Panadol ja kaksi buranaa otettu..
Ei ole menkkakivut lähtenyt vielä minnekään. Panadol 500 jo reilusti yli tunti sitten,buranat2x400 30min sitten. Tuntuu kun supistuksia olis. Vaihdevuosi oireita on alkanut, saiskin loppua jo toiminta alhaalla kiitos.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä juodaan pullo vodkaa niin lähtee kivut.
Töihin pitää yöksi lähteä. Ei sovi juoda. Ap
ota toinen panadol. Voi ottaa 1000mg kerralla kolme kertaa päivässä. Hormonikierukka auttaa kuukautiskipuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin pitää yöksi lähteä. Ei sovi juoda. Ap
Venäläiset ovat töissäkin usein kännissä. Sitkeää sakkia.
Vierailija kirjoitti:
ota toinen panadol. Voi ottaa 1000mg kerralla kolme kertaa päivässä. Hormonikierukka auttaa kuukautiskipuihin.
Viimeinen Panadol meni. Buranaa on enää jäljellä. Mulla oli viime yönä pää kipeä töissä, ehkä se enteili menkkojen alkamista. Tosin mä vaan luulin, et mulla oli niska jumissa. Ap
Kokeile sellaista vanhaa lääkettä kuin Disperin. Mulla tehosi menkkakipuihin paremmin kuin mikään muu.
Tulehduskipulääkkeen pitäisi auttaa paremmin, koska ne vähentävät prostaglandiinien tuotantoa elimistössä. Koska kohdun limakalvon tuottamat prostaglandiinit aiheuttavat kohdun supistelua, tulehduskipulääkkeet pystyvät vähentämään kohdun supistelua ja siitä johtuvaa kipua.
Luin just Terveyskirjastosta.
Kyllä ap:n on EHDOTTOMASTI oltava ensi viikko pois töistä.
t. Naisten puolue
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sellaista vanhaa lääkettä kuin Disperin. Mulla tehosi menkkakipuihin paremmin kuin mikään muu.
En muista oliko disperin vai asperin mitä koitin nuorempana menkkakipuihin. Levyllisestäkään ei ollu apua. No ei ehkä levyllistä,mut useamman söin eikä auttanut. Ap
supistuksiin auttaa myös ns. happiliikunta, kuten vaikkapa kävely. Se nimittäin saa happea verenkiertoon ja sitä myötä kohtuun ja se taas lieventää supistuksia.
Käytä ihmeessä menkkakorttia koska naisena sinulla sellainen on. Eli vapaapäivä tai pari.
Vierailija kirjoitti:
supistuksiin auttaa myös ns. happiliikunta, kuten vaikkapa kävely. Se nimittäin saa happea verenkiertoon ja sitä myötä kohtuun ja se taas lieventää supistuksia.
Supistuksia on raskaana olevilla eli ei suominaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon pano auttaa supistuksiin ja mies nauttii!👌🏼
Vierailija kirjoitti:
Voi lisätä jonkin verran vuodonmäärää mutta toisaalta ohentaa verta ja kivut saattaa helpottua sitä myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supistuksia on raskaana olevilla eli ei suominaisilla.
Naisen kohtu supistelee myös kuukautisten aikana ja myös niiden välillä hiukan. Lisäksi myös mm. orgasmin yhteydessä. Synnyttäessä tietysti sitten spistukset ovat voimakkaimpia.
Vierailija kirjoitti:
Käytä ihmeessä menkkakorttia koska naisena sinulla sellainen on. Eli vapaapäivä tai pari.
Yksi yö ja sit vapaat. Menkkakorttia en ole käyttänyt,käytin aborttikortin. Tosin en todellista syytä kertonut työnantajalle. Mulle määrättiin kolmiolääkettä vuoto kipuihin,sen kerroin että en sen kolmiolääkkeen takia voi tulla töihin. Ap
Minäkin niellyt muutaman tabun... 🥴
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä panadoleja miedompana kun 1000mg. Mulla käski lääkäri ottaa tuplat panadolia ja 800 buranaa tarvittaessa, ei kyllä kuukautiskipuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä panadoleja miedompana kun 1000mg. Mulla käski lääkäri ottaa tuplat panadolia ja 800 buranaa tarvittaessa, ei kyllä kuukautiskipuihin.
on
lisäksi sen gramman panadolin voi puolittaa jakouurretta pitkin, jolloin on vain 500mg.... siksi se jakouurre siinä on