Nainen! Saatko orgasmin lähetyssaarnaaja-asennossa yhdynnässä?
Kommentit (81)
Ehoton paras asento. Muista en niinkään tykkää. Tuos asennos osuu just oikeaan ja vieläku vääntää omat jalat siel alla sillee alas, tai siis nostaa lantion suoraa ylöspäin, niin voi hekuma!
^melkein kun minun näppiksiltä. Mulla on samanlainen mies, yhdessäoloa 19 vuotta ja edelleen ihan kuumana siihen omaan kultaan. Erittäin kestävä ja teknisesti huippu, eli tietää mitä tehdä ja milloin.
Saan parhaiten juuri lähetyssaarnaajassa (ja sen eri variaatioissa), seuraavaksi paras on minä päällä jalat suorina. Nam.
kun saa rauhassa keskittyä asiaan eikä mihinkään akrobaattitemppuihin
Muut asennot on mulle vaan esileikkiä.
useimmiten saan, tosin en muissakaan asennoissa saa ihan joka kerta, enkä aina haluakaan.
etenkin jos mies on ylempänä, jossain seksiohjelmassa neuvottiin asento, on lähes takuuvarma asento orgasmin saantiin.
Siinä osaa rentoutua ja käyttää " rakastelulihaksia"
Aika paljon se on kokonaisuudesta kiinni.
Mulle ne yhdyntäorkut (ilman apuja) tulee pelkästään ratsastamalla.
En ole oikeastaan ikinä saanut missään muussa asennossa, paitsi kerran vahingossa takaapäin. En osaa rentoutua tarpeeksi muissa asennoissa.
Mutta en kyllä aina saa lähetyssaarnaaja-asennossakaan.
kyllä, sillä pystyn täysin rentoutumaan ja antautumaan mukaan. ;)
mutta vatsan tässä kasvaessa viikkojen edetessä, ollaan päädytty melkolailla pelkkään " mies alla" -aktiin, jolloin saantini on täydellinen :) eikä tuo laiska miehenrotjakekaan ole asentoja vastaan ;)
mun tarvii saada käyttää reisilihaksia
Mutta mun mies käyttääkin käsiään AINA, asennossa kuin asennossa, joten pelkkä yhdyntäorkku se ei ole.
Saan nykyään yleensä vain takaapäin, jos silloinkaan..
Ei siinä tule klitoriskiihotusta tarpeeksi vaikka mies hilluisi miten päin ja poikin eikä omilla sormilla pääse tarpeeksi vapaasti väliin.
Yhdynnän aikana saan muutenkin aika harvoin oli asento mikä vaan.