Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävöitkö jotakuta "salaa"?

Vierailija
22.02.2024 |

Mä ikävöin yhtä mun vanhaa kaveria, johon olin ehkä rakastunut tai tunnekoukussa.

Olen siis onnellisesti naimisissa, mutta silti hetkittäin kaipaan sitä fiilistä joka hänestä tuli. En tiedä ikävöinkö niinkään häntä vaan sitä kissa ja hiiri -leikkiä, joka päättyi välirikkoon lopulta.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä puhuu tosi usein exästään humalassa, vaikka erosivat 9 vuotta sitten. :(

Vierailija
22/41 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaaleakutrista poikaa, joka ajeli kullanvärisellä kuplavolkkarilla, jolle oli antanut nimen Kaunotar. Siitä on kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin ihastuksia. Aina pitää olla joku jota ikävöidä.

Vierailija
24/41 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ikävöin työkaveriani, jota näen valitettavan harvoin. Kukaan ei tiedä, että olen silmittömän ihastunut häneen. Työpaikallakin, jos hän on paikalla, niin yritän olla mahdollisimman neutraali häntä kohtaan, vaikka sisälläni kuohuu.

Onko sun työkaveri mies vai nainen?

Vierailija
25/41 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensirakkaus tulee mieleen aika usein. Se on kumma miten tässä elämässä voi hetken olla jonkun ihmisen kanssa kuin tarkoitetut toisilleen, sitten yhtäkkiä kaikki loppuukin ja se koko asia pitäisi vain unohtaa

Ikävä tosiasia voi olla se, että olet ihan yksin kokenut "tarkoitettu" -tunteen. Ehkä et ole oikeanlainen sille toiselle, sitä ei voi vääntää väkisin.

Vierailija
26/41 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exääni, johon olin ja olen edelleen rakastunut. Hänellä ei ole mitään aavistusta että haikailen edelleen hänen peräänsä. Ei olla edes nähty suhteen päättymisen jälkeen, ja siitä on jo vuosia.

Vierailija
27/41 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensirakkaus tulee mieleen aika usein. Se on kumma miten tässä elämässä voi hetken olla jonkun ihmisen kanssa kuin tarkoitetut toisilleen, sitten yhtäkkiä kaikki loppuukin ja se koko asia pitäisi vain unohtaa

Ikävä tosiasia voi olla se, että olet ihan yksin kokenut "tarkoitettu" -tunteen. Ehkä et ole oikeanlainen sille toiselle, sitä ei voi vääntää väkisin.

Häh? En ole aiempi vastaaja, mutta sullakin on jotenkin ihan täysin outo tapa tulkita toisen vastausta. Hän ei pysty unohtamaan välttämättä tuota ihmistä, riippumatta toisen tunteista. :D ap 

Vierailija
28/41 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävä puhuu tosi usein exästään humalassa, vaikka erosivat 9 vuotta sitten. :(

Ei ole edes paha, itsehän puhun myös selvin päin.

Vierailija
29/41 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl miust ois kiva panna vielä yhtä naista jonka kanssa meillä oli kiva yö taannoin, vaimo ei tiedä mittään siitä.

Vierailija
30/41 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli työkaveri jota ikävöin. Hänen kanssaan oli mukava tehdä töitä. Samanlainen työmoraali, ajattelutapa ja kieroutunut huumori yhdisti meitä. 

Vierailija
31/41 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

Vierailija
32/41 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää feministi flägi pystyyn.

Nyt vaan häpeet että oot sekopää.

Vierailija
33/41 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin joskus lapsuudenkaveriani ja paria nuoruuden kaveriani. 

Vierailija
34/41 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhettä, meillä ei oikein ole välejä ollenkaan ja kaikki ovat vähän liian ylpeitä tehdäkseen asialle jotain

Vierailija
35/41 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaa heilaa ikävöin. Hauskoja aikoja.

Vierailija
36/41 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss ä s ek e rs aon?

Vierailija
37/41 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiäks nyt kun perskokkare mokas ja häädettiin täältä, niin sun yksinäiset huutelut lähinnä herättää mielikuvia 11 vuotiaasta lihavasta pikku pojasta joka ei ikimaailmassa uskatais edes katsoa muita silmiin oikeassa elämässä, sä olet kaikkien omien tRoLlAuStES punchiline.

Vierailija
38/41 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Vierailija
39/41 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä flägi? Mitä tää tarkottaa 😂

Vierailija
40/41 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin välillä ihmisiä, joita en uskonut ikävöiväni. Tai kaipaan. Tai tulee jossain mieleen.

Ihmeekseni nämä eivät ole seurustelusuhteita, tai ihastuksia. Ihan vaan kavereita/ystäviä.

Toki yhden kanssa kerran kännissä kävi vahinko.. Harmittaa vieläkin. Vaikka oltiin molemmat sinkkuja. Rikkoi monen vuoden ystävyyden. Tai omalta puolelta oli aitoa ystävyyttä. Jälkikäteen mietin oliko hänen puoleltaan. Ehkä olin vain joku korvattava astia tyhjennettäväksi. Tunsin itseni hyväksikäytetyksi hölmöksi.

Eli kaipaan, tai muistelen välillä sitä ystävyyttä,joka meillä oli. Ehkä se ei ollut aitoa. Jos näin niin enpä sitten kaipaa sitä ihmistä ollenkaan. Kun en näköjään tuntenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme