Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti tiedät kiinnostutko tapailukumppanista

Vierailija
22.02.2024 |

Kolmas viikko menossa eikä kiinnostusta romanttisessa mielessä vielä ole. Mies on todella ihastunut minuun ja haluaisi edetä, mutta itse olen epävarma mitä haluan. Mies on kuitenkin ns. paperilla täydellinen ja tullaan hyvin juttuun, mutta kiinnostus puuttuu. 

Kommentit (153)

Vierailija
121/153 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin heti ja jatkunut puolitoista vuotta kuumana.

Ihanaa rakastaa ja olla rakastettu.

Nuorena olin liian kriittinen.

Vanhetessa ymmärtää, koska on itse kasvanut ja "jalostunut" ihmisenä.

Eli vanhana tiedät ja ei mitään kommenttia nuoruudesta. Kiva että sinä kasvoit ja miehet sai kuraa?

Vierailija
122/153 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla heti jos herää seksuaalinen kiinnostus. Seksin jälkeen sitten tietää tuleeko jutusta mitään.

Minun mielestä naiminen on iso juttu, tietää osuuko "vehkeet" kohdalleen ja homma toimii. Pimeydessä elävä lahna ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/153 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voin sanoa että tiedän sen keskustelun ensimmäisen minuutin jälkeen.

Joskus käy niin että etäämpää täydelliseltä vaikuttanut nainen ei vain "kolahda" kun päästään juttelemaan.

Toki on heitäkin jotka ovat vieneet jalat alta ja kadonneet kulman taakse. Heitä varmaan sitten kiikkustuolissa muistelee.

Vierailija
124/153 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Jos on jo kuukauden ajan tavattu tiheästi, eikä vieläkään ole tunteita, niin tuskin niitä tuleekaan.

Miksi edes tapailet? Tuhlaat molempien aikaa.

Kuulostaahan tuollainen deittailu kyllä aika väkisin vääntämiseltä. Miksei voisi tapailla vain niitä joista on alkujaankin kiinnostunut, eikä vain jotain random miestä jota kohtaan sitten joutuu erikseen kehittämään kiinnostusta ja tunteita?

Hukkuvat naiset tarrautuu ja vetää myös miehen pinnan alle?

Eikun päinvastoin: nainen koittaa olla olematta liian nirppanokka ja antaa mahdollisuuden.

Ei sinun tarvitse antaa minulle mahdollisuutta, ole rauhassa yksinäinen norppa.

Vierailija
125/153 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä voin sanoa että tiedän sen keskustelun ensimmäisen minuutin jälkeen.

Joskus käy niin että etäämpää täydelliseltä vaikuttanut nainen ei vain "kolahda" kun päästään juttelemaan.

Toki on heitäkin jotka ovat vieneet jalat alta ja kadonneet kulman taakse. Heitä varmaan sitten kiikkustuolissa muistelee.

Se kuuluisa kipinä. Veikkaus että naiset seurustelee enemmän ilman kipinää ja jos toiset miehet käyttää sitä hyväksi....? Ennemmistö miehistä on yksiavioisia ja toiset naiset löytää aina sen "jännän"?

Vierailija
126/153 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä ensi tapaamisella aika heti, kiinnostunko yhtään ja haluanko jatkaa ollenkaan. Mutta muutaman viikon tai kuukauden lisätutustuminen voi tuoda lisää positiivisia tai negatiivisia asioita. Yhden illan perusteellahan ei voi tietää kaikkea ihmisestä.

Vierailija
127/153 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää jos kaikki tuo on totta mitä media kertoo.

Vierailija
128/153 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin erään miehen n vuoden, ennenkuin tavattiin ekan kerran. Juttu luisti hyvin, meillä oli hauskat keskustelut joka päivä ja kumpikin tykkäsi samantyylisestä elämästä. Paperilla 10+, mutta kun tuli käymään, mieleni teki kiskaista ovi kiinni nenän edestä. En kiskaissut kumminkaan, hyvältä ystävältä. Ei vaan herännyt se jokin, vaikka kuin yritti. Itselle se oli helppo juttu todeta, että pariskuntaa meistä ei tule, mutta tietysti sieppasi toista aika syvältä. Mutta kun ei voi pakottaa, niin ei

Vierailija
129/153 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin erään miehen n vuoden, ennenkuin tavattiin ekan kerran. Juttu luisti hyvin, meillä oli hauskat keskustelut joka päivä ja kumpikin tykkäsi samantyylisestä elämästä. Paperilla 10+, mutta kun tuli käymään, mieleni teki kiskaista ovi kiinni nenän edestä. En kiskaissut kumminkaan, hyvältä ystävältä. Ei vaan herännyt se jokin, vaikka kuin yritti. Itselle se oli helppo juttu todeta, että pariskuntaa meistä ei tule, mutta tietysti sieppasi toista aika syvältä. Mutta kun ei voi pakottaa, niin ei

Mielenkiinnosta, jatkuiko ystävyys? Vähän samankaltainen tilanne ollut mulla, tosin noin kauaa ei tunnettu ennen tapaamista. Olin se jota toinen osapuoli piti ilmeisen epämiellyttävänä ja koin sen niin loukkaavana ettei mitään mahdollisuutta jatkaa ystävälinjalla, vaikka hän sitä ehdottikin.

Vierailija
130/153 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina, siis ihan aina, tiennyt ensitapaamisella.

Rakastuin 17-vuotiaana, ja ihan heti kun tavattiin, siinä oli kemiat kohdillaan. Oli helppo jutella ja kiinnostuin. Erottiin kun olin 21 v., hän siis petti ja jäi kiinni, enkä kestänyt sitä yhtään. Itse asiassa hän lopetti suhteen, kun en vaan pystynyt antamaan anteeksi, mutta olin liian heikko myöskään tekemään viimeistä eroa.  

Siitä alkoi sinkkuvaihe, kun tapailin eri ihmisiä. Ei pitkittämällä koskaan muuttunut tunteet. Yhtä miestä tapailin puoli vuotta, vaikka heti oli selvää, etten hänestä kiinnostu. Olin sopivan ikäinen 24 v. ja mies oli 26 v. Aivan todella kohtelias, hyvä ammatti ja melko komeakin, mutta ei vaan sykähdyttänyt, enkä edelleenkään tiedä, mikä siinä tökki. Kun hän kysyi, mitä ajattelen, jos aletaan seurustella tiiviimmin, heti nousi karvat pystyyn. Vastasin, etten halua sitoutua kehenkään. Sitten myöhemmin laitoin tekstarin, etten oikeastaan halua edes tapailla häntä enää. Hän oli ollut edellisenä viikonloppuna minun luona yötä, mutta valitin päänsärkyä kun olisi ollut intiimimpi hetki. Se oli jo melko vahva merkki itsellenikin, ettei se mies kiinnostanut edes sitä vertaa kuin alussa.

Siitä meni muutama kuukausi kun tapasin tulevan aviomieheni. Me tavattiin, rakastuttiin päätä pahkaa, alettiin seurustella, muutettiin reilun puolen vuoden seurustelun jälkeen avoliittoon, saatiin vuoden päästä yhteen muutosta ensimmäinen yhteinen lapsi ja mentiin naimisiin kun aloin odottaa toista lasta. Ei tarvinnut miettiä, kiinnostaako vai ei, kun se oli ihan selvä tapaus.

Vierailija
131/153 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää kauan, kuukausia. Miehet kun teeskentelevät aluksi ja myötäileväyt ummet ja lammet. Todellisen persoonan oppii tuntemaan vasta ajan kanssa ja siihen ihastuu tai ei ihastu. Ulkonäkö eikä "teatteriesitys" kiinnosta. Monet ihmiset sukupuoleen tai ikään katsomatta ovat kyllä mukavan oloisia ihan ensi tapaamisella, mutta en lähde sen perusteella parisuhdetta virittelemään.

Vierailija
132/153 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän heti ensimmäisestä sekunnista, että voinko olla kiinnostunut miehestä fyysisesti. Se kokemus ei muutu ajan kanssa niin, että kiinnostusta voisi tulla. Sen sijaan kiinnostus voi kyllä hävitä, kun mieheen tutustuu paremmin ja jos huomaa, etten hänestä pidäkään.

Mäkin tiedän hyvin pian ja kiinnostus voi hävitä myös. Mutta mun kiinnostus voi myös herätäkin myöhemmin, vuosiakin myöhemmin. Ekoilla treffeillä raapaistaan vain pintaa ja moni jännittää eikä ole oma itsensä silloin. Jos toiseen ehtii tutustua paremmin, voin ihastuakin häneen.

Ihastuin vuosien tuntemisen jälkeen. Olin jutellut harrastusporukassa miehen kanssa viikottain ja oppinut hiljalleen tuntemaan. Tiesin hänen olevan varattu, enkä ajatellut sitä sen enempää. Vasta paljon myöhemmin ihastuin häneen oikeastaan yllättäen. En tietenkään tee asialle mitään ja peitän tunteeni, mutta näinkin voi käydä. Kaikki aiemmat seurustelusuhteeni ovat alkaneet kaverisuhteesta.

Vierailija
133/153 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaista suhteistani oli sellainen, että kipinä alkoi löytyä puolen vuoden tiiviin yhteistyön jälkeen. Treffeillä emme käyneet koskaan tai etsineet kumppania toisistamme. Enemmänkin vaan kasvoimme yhteen. 

Vierailija
134/153 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti tapaile tapailemisen ilosta vaan luonnollisesti muun toiminnan ohessa. Ensituntuma henkilöön, joka osoittautuu hyväksi tyypiksi, voi olla jopa negatiivinen tällä mallilla toimittaessa. Menee noin 3-6kk, riippuen siitä tavataanko kerran kuussa vai useammin. Vähänhän se riippuu siitä toisestakin tyypistä, alkaako jopa ehdottelemaan, jos ei itsellä niin hirveästi sytyttäisi.

Sen totean, että ensivaikutelmalla ei tee mitään. Se on yleensä feikkiä ja väärinkäsitystä.

Vierailija
135/153 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen heti ensi sekunnilla, kun näen ihmisen ensimmäisen kerran livenä. Yhtään sanaa ei tarvitse edes vaihtaa. Kun näen kasvot, ruumiinrakenteen ja olemuksen, ja haistan tuoksun, niin tiedän heti olenko kiinnostunut vai en.

Se että istutaan 60 minuuttia lasillisen äärellä ja jutustellaan, on pelkkä muodollisuus, koska minä tein päätökseni jo ensimmäisellä sekuntilla siinä ravintolan sisäänkäynnillä. 

Vierailija
136/153 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti. Sama seksin kanssa jos sitä ei ole samantien mitä sitä roikottaa sellaista suhdetta. Se on AINOA oikea mittari tuleeko suhteesta yhtään mitään. Jos ei jompaa kumpaa kiinnosta niin ei mitään järkeä hukata aikaa ja voimavaroja sellaiseen suhteeseen.

Miehen mielipide.

Vierailija
137/153 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tiesin toisilla treffeillä. Ekakin tapaaminen oli mielenkiintoinen. Tästä nyt viisi vuotta ja kuvioon on tullut lapsi ja talo. 

Vierailija
138/153 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tietää heti.

Vierailija
139/153 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te joille se ominaistuoksu on tärkeä. Nykyään käytetään hajusteita ja sun muita, miten te erotatte sen ominaistuoksun sieltä alta? Vai voiko parfyymilla huijata?

Sen vaan haistaa hajusteiden läpi. Sopivan tuoksuinen mies tuoksuu hikisenäkin seksikkäältä.

Vierailija
140/153 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sanoisin, että heti. 

Omalla kohdalla noin 3 sekuntia riittää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä