Miksi ihmisiä ällöttää että niistän kangasnenäliinaan, mutta kestovaipat ovat ok?
Paljon kamalampaa tavaraa se rääpäleen paska on.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Nakkaako väki tommoset pestävät vaipat sellasenaan sontaisina pesukoneeseen? Nehän pitäisi vähintään keittää että kuolee kaikki pöpöt.
Ei nakkaa. Sonnat karistellaan pyttyyn ja vasta sitten vaipat pesuun. Keitätkö sinä myös kalsarisi? Niissähän on myös ulostebakteereita halusit tai et.
Meneekö se käytetyn nenäliinan muovipussi roskiin heti käytön jälkeen, vai mitä teette sille? Millä tapaa se on ekologista. Vai onko nenäliinalle likainen käytetty muovipussi odottamassa? Kiinnostaa aidosti. Haluan itse pohdiskella kumpi on ekologista ja haluaisin kuulla miten muut toimii
Klooria käytetaan pienellã määrällä ja poistaa pöpöt nopeasti. Se on myös kasveille ystävällistä.
Useammin paperinenälinna jãã taskussa jos lähellä roskalaatikkoa et ole tai ne lentävät tiehen ympäristôn ystävinã. :D
Kestovaipat eivät ole OK. Kestovaippojen pesu muun pyykin seassa on jo mielisairautta.
Internetistä löydät ohjeet kuinka kestovaippojen kanssa tulee toimia hygieenisesti. Ihan googlaamalla on helppo löytää ohjeet jos kiinnostaa. Kakkavaipat siis tietenkin huuhdellaan ennen pesua.
Itse olen ihmetellyt sitä, että joissain menkkapikkareissa on pesuohjeena 40 asteen hienopesu. Eihän ne pöpöt sellaisessa lämpötilassa todellakaan kuole.