Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastan vaimoani, mutta...

Vierailija
22.02.2024 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010243735.html

"Jannella on fantasia, jota hänen vaimonsa ei pysty toteuttamaan. Se on yksi syistä, joiden vuoksi Janne kokee oikeudekseen toteuttaa sitä muualla rahaa vastaan. Jannen mielestä tässä ei ole moraalista ongelmaa. Hän rinnastaa seksipalveluiden ostamisen parturissa käymiseen."

Hyvä juttu ja itse todennut saman: ei tunteita, ei morkkista! Jo pitkään hoitanut tarpeita myös muiden kanssa, mutta ilman maksua. Ja itse toki aina 100% turvaseksiä!

<3

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten erikoista, kun aina tämä porukka, joka "ei saa mitään irti tunteettomsta seksistä" tai että "runkkaamista toisella ihmisellä" on aina draamailemassa ja uhkailemalla erolla, kun joku sitten tekee näin. :o

Ovat yhtäkkiä täynnä suuria tunteita eikä pienintäkään itsereflektiota...

Vierailija
2/4 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on ihan ok, kunhan puoliso tietää asiasta. Muussa tapauksessa ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo on ihan ok, kunhan puoliso tietää asiasta. Muussa tapauksessa ei. 

Optimaalisessa iluusiomaailmassa kyllä. Nykyään kun suhteissa on niin "paljon muutakin" se vain yleensä on mahdotonta ilman valtavaa syyllistämistä, uhriutumista ja erouhkailua sun muuta. :/

Vierailija
4/4 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en  halua olla kaan peppuseksiä. Oon täysin tosissaan sanonu miehelle että jos se sitä haluaa niin voi hakee sen muualta. Ja samaten jos kaipaa vaihtelua että hommaan tulis piristystä myös kotosalla. Vielä ei ole innostunut.