Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Insinöörinaiset vs hoitajanaiset

Vierailija
22.02.2024 |

Jos pitäisi kahdesta valita, niin mieluummin hoitsunainen. Kun olin insinööritoimistossa töissä, niin ei siellä insinöörinaiset missään kahvitauoillakaan jne jutelleet. Suurin osa toki joikin kahvit tietokoneen äärellä. Insinöörinaiset muutenkin vähän tiukkapipon oloisia.

Nyt kun olen insinöörinä sairaalassa, on meno erilaista. Hoitajanaiset juttelevat jne aivan eri tavalla kuin insinööritoimistossa. Meillä on oma kuntosali sairaalassa ja treenaavat hoitsunaiset juttelevat ja kyselevät, että asunko jossain lähellä yms. kun olen aina siellä salilla treenaamassa. Toki uutena kun olen talossa, niin siksikin ollaan kyselemässä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin unohtui nimimerkki

Ap, M38

Vierailija
2/17 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Etsipä sieltä joku mukava hoitsu itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Sehän voi olla, että hoitajiksi opiskelevat ihmiset, jotka ovat sosiaalisia ja haluavat ottaa kontaktia muihin ihmisiin. Sellaiset ihmiset, jotka eivät niin viihdy ihmisten parissa opiskelevat sitten muuta, vaikka insinööreiksi. Minä olen IT-alalla, enkä voisi kuvitellakaan olevani hoitaja, koska en osaa oikein luontevasti olla ihmisten seurassa, en varsinkaan tuntemattomien. 

Vierailija
4/17 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pahaa sanottavaa kummastakaan porukasta, mutta kyllä sellainen insinöörinainen on jotakuinkin minun ihannenaiseni.

Vierailija
5/17 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Etsipä sieltä joku mukava hoitsu itsellesi.

Klassikkopariskunta, insinööri ja sairaanhoitaja.

Vierailija
6/17 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset