Taas uusi TTK-pari? Pernilla Böckerman ja Anssi Heikkilä avoimesti yhdessä
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/taas-uusi-ttk-pari-pernilla-bocker…
No täällähän se tiedettiin jo aikoja sitten.
Kommentit (713)
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua!
Pernilla ja Kyttä ihan sillein, että ystävinä erotaan kun parisuhde ei tunnu oikealta. Arttu on ihan rikki erosta ja vielä hetki sitten kaikki oli hyvin ja lapsista puhutaan.
Samalla Pernilla panee Anssia ja selkeästi oltu ihan pidempään yhdessä.
Hitto mitä porukkaa. Ei mitään selkärankaa. Tuo koko podcast sellainen, että valhetta valheen päälle ja oikein väännetään puukkoa selässä.
Lisää naurua! Törkeää. Joo on pokkaa. Ihan kusetusta.
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua!
Pernilla ja Kyttä ihan sillein, että ystävinä erotaan kun parisuhde ei tunnu oikealta. Arttu on ihan rikki erosta ja vielä hetki sitten kaikki oli hyvin ja lapsista puhutaan.
Samalla Pernilla panee Anssia ja selkeästi oltu ihan pidempään yhdessä.
Hitto mitä porukkaa. Ei mitään selkärankaa. Tuo koko podcast sellainen, että valhetta valheen päälle ja oikein väännetään puukkoa selässä.
Siis oikeesti podissa selittänyt että haluaa vauvan, milloin tämä podi?
Vierailija kirjoitti:
Aika teinisekoilua, podit ym mitä täällä kerrottu, muija reilu 20 ja tanssija naimisissa lähes 40v, jotku ei aikuistu ja muut kärsii ympärillä
Oletettavasti miehen vaimo on samaa ikää kuin mieskin niin toki kelpaa nuorempi timmissä kunnossa oleva ritsa. Hyvin voisi olla molempien naisten kanssa
mutta naisten ego ei kestä. Kun on ollut pakko valita niin tottakai nuorempi.
Ja tämä kaikki on vain mikä näkyy ulospäin vaan pintaa, lisää törkyä on aiva varmasti. Tässä kejtussa kerrottu vaan murto-osa ja tämäkin jo niin rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika teinisekoilua, podit ym mitä täällä kerrottu, muija reilu 20 ja tanssija naimisissa lähes 40v, jotku ei aikuistu ja muut kärsii ympärillä
Oletettavasti miehen vaimo on samaa ikää kuin mieskin niin toki kelpaa nuorempi timmissä kunnossa oleva ritsa. Hyvin voisi olla molempien naisten kanssa
Mä luulen että se A:n vaimo haluaa ihan oikean miehen eikä tollasta teiniä, ja varmaan löytyykin sellainen,kaunis on vaimo. Kauniimpi kuin tämä fitnespimu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eihän? Nyt olen kyllä järkyttynyt. Enkä huomannut edes mitään kemiaa heidän välillään... Jo kolmas ttk pari :O
Sokea pitää olla, että sitä ei huomannut.
Onkohan raskaana A:lle? Kun oli vauvatoive.
En ymmärrä mistä tää teidän viha kumpuaa? Mun mielestä ovat oikein ihana ja sopiva pari toisilleen. Kaikkea hyvää heille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että se A:n vaimo haluaa ihan oikean miehen eikä tollasta teiniä, ja varmaan löytyykin sellainen,kaunis on vaimo. Kauniimpi kuin tämä fitnespimu.
Makuasioita. Mun mielestä se vaimo on huonohiuksinen weeteen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuvasta päätellen on pernilla ja pollari kyllä ihan eri sortin ihmisiä. Polismies ollu varmaan iha kynnysmatto.
Samaa mieltä. Selvä tasoero tässä.
Pernilla Böckerman, 23, ja hänen ex-kultansa, poliisina työskentelevä Arttu Kilpeläinen ilmoittivat kaikkien yllätykseksi erostaan juuri ystävänpäivän aattona.
Eroilmoitusta voi pitää yllättävänä, sillä Pernilla & Kyttä -podcastia pitävä ex-pari kertoili vielä kaksi viikkoa ennen eroilmoitusta vauvahaaveistaan.
Pernillan ja Artun erosoppa sai uusia käänteitä, kun Seiskan toimitukseen alkoi kantautua vinkkejä Pernillan ja hänen Tanssii tähtien kanssa -opettajana tutuksi tulleen Anssi Heikkilän, 37, yhteisistä liikkeistä.
Useiden vinkkien perusteella vaikuttaa siltä, että Pernilla ja Anssi ovat viihtyneet viime aikoina toistensa seurassa erityisen paljon.
Maanantaina 12. helmikuuta heidät nähtiin keskellä päivää Espoon Ikeassa katselemassa kodintarvikkeita.
Kiinnitin huomioni pariskuntaan, sillä he juttelivat keskenään iloisesti ja nauroivat paljon.
Koska seurasin syksyllä Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaa, tunnistin heidät helposti. Pari oli todella hyvällä tuulella. Anssi esitteli jotain tuotteita Pernillalle, joka sitten kommentoi niitä, Seiskalle kerrotaan.
Anssikin erosi
Pernillan ja Anssin lämmin yhteys selittynee myös sillä, että myös Anssilla on tuore ero takanaan.
Anssi ja hänen fitnessurheilijana kunnostautunut ex-vaimonsa menivät naimisiin vuonna 2019.
Anssin ja Pernillan TTK-taival päättyi voittoon 26. päivä marraskuuta. Vajaan kuukauden päästä TTK-voitosta Anssin vaimo kantoi tavaransa uuteen osoitteeseen, Seiskalle kerrotaan
Länsi-Uudenmaan käräjäoikeudesta selviää, että he ovat jättäneet avioeropaperit yhdessä 25. päivä tammikuuta.
Anssin tuleva ex-vaimo muutti omaan asuntoonsa jo joulukuussa, Seiskalle kerrotaan.
Mitä täällä oikein höristään että TTK-parien suhteet ovat yleensä lyhytkestoisia? Aki ja Katri menivät naimisiin, Ansku ja Ellu ovat menossa naimisiin. Toivotan onnea Anssille ja Pernillalle, jos heistä on pari tulossa. Ikäväähän se on, jos siinä samalla vanhat suhteet rikkoutuvat, mutta se on elämää.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mistä tää teidän viha kumpuaa? Mun mielestä ovat oikein ihana ja sopiva pari toisilleen. Kaikkea hyvää heille!
mammat raivoaa kun vanhempi mies sai nuoremman naisen. Ainoa syy.
Vierailija kirjoitti:
Minä en hyväksy pettämistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en hyväksy pettämistä
Mutta nämä on ihan sinulle tuntemattomia ihmisiä? Siis henkilökohtaisesti et ole mitenkään osallisena tässä? Miten tää sun "hyväksyminen" liittyy mihinkään?
Miettis Pernilla, et kun hän on 50v niin Anssi on 70v. Onko kuumaa vielä?! Sitte 60/80!
Vierailija kirjoitti:
Miettis Pernilla, et kun hän on 50v niin Anssi on 70v. Onko kuumaa vielä?! Sitte 60/80!
No, onhan Sale ja Jennikin.
Eihän sille mitään voi, että ihastuu toiseen ja tulee ero. Se on elämää. Mutta se miten se ero hoidetaan. On raukkamaista olla kertomatta eron oikeaa syytä sille puolisolle. Sen sijaan mennään studioon äänittämään podcastia kuinka lässynlää ollaan erottu ystävinä, ei liity kolmansia osapuolia ja thats it. Kun oikeasti samaan aikaan ollaan yhdessä Anssin kanssa. Itketetään Arttua podissa. Suorastaan huijataan. Mieti miltä se tuntuu Artusta. Eikä siinä kaikki - SEISKA tosiaan kertoo Artulle, joka ei tiennyt Pernillan ja Anssin olevan yhdessä. SEISKA. :D
Pernilla munas nyt huolella.
"Vierailija
Pernilla ei ole mun suosikkeja ihmisenä ja totta kai tää on ikävä tilanne jos kummankaan puolisot eivät suhdetta olisi halunneet päättää, mut kyllä täälläkin kannattais vähän miettiä mitä kirjottelette.
Me ei kuitenkaan erojen todellista syytä tiedetä ja varsinkaan sitä liittyykö tähän mitään pettämistä. Aika törkeetä puhetta pettäjänä jne jos asiasta ei ole mitään faktaa. Anssi on eronnut ainakin joulukuussa, Pernillakaan tuskin oikeasti vasta viime viikolla, harvoin erosta nyt samana päivänä mennään tiedottamaan.
Toki näyttää todennäköseltä että vähintään se toisiin ihastuminen on vaikuttanut eroon, mutta kyllä mä sanon että noi parisuhteet olisivat päättyneet pian muutenkin jos noin pystyi toiset ihmiset tulla niiden väliin. Ei kovin vakaalla pohjalla siis ainakaan enää olleet. Ei kannata jäädä suhteeseen jossa ei itse halua enää olla vaan siksi ettei puolisolle tule paha mieli. Toki ikäväähän se on jos on ilmeisen nopeesti vaihdettu, mut jos pettämistä ei ole tapahtunut niin eiväthän he ole mitään exilleen velkaa. Tää ei ole mikään ainutlaatuinen tilanne että saattaa rakastua toiseen vaikka on parisuhteessa.
Kaikesta huolimatta toivon heille kaikkea hyvää. Eihän se meidän asia ole millään lailla mitä tekevät. En ainakaan sitä ymmärrä miksi Anssi on haukuttu täällä nyt niin maanrakoon että ei sais enää olla ttk kaudellakaan jne. Taitava opettaja ja itse ainakin toivon että nähdään tänäkin vuonna. Eipä sieltä muitakaan opettajia ole tanssipariin rakastumisen takia pihalle potkittu."
Tähän vastaus:
Niin siis Anssin kanssa oltiin Ikeassa viime viikolla, 12.2., joka sattumoisin oli Anssin syntymäpäivä. Olisivatko jo silloin olleet siellä Barö hotellissa? Ero podi tuli julki 13.2. Tällä viikolla, olisiko ollut 19.2. äänittivät Artun kanssa yhdessä vielä jakson, joka ilmeisesti oli tuo, joka julkaistiin 20.2.? Seiska soittaa Artulle ja kysyy tietääkö hän Anssista ja Pernillasta. Ei tiennyt. Taisi Pernillalla jäädä jotain kertomatta podiin