Taas uusi TTK-pari? Pernilla Böckerman ja Anssi Heikkilä avoimesti yhdessä
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/taas-uusi-ttk-pari-pernilla-bocker…
No täällähän se tiedettiin jo aikoja sitten.
Kommentit (713)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helkkari, kuin puistattava tyyppi tää P. kuulostaa ja vaikuttaa olevan. En ole edes koko podia kuunnellut, mutta pelkästään TTK:ssa nähdyn perusteella tuli selkäpiitä karmivat vibat tyypistä. Just sen oloinen, jota ei lähipiiriinsä haluis missään muodossa.
Äitinsä tyttö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helkkari, kuin puistattava tyyppi tää P. kuulostaa ja vaikuttaa olevan. En ole edes koko podia kuunnellut, mutta pelkästään TTK:ssa nähdyn perusteella tuli selkäpiitä karmivat vibat tyypistä. Just sen oloinen, jota ei lähipiiriinsä haluis missään muodossa.
Äitinsä tyttö!
Kerro lisää. Äitihän on myös julkkis. Muistan lukeneeni hänestä lehtijutuissa Pernillan kanssa. Ja kuvankin olen nähnyt.
narsuille on tyypillistä vahvat tai korostetut kulmakarvat.
En käsitä miten rumia kommentteja täällä on Pernillasta!
Vierailija kirjoitti:
No yhyyyyyyyy...
Vierailija kirjoitti:
Sen Pärnilla! Koko syksy hoettiin, etkä oppinut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha tänne on mitään kirjoitella, kun eivät nämä haukkujat edes ymmärrä, mitä heille kirjoitetaan :D
Ymmärtävät varsin hyvin. Koska edustavat normaalia valtavirtaa ajattelussaan otsikon aiheesta. Vain mieleltään häiriintynyt ei tuomitse pettämistä. Poislukien päihde- ja väkivaltasuhteet tietenkin. 😉
Kun rakkaus iskee niin pitäiskö jäädä köllöttämään vanhaan suhteeseen. Vissiin pitäs tai on petturi. Kyllä siin on ollut jo rakkauden kokoinen kolo, jos uusi löytyy.
niin ja mikä helkutin tarve on ruveta ennakoimaan uuden suhteen kestoa. Voihan ne entisetkin suhteet itse kullakin olla pituudeltaan laidasta laitaan ja onko se ikuisuus mikään onnellisuuden mittari.
Laatikkoviiniä taidat olla ottanut katkeruuteesi. Taitaapa olla niin että olet itse sössinyt suhteesi. Normaalit ihmiset ajattelevat ja tekevät toisin.
Onhan noi kisaajat houkuttelevia opettajien näkökulmasta. Tanssijat tienaa tunnetusti kehnosti, mutta jotkut julkkikset, toimitusjohtajat ja huippu-urheilijat ihan kohtuullisesti. Ihan järkevä peliliike tanssia toisen kukkarolle.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noi kisaajat houkuttelevia opettajien näkökulmasta. Tanssijat tienaa tunnetusti kehnosti, mutta jotkut julkkikset, toimitusjohtajat ja huippu-urheilijat ihan kohtuullisesti. Ihan järkevä peliliike tanssia toisen kukkarolle.
Tanssiva lompakkoloinen?
P on vielä niin nuori. Kyllä hän vielä kantapään kautta oppii että parisuhteen eteen pitää molempien tehdä välillä työtä.
Oikeassa parisuhteessa rakkaus on pelkän tunteen lisäksi myös valintaa ja tahtotilaa rakastaa.
Ihmiset kun eivät ole Ikeasta hankittavien pöytien kaltaisia käyttöesineitä.
Vierailija kirjoitti:
Böksykkä-tyttö antaa pari kuukautta sitä osastoa joka tapaa olla naisella tiukin ja sitten lööpit mainostavat kuinka sitä ei enää ollakaan yhdessä.
Kaikki ei halua rassata kakkareikää. pil tuntuu paremmalta
Vierailija kirjoitti:
P on vielä niin nuori. Kyllä hän vielä kantapään kautta oppii että parisuhteen eteen pitää molempien tehdä välillä työtä.
Oikeassa parisuhteessa rakkaus on pelkän tunteen lisäksi myös valintaa ja tahtotilaa rakastaa.
Ihmiset kun eivät ole Ikeasta hankittavien pöytien kaltaisia käyttöesineitä.
On niitä myös ilmaiseksi saatuja yhteistyö-huonekaluja...
Onkohan tuo mitä sen kasvoille on tapahtunut, käynyt jo kohdussa vai syntymän jälkeen?
Siis hetkinen, onko Pernilla vasta 23! Minä luulin että olisi Anssin kanssa samaa ikää.
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen, onko Pernilla vasta 23! Minä luulin että olisi Anssin kanssa samaa ikää.
Daddy issues?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon jo vuosia seurannut Pernillaa ja voin kertoa, että itsensä korostaminen sen kun kasvaa.
Onneksi Arttu pääsi vapaaksi, mutta nyt on Anssi reppana kiedottu verkkoon.
Miksi seuraat Pernillan tekemisiä jos käy noin hermoon? En ymmärrä tätä somen vihaseuranta-tapaa, jota hyvin moni tuntuu harrastavan
Mä oon ainakin seurannut muutamaa psykopaattia ihan vaan opetusmielessä. Haluan oppia, kuinka he toimivat, että sitten oikeassa elämässä osaan välttää psykoja. Yksi jännä juttu on esim., että ne tykkäävät toisistaan, ja kokoontuvat yhteen.
Somessa hakeutuvat kaltaistensa seuraan.
Mikään ei ole niin helppoa nuorelle naiselle kuin köyhän setämiehen iskeminen.
Hirvee lehmä, vaikka on hoikka.