Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niko Saarinen kertoi radiolähetyksessä, minkä erikoisen seksuaalisen asian hän on tehnyt jokaiselle kumppanilleen.

Vierailija
22.02.2024 |

Saarinen kertoi uskovansa miesten joskus kuivanneen alapäätään. Hän sanoi samaan hengenvetoon uskovansa myös, että kaikki miehet ovat joskus elämässään laittaneet peniksensä imurin varren sisälle. Saarinen itse tunnusti tehneensä ainakin niin jokaiselle kumppanilleen.

Olen minäkin esimerkiksi imuroidessani laittanut läpällä kumppanini munan [sisälle] imurin varteen. Eli se imaisee sen. Hän on tehnyt minullekin niin. Minusta kaikkien kuuluu kokeilla sitä, hän totesi lähetyksessä.

Saarisen mukaan humoristinen teko on naurattanut sillä hetkellä ainakin hänen ex-kumppaneitaan.

Saarinen päätti perustella, mikä mahdollisesti saa ihmisen tunkemaan peniksensä imuriin.

Totta kai, jos sinulla on tuollainen elin, joka roikkuu tuossa, ja imurin varsi, niin kyllähän pieni uteliaisuuskin tekee varkaaksi, Saarinen sanoi.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/12f0bda7-50ab-4222-b5fa-161989…

No miehet, oletteko kokeilleet? Miltä tuntuu? Nyt saa vastata anonyymisti. 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko Saarinen on tyhmä kuin. saapas ja vuoden suomalainen radiojuontaja. Kertoo kaiken Suomen nykymenosta. Yök. Ja yök. 

Vierailija
22/39 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalamiehet imettää itseään elävällä mateella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää moisen hörhön tarinoita kommentoida! Ihan älytöntä, jos ei muuta keksi niin jonkun imurijutun! Ei mitään väliä mitä suustaan päästää, kunhan vaan pysyy jotenkin julkisuudessa! Ja nuoret ottaa näistä mallia!

Vierailija
24/39 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Nikoa koskaan ruudinkeksijänä pitänyt. Tuo jo kertoo paljon. Ei normaali mies imuroi eikä imeskele miehen munaa. Ja nyt sitten oli myynyt käytetyt kalsarinsa. Kai ruskeat edestä ja takaa? Ehkä Boelius osti ne. Lapsellista, todella lapsellista.

Vierailija
25/39 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homppelit ovat aina alasti kotona, seiväs tanassa.

Vierailija
26/39 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on vakavan peniksen vamman riski. Mutta kokeile ihmeessä!

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/3966281/

Tatin pää voi lähteä.

Vierailija
27/39 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri ihmetteli kun imuroin joka päivä. Tykkään siististä asunnosta.

Vierailija
28/39 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ehdin kokeilla silloin ku se oli vielä tarpeeksi pieni

Vierailija
29/39 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahtunut, joten jäänyt kokeilematta. Sehän on selvä, että  kun miestä paljon panettaa, niin mies etsii sopivia reikiä joita naida paremman puutteessa.  Mutsillani oli teräksinen termari, jossa oli juuri sopivan tiukka kuminen sisäkaulus reijässä paksulle kalulleni. Kun vähän aikaa pumppasi, niin sisälle tuli alipaine ja  mällit lähti nautinnollisesti. Vähän tuli tiskiä, mutta teki hyvää. 

Olen nyt lukenut mutsisi termarista ainakin kymmenestä ketjusta, teki varmaan aikoinaan suuren vaikutuksen.

Vierailija
30/39 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö kukaan tunnusta kokeilleensa? 🥴

Minä olin kuullut tuosta varmaan ala-asteelta saakka ja valehtelematta jonnekin 20v saakka kuvittelin että tämä on joku typerä vitsi koska koko juttu tuntui aivan älyttömältä.

Mitä ihmeen iloa siitä imusta on kun sehän vaan venyttää kalun ja siinä se?

Kun sitten lopulta selvisi että tämä on ihan todellinen masturbointitapa ja että olen ymmärtänyt koko asian väärin niin pitihän tätä kokeilla.

Imurin putkea ei pidä painaa kiinni kalun juureen niin että se menee tukkoon ja ilmavirta pysähtyy vaan tuoda se juuri niin lähelle ihoa että ilmavirran nopeus kiihtyy ja koko kalu alkaa väristä sen mukana korkealla taajuudella.

Tiedättehän sen kovan pärinän joka putkesta lähtee kun joku naru tai muovinsuikale on juuttunut suulakkeeseen.

En kyllä tehnyt tätä orgasmiin saakka mutta joku joka saa orgasmin pelkästä värinästä peniksen kärjessä varmasti ruiskii pölypussin tukkoon.

Vierailija
31/39 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse palo (n) miehenä käytän polttomoottorikäyttöistä vesipumppua. Riittää paksuus ja imu tekee gutaa.

Vierailija
32/39 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Saarinen imuroinut Sebu Tynkkystä ja Patrik Lainetta?

Vierailija
33/39 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut ja hyvältähän se tuntui ekalla kerralla, mutten kuitenkaan orgasmiin saakka päässyt. Seuraavilla kerroilla jostain syystä se ei tuntunut enää juuri miltään. En tiedä, mikä ilmiö siinä on taustalla.

Vierailija
34/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siitä homosta on kuuluisa tehty kun ihmiset tykkää häntä katsella ja kuunnella. Minä en katso yhtään ohjelmaa jossa on sairaita homoja, ikävä kyllä ohjelmat jää vähiin!

Vierailija
35/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Nikoa koskaan ruudinkeksijänä pitänyt. Tuo jo kertoo paljon. Ei normaali mies imuroi eikä imeskele miehen munaa. Ja nyt sitten oli myynyt käytetyt kalsarinsa. Kai ruskeat edestä ja takaa? Ehkä Boelius osti ne. Lapsellista, todella lapsellista.

TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!! Normaali miehekäs mies ei imeskele miehen elimiä!! Mistä näistä homoja sikää? Onko kasvatus mennyt vikaan vai onko geenivirhe ja miksi ne saa pyöriä teeveessä??

Vierailija
36/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostahan ei peniksen poistoon kovin pitkä rupeama olekaan!!! Kyllä homo saa olla miten haluaa, mutta Saarisen kaltainen idiootti suljetulle!! Ehdottomasti!!!

Moni on saanut imurista lopulliset kicksit!! Homo on pössi!!

Vierailija
37/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!! Normaali miehekäs mies ei imeskele miehen elimiä!! Mistä näistä homoja sikää? Onko kasvatus mennyt vikaan vai onko geenivirhe ja miksi ne saa pyöriä teeveessä??

Niinpä, jokaiseen ohjelmaan pitää löytää joku sateenkaariidiootti pyörittämään kynsiään, ja silmiään. Lisäksi oikein hakemalla haetaan tummaihoinen kikkarapää mukaan. Eikö tämä ole selkeää rasismia? Teidät otetaan mukaan ohjelmiin vain ihon värin, tai suuntautumisenne vuoksi? Ei ainakaan osaamisenne, ja älykkyytenne vuoksi, jos tuota munaimuri -Nikoakin katsoo. Jätkä ei selviäisi päivääkään hengissä maaseudulla ilman Volttia. Kaverille ei voi antaa käteen veistä, tulitikkuja, tai kirvestä, jotka voi antaa yleensä viimeistään 6-vuotiaalle.

Vierailija
38/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki perussuomalaiset mieshomopoliitikot itkevät nyt vuolaasti. 

Vierailija
39/39 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurin varsi on aika ahdas, mutta omalla puutyöverstalla olen kokeillut laittaa munat ja pallit puruimurin letkuun joka on 10cm halkaisijalta. Aika makeesti se väristyttää ja heiluttelee sekä kullia, että palleja. Ja jos joku väittää, että se 10cm letku on liian ahdas, niin sehän on just aitoa vauva palstaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi