Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyykkituvassa oli lappu jossa kiellettiin lemmikkinomistajia pyykkäämästä koneella

Vierailija
21.02.2024 |

Karvat tarttuu muiden asiakkaiden pyykkeihin. Pitääkö tuota kieltoa noudattaa?

Vaikea raahata kolmanteen kerrokseen pesukonetta, ja ei kyllä olisi varaakaan omaan:(

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan hommaa omaa konetta, järkyttävät sähkö ja vesilaskut tulee

No maksaa se pyykkituvassa peseminen myös, vai salaako käyt siellä pyykillä. Se on ihan perus kotitaloutta,ei kai se perikatoon ketään vie.

Vierailija
22/101 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden ihan hyvän pesukoneen saan 300 eurolla. Verkkokauppa.comissa esim. on usein tarjouksia. Pesukoneelle voi myös tilata usein maksullisen kuljetuksen ja asennuksen.

Itse ostin 200€ uuden ihan  hyvän pesukoneen koska en tarvi kalliimpaa..  Ei pesukoneen tarvitse olla sen ihmeellisempi. Samanlailla pyykit tulee puhtaiksi kuin kalliimmilla koneilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyykkituvassa on yleensä useampi kone. Yhden voisi varata lemmikinomistajille. Olisi reilua. Ei ihmisiä voi syrjiä lemmikin omistamisen vuoksi.

Jos obn vara koiraan ja lemmikkiin, ruokasn ja läökärinmaksuihin, niin vois luulla, että olisi varaa myös pesukoneen. Olisi reilu pestä omat sotkut omassa konessa. 

Näinkö vanhemmat tekevät kun heillä on varaa lapsiin? Ehei. Siellä ne kusioksennuspaskapyykit pyörivät samoin kuin spoermapyykitkin.

Vierailija
24/101 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole varaa pesukoneeseen niin kannattaa ottaa soskuun yhteys. Heillähän on ehtona että jos taloyhtiössä ei ole pyykkitupaa niin auttavat pesukoneen hankinnassa. Ap n tapauksessa saattaisi onnistua jos laittaa liitteeksi tuon pyykkituvan ilmoituksen. Silloinhan ap lla ei periaatteessa ole pyykkitupaa kun sitä ei saa käyttää 

Vierailija
25/101 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No maksaa se pyykkituvassa peseminen myös, vai salaako käyt siellä pyykillä. Se on ihan perus kotitaloutta,ei kai se perikatoon ketään vie.

Meillä ainakin ilmainen pesutupa

Vierailija
26/101 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyykkituvassa on yleensä useampi kone. Yhden voisi varata lemmikinomistajille. Olisi reilua. Ei ihmisiä voi syrjiä lemmikin omistamisen vuoksi.

Jos obn vara koiraan ja lemmikkiin, ruokasn ja läökärinmaksuihin, niin vois luulla, että olisi varaa myös pesukoneen. Olisi reilu pestä omat sotkut omassa konessa. 

Eikös pesukone ole pesemistä varten? Eiväthän ne muutkaan koneen käyttäjät pese sotkujaan omassa koneessa.

Vierailija
27/101 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole varaa pesukoneeseen niin kannattaa ottaa soskuun yhteys. Heillähän on ehtona että jos taloyhtiössä ei ole pyykkitupaa niin auttavat pesukoneen hankinnassa. Ap n tapauksessa saattaisi onnistua jos laittaa liitteeksi tuon pyykkituvan ilmoituksen. Silloinhan ap lla ei periaatteessa ole pyykkitupaa kun sitä ei saa käyttää 

Sossun tehtävä ei ole ostaa koiranomistajalle pyykkikonetta. Voi jumalauta sentään, helvetin loiset.

Vierailija
28/101 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa perusteeklsi. Terveysongelma kävisi.

Vierailija
29/101 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli yks mummeli kerran sanomaan että voisinko olla pesemättä pyykkiä taloyhtiön koneessa juurikin karvojen takia. No hommasin oman koneen. Piti hommata jo aiemmin mutta tuo joudutti ja sain aikaiseksi.

Vierailija
30/101 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten ap pesee käsin, säästää koneeseen, menee töihin

Vierailija
31/101 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luottotietosi ovat kunnossa, niin voit hommata oman koneen osamaksulla.

Luottotiedoissa on merkintä ja en ole tällä hetkellä työelämässä. Muuten voisi säästää palkasta. Myöskään en tunne ketään joka kantaisi koneen, sekin maksaa

Ap

Miksi ihmeessä sun tarvitsisi oma kone ostaa, ei minkään takia. Lemmikkejä tai ei, ihan yhtäläinen oikeus sulla sitä pesukonetta on käyttää kun kaikilla muillakin. Jos haluat olla huomaavainen, niin varsinkin karvanlähtöaikaan olisi ystävällistä pudistella pyykit hyvin ennen koneeseen laittamista. Mutta jos jollekin on ongelma, että pesukoneessa saattaa olla karvoja, niin se on hän, joka hankkikoot oman koneen, et sinä.

Vierailija
32/101 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneita saa jopa ilmaiseksi, eihän sen uusi tarvitse olla, selaa tori ja Facebook kirpputorit ja roskalava ryhmät 

Vierailija
33/101 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomista siitä vaan tulee jos ei noudata, tuskin vaikea arvata kuka on syyllinen...

Vierailija
34/101 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei omaan kotikoneeseen mahdu peitot, talvitakit tai muut isot vaatteet.

Eivät muuten mahdu monen taloyhtiönkään koneeseen. Meidän talossa taitaa olle 7 kg kone, omani taitaa olla kiloa pienempi. Pesen siis peitot omassa koneessa yksitellen.

Vierailija
35/101 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesin kaksi vuotta pyykkiä käsin koska en kehdannut kysyä missä pyykkitupa enkä uskaltanut etsiä:D

Kauheita noi henkiset ongelmat välillä. Muutin sitten ja pyysin kaverin mukaan etsimään pyykkituvan uudessa kodissa. 

Vierailija
36/101 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ap pesee taloyhtiön pyykkituvalla. 

Vierailija
37/101 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei omaan kotikoneeseen mahdu peitot, talvitakit tai muut isot vaatteet.

Pesukoneita on erikokoisia, myöskin kotikoneissa. Kannattaa ostaa tarpeisiin sopivan kokoinen 

Parisängyn peitto ei mahdu kotikoneisiin pestäväksi. Vaatii tuollaisen laitospesula pesukoneen.

Mahtuu ihan hyvin sivustatäytettävään koneeseen, olen pessyt monta kertaa. Kone taitaa olla 6 kg kone.

Vierailija
38/101 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ällöttävää kun omat vaatteet on kissan ja koiran karvoissa enkä edes omista lemmikkiä.

Vierailija
39/101 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä pyörii aikamoista pullamössöä, joille kaikki on nykyään sallittua. Taloyhtiön pesukoneessa ei pestä rakkien oksettavia peittoja sun muita. Olette kyllä saastaista sakkia te rakkien omistajat ja minä minä minä itsekkäitä ihmisiä. Minä ja mun rakki mulla on oikeus. Se on kuulkaa niin, että ihmisten mitta alkaa olla täynnä teidän ja teidän rakkien järjestämää häiriötä. Joka paikka täynnä kusta ja paskaa, hau hau saatana siellä ja hau hau saatana täällä, että vielä pitäisi elukan peitot saada pestä taloyhtiön pesulassa. EI TODELLAKAAN EI.

No edestänne löydätte kun olette niiiiin itsekkäitä. Kannattaa olla varuillaan, että ei elukan suuhun vaan löydä mikään vieras esine tai pulla.

Vierailija
40/101 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koneita saa jopa ilmaiseksi, eihän sen uusi tarvitse olla, selaa tori ja Facebook kirpputorit ja roskalava ryhmät 

Ap lla ei ollut kantoapua. Vaikka kone olisi ilmainen niin joutuisi maksamaan todennäköisesti kantamisesta. Ja liekö on autoakaan eli maksu tulisi myös kuljetuksesta. Bensaraha pyydetään ilmaisestakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän