Naiselle ei myyty alkossa viiniä koska sillä oli koira mukana.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/001c5be5-121b-41a8-bd37-52837a6573d7
Jopas on kumma juttu. Minulla ollut koira ainakin 100 kertaa mukana mutta se on odottanut ulkona kun olen alkosta hakenut jotain. Siis en ymmärtänyt tuota juttua ollenkaan, pitääkö koira olla ulkona ettei myydä. Tuskin tuulikaappi aiheuttaa mitään vaaraa kenellekkään.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomessa. Mua ihmetyttää tilanteet, kun kysymään henkkareita, vaikka selvästi näkee että olen taatusti yli 25v., mutta ei voi olla täysin varma olenko yli 30. No olen oikeasti 32v., mutta eihän se ikä otsassa lue.
Kerran mulla unohtui henkkarit ja sanoin mielestäni ystävälliseen äänensävyyn nuorelle myyjälle, että ymmärrän, työtäsihän sä vain teet. Myyjä silminnähden suutahti. Pian kun tulin takaisin henkkareiden kans hän ampaisi kassalta pois kun näki, että mä tulin jonoon. En tarkoittanut kommenttia vittuiluna.
No vähän off topic, mutta miksi niitä henkkareita kysytään, jos näkee selvästi ettei mitenkään menis alaikäisestä ja aikoo vielä suuttua ystävällisestä vastauksesta :D
Kysytään koska myyjän on pakko saada tietty määrä ikäkyselyitä joka kuukausi tai muuten tulee huomautuksia ja varoituksia.
Mitä jos kaikki asiakkaat ovat ikäihmisiä? Pitääkö niiltäkin sitten kysellä että tulee tietty määrä ikäkyselyitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko korona vai kylmä,pimeä ja pitkä talvi saanut meidät suomalaiset happamiksi. Itse olen tehnyt koko ikäni asiakaspalvelutyötä josta palkan lisäksi olen saanut tyydytystä ihmisten hymystä ja ilosta. Ihmettelen miten tänä talvena on joka paikassa ollut huonoa asiakaspalvelua? Kylmää, välinpitämätöntä ja hymytöntä. Ihan kuin virolaisissa liikkeissä ja laivoissa. Kertokaa minulle mitä on tapahtunut.
Venäjällä ei hymyillä.
Oletko kenties narsisti ja alkoholisti, kun noin kamalasti järkytyit kirjoituksestani. Otapa sinä nyt se alkoholiannos tälle illalle, niin helpottaa.
Kuinka monta ketjua tästä pitää vielä tehdä
Olisi sen viinin voinut myydä. Ja sanoa erikseen jos koira ei saa olla tuulikaapissa jatkossa. Ihan turhia juomia viinit silti, ellei ole fani.
Vierailija kirjoitti:
Luin jutun ja katsoin Pirjon kuvan. Minulle tuli hyvin vahvat vibat, että tämä Pirjo on narsisti ja alkoholisti. Heillehän on aivan kamalaa jos eivät saa viinaa viinakaupasta. Heillä on myös joku erityisoikeus käyttäytyä miten käyttäytyy. Taisi Pirjo olla humalassa kun ei myyty, ei vain kertonut koko totuutta, koska alkoholistin mielestä vika on aina muissa, sama pätee narsisteihin. Vähän niinkuin tämä Sanna Marin.
Alkoholistit ovat myös huomionkipeitä, siksi täytyi saada juttu lehteen. Pirjolla varmaan myös rahaa, tuntee olevansa etuoikeutettu, häntä eivät koske säännöt, hän saa tehdä mitä hän haluaa. Nämä rakkien omistajat ovat muuten järjestäen hyvin tyhmiä, itsekkäitä minä minä ihmisiä. Tässä taas yksi tapaus.
Mitähän seuraavaksi, meidän rakas Tessumme ei päässyt sairaalan kirurgiseen leikkaussaliin ULINA Iltalehdessä.
Mulle tuli mieleen Pirjon kuvasta, että on Bernerin kaveri. Lyhyet hiukset, yhtä ylimielinen, on olevinaan hienompaa, katselee muita nenän vartta pitkin ylhäältä alas ja hus hus siitä köyhät, köyhät kyykkyyn, minuahan ei koske säännöt ja MINÄ haluan erityiskohtelua!
Miksi hitossa niitä koiria pitää joka paikkaan roudata mukana? Hönöimmät ottaa vielä ilotulitustakin ihastelemaan. Mamma hakee viinit aivan eri reissulla kuin pupen 'ulkoilutuksella'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomessa. Mua ihmetyttää tilanteet, kun kysymään henkkareita, vaikka selvästi näkee että olen taatusti yli 25v., mutta ei voi olla täysin varma olenko yli 30. No olen oikeasti 32v., mutta eihän se ikä otsassa lue.
Kerran mulla unohtui henkkarit ja sanoin mielestäni ystävälliseen äänensävyyn nuorelle myyjälle, että ymmärrän, työtäsihän sä vain teet. Myyjä silminnähden suutahti. Pian kun tulin takaisin henkkareiden kans hän ampaisi kassalta pois kun näki, että mä tulin jonoon. En tarkoittanut kommenttia vittuiluna.
No vähän off topic, mutta miksi niitä henkkareita kysytään, jos näkee selvästi ettei mitenkään menis alaikäisestä ja aikoo vielä suuttua ystävällisestä vastauksesta :D
Kysytään koska myyjän on pakko saada tietty määrä ikäkyselyitä joka kuukausi tai muuten tulee huomautuk
Pitää. Tietty prosentti kyselyitä on tehtävä joka kuukausi.
Tää oli kyllä hulluuden huippu. :-D Viinit oli jo lyöty kassaan jne.
Ihan oikein etteivät myyneet. Koiran paikka ei ole missään tuulikaapissa ihmisten tiellä. Koiraan pelkäävät tai allergiset asiakkaat eivät pääse ostoksille. Koirien omistajat muuttuvat aina vaan röyhkeämmiksi kun se lemmikki on pakko saada joka paikkaan mukaan. Mitähän seuraavaksi? Ihmiset varmaan roudaavat lemmikki käärmeensä sinne tuulikaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kenties narsisti ja alkoholisti, kun noin kamalasti järkytyit kirjoituksestani. Otapa sinä nyt se alkoholiannos tälle illalle, niin helpottaa.
Sinä olet varmasti loulukiusattu uhriutuja joka syö joka aamu ja ilta mielialalääkkeitä vuodesta toiseen vaikka ne eivät ole koskaan sinua auttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin jutun ja katsoin Pirjon kuvan. Minulle tuli hyvin vahvat vibat, että tämä Pirjo on narsisti ja alkoholisti. Heillehän on aivan kamalaa jos eivät saa viinaa viinakaupasta. Heillä on myös joku erityisoikeus käyttäytyä miten käyttäytyy. Taisi Pirjo olla humalassa kun ei myyty, ei vain kertonut koko totuutta, koska alkoholistin mielestä vika on aina muissa, sama pätee narsisteihin. Vähän niinkuin tämä Sanna Marin.
Alkoholistit ovat myös huomionkipeitä, siksi täytyi saada juttu lehteen. Pirjolla varmaan myös rahaa, tuntee olevansa etuoikeutettu, häntä eivät koske säännöt, hän saa tehdä mitä hän haluaa. Nämä rakkien omistajat ovat muuten järjestäen hyvin tyhmiä, itsekkäitä minä minä ihmisiä. Tässä taas yksi tapaus.
Mitähän seuraavaksi, meidän rakas Tessumme ei päässyt sairaalan kirurgiseen leikkaussaliin ULINA Iltalehdessä.
Mulle tuli miel
Mulle taas tuli mieleen, että nämä Pirjon dissaajat tässä ovat varmaan jotain Pirjolle kateellisia ihmisiä, joita nyt vaan ottaa Pirjo päähän, kun Pirjo pääsi lehteen asti vaikka he olisivat itse tahtoneet, ovatkohan nämä mille tulee kaikenlaista mieleen lehdessä jonkun kuvasta nyt kuitenkin jotain narsisteja ja alkoholisteja, kun ei selväpäisillä tule olleenkaan tuollaista mieleen jostain höhlistä iltalehdistön täytejutuista.
PS. Minne se satelliitti nyt tippus sitten?
Joitain myyjiä ällöttää lapset. Oltiin Prismassa miehen ja hänen 4-vuotiaan tyttönsä kanssa, ostettiin kärryllinen ruokaa ja miehellä oli itselleen YKSI saunaolut hihnalla. Ei myynyt, koska mukana oli alaikäinen. Olemme siis ihan tavallistakin tavallisempi perhe, emme näytä alkoholisteilla.
Itse taas (en käytä alkoholia) olin kerran klo 21 jälkeen kaupassa ja nappasin muiden ostosten mukaan täysin alkoholittoman siiderin. Kassanainen oikein kovaan holhoavaan ääneen kailotti, että valitettavasti ei voi myydä, kun kello on yli yhdeksän, ja nosti pullon kassakoneen viereen. Sanoin sitten, että enpä tiennyt, että rajoitus koskee myös alkoholittomia. Kyllä oli pettynyt ilme myyjällä, ja hän sitten möikin sen alkoholittoman siiderin minulle muiden ostosteni lisäksi.
On tämä ihme maa.
Vierailija kirjoitti:
Vanninen pettää vaimoansa.
Vieläkin? Onko sillä edelleen sama hoito kuin kymmenen vuotta sitten?
En kyllä nyt ihan tajunnut. Hän oli jo pakannutkin ne viininsä ja sitten yhtäkkiä ne pyydetiin takaisin?
[Ja hän sanoi heille: [Niin on kirjoitettu, että Kristus oli kärsivä ja kolmantena päivänä nouseva kuolleista, ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.] Luukas 24:46-47
[Meidän apumme on Herran nimessä, hänen, joka on tehnyt taivaan ja maan.] Psalmit 124:8
Herran nimi on Jeesus!
Johannes 11:25-27 [Jeesus sanoi hänelle: [Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?] Hän sanoi hänelle: [Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan].]
olisi voinut sanoa heti asiakkaan tultua sisään myymälään, että koira ei saa tulla edes tuulikaappiin asti
naurettavaa olla myymättä tuollaisen vuoksi.
Jos ruokakaupassa alkaa näkymään koiria, vaihdan kauppaa. Luulen etten ole ainoa. Itselläkin on ollut koiria, joten siksi tiedän, ette koiraa kuulu tuoda kauppaan tai toriaikana torille. Vaihdan myös kahvilaa/ravintolaa, jos siellä on koira.
Sitten ollaan huutelemassa, että menkää töihin ja miksi työ ei kelpaa.