Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiselle ei myyty alkossa viiniä koska sillä oli koira mukana.

Vierailija
21.02.2024 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/001c5be5-121b-41a8-bd37-52837a6573d7

Jopas on kumma juttu. Minulla ollut koira ainakin 100 kertaa mukana mutta se on odottanut ulkona kun olen alkosta hakenut jotain. Siis en ymmärtänyt tuota juttua ollenkaan, pitääkö koira olla ulkona  ettei myydä. Tuskin tuulikaappi aiheuttaa mitään vaaraa kenellekkään.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitain myyjiä ällöttää lapset. Oltiin Prismassa miehen ja hänen 4-vuotiaan tyttönsä kanssa, ostettiin kärryllinen ruokaa ja miehellä oli itselleen YKSI saunaolut hihnalla. Ei myynyt, koska mukana oli alaikäinen. Olemme siis ihan tavallistakin tavallisempi perhe, emme näytä alkoholisteilla.

Itse taas (en käytä alkoholia) olin kerran klo 21 jälkeen kaupassa ja nappasin muiden ostosten mukaan täysin alkoholittoman siiderin. Kassanainen oikein kovaan holhoavaan ääneen kailotti, että valitettavasti ei voi myydä, kun kello on yli yhdeksän, ja nosti pullon kassakoneen viereen. Sanoin sitten, että enpä tiennyt, että rajoitus koskee myös alkoholittomia. Kyllä oli pettynyt ilme myyjällä, ja hän sitten möikin sen alkoholittoman siiderin minulle muiden ostosteni lisäksi.

On tämä ihme maa.

Kunnon pikku-amerikka koko Suomi, mutta ainoastaan huonoine puolineen. Ihan kuin alkoholin välittömistä lapselle voisi tapahtua ainoastaan kun se lapsi on mukana ostoksilla.

Vierailija
62/64 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi sen viinin voinut myydä. Ja sanoa erikseen jos koira ei saa olla tuulikaapissa jatkossa. Ihan turhia juomia viinit silti, ellei ole fani.

Jos yhdelle myy ja joustaa säännöissä niin kaikille muillekin pitää joustaa. Kohta on tuulikaappi täynnä koiria koska sama kohtelu kaikille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein. Ei saa myydä jos mukana oleva koira on alaikäinen ja juomien epäillään menevän koiralle. Koiralla pitää olla myös henkkarit.

T: alkon myyjä

Paljonko on koiran täysi-ikä?

Vierailija
64/64 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuma on huvittava, mutta se koira, se koira ei kuulu tuulikaappiin. Asiakas oli huolissaan koiran kylmettymisestä, mutta ei niistä ihmisistä, jotka ovat koira-allergisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi