Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoustyö on ihan prseestä, älkää ikinä tehkö!

Vierailija
21.02.2024 |

Tänään sitten taas valitusta valitusten perään,työni teen ja hommani hoidan silti vaihdettiin toiseen kohteeseen,mikään ikinä riitä aikaa liian vähän,juosta saa siltikään ei kelpaa, laatu on kuitenkin oikeasti sen mitä olla pitää vaikka kiristetään jatkuvasti aikaa....ihmettelen; miksi olin niin tyhmä että suostun tekemään töitä alle 1500 e/kk?... En ole oikeastaan tehnyt mitään muuta elämäni aikana,tykkää tehdä käsilläni töitä,en ole koskaan ollut mikään lukuihminen. Silti, siivoustyössä sinulta riistetään ihmisarvo,et ole mitään, mikään ei kelpaa mikään ei riitä kaikki revitään selkänahasta ja sekään ei riitä! Prkl,kohta mrhaan jonkun!😭

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan samalta kuin hoitotyö, paitsi että hoitotyössä saat vielä kirjaimellisesti turpaan säännöllisesti, sekä henkilökohtaisuuksiin menevät haukut vähintään kerran päivässä.

No, palkka oli kyllä parempi kuin 1500 €/kk. 

T. Muistisairaiden vanhusten ja mielenterveys- ja päihdekuntoutujien parissa työskennellyt ex-hoitsu 

Vierailija
2/87 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin lähihoitaja koulun vastaavassa tilanteessa ja hoitotyössä on mun mielestä paljon enemmän joustavuutta, vaikka kuinka paljon sitä kritisoidaan nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sitä vajaat 30v. Terveys on mennyttä. Voin tehdä vain istumatyötä. Kun lopetin sen duunin niin bruttopalkka oli 2000e.

Vierailija
4/87 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua kustaan kyllä pahasti silmään. Aloita nyt ensin tulemalla pois sieltä riistofirmasta, ellet asu aivan peräperseessä. Julkisella ja/tai keikkalaisena on parhaat oltavat, kun osaat olla paksunahkainen. Kiltit syödään elävältä. Liitot ovat meillä aina olleet munattomia, joten ihan paikallisesti neuvottelet joka tapauksessa.

T keikkasahu, perustunti roinineen 18,87. Vuorolisät tietty päälle.

Vierailija
5/87 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, palkka nettona vähän päälle 1900e. Kiire ei ole, jää aikaa jopa istua välissä. Rakastan työtäni. Eiköhän riipu kohteesta. 

Ja vinkkinä, kun kouluttautuu niin ei tarvitse mennä vaan sinne minne pääsee, pystyy valitsemaan työpaikkansa:)

T.Laitoshuoltaja

Vierailija
6/87 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein 80-90 luvulla siivoustöitä ja täytyy sanoa että helpolla pääsin. Tein 3-4 tunnissa päivän työt, eli siivosin illalla toimistoa. Ei siinä firmassa kukaan kattonut kauanko töissä, kunhan tuli tehtyä eikä kukaan valittanut. Joskus tein perjantai vuoron sunnuntaina.  Toinen paikka oli isommassa firmassa jossa olin opiskeluaikana ja senkin vähän yli tunnissa, vaikka oli 3 tunnin alue. Eli ollut aivan mahtavia paikkoja. Menisin takaisin nyt jos sellasia vielä olis. Nykyjään taitavat olla aika kyttääjiä jokaisen minuutin perään. EI kiitos sellaiselle.

Vierailija
7/87 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan jonkun on sitäkin työtä tehtävä.

Vierailija
8/87 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt sehän on kivaa kun omantyöpisteen/hallin lattian siivoaa ja sillä hetkellä kun lattia on justiin siivottu niin joku tulee ja ajaa siitä trukilla missä on paskaiset renkaat

Vierailija
9/87 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieluummin siivooja ap n palkalla kuin työtön. En kelpaa edes tuohon hommaan, minä tässä m u r h a a n kohta jonkun eikä ap jos ei palkata!

Kokemustakin löytyy alalta enkä mikään ikäloppukaan ole, 36v , mutta ei kelpaa ei, stna.

Vierailija
10/87 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelutyö on kaiketi vielä pahempi, ainakin Stockkalla.

Vierailija
11/87 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasin Kela Goldin - ja elämä hymyää

Vierailija
12/87 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt sehän on kivaa kun omantyöpisteen/hallin lattian siivoaa ja sillä hetkellä kun lattia on justiin siivottu niin joku tulee ja ajaa siitä trukilla missä on paskaiset renkaat

Ei mua haittaa toi yhtään:D Tai jos just mopannu lattian ja joku kävelee mutakengillä siitä. Oon jo sen lattian hoitanut kuten kuuluu, ei mua kiinnosta sen työn jälkeen mitä sille tapahtuu. Pitäiskö ihmisten lentää ilmassa ettei vaan kukaan sotke uudestaan kun JUST siivottu🤭

Siivooja

Vierailija
13/87 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run out & never come back.

Vierailija
14/87 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh, palkka nettona vähän päälle 1900e. Kiire ei ole, jää aikaa jopa istua välissä. Rakastan työtäni. Eiköhän riipu kohteesta. 

Ja vinkkinä, kun kouluttautuu niin ei tarvitse mennä vaan sinne minne pääsee, pystyy valitsemaan työpaikkansa:)

T.Laitoshuoltaja

Missä saa nykyään tehdä rauhassa? Ei ainakaan sairaaloissa. Tosin kukaan ei vaadi enää mitään ja kaikki on vain että no se jää tekemättä sitten. 

Vierailija
15/87 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita oma firma. Teen siivousta , mutta työnkuvaa kuuluu muutakin. Minulla on tarpeeksi aikaa eikä kukaan huohota niskaan. Liukuvatyöaika,  yleensä kiistellään, mutta palkka voisi olla parempi. 

Vierailija
16/87 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mieluummin siivooja ap n palkalla kuin työtön. En kelpaa edes tuohon hommaan, minä tässä m u r h a a n kohta jonkun eikä ap jos ei palkata!

Kokemustakin löytyy alalta enkä mikään ikäloppukaan ole, 36v , mutta ei kelpaa ei, stna.

Musta taas tuntuu et olis parempi olla työtön mut nytkun tulee ukaaseja niin yritän tehdä töitä niinkauan kun ei saa kenkää.

Vierailija
17/87 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua haittaa toi yhtään:D Tai jos just mopannu lattian ja joku kävelee mutakengillä siitä. Oon jo sen lattian hoitanut kuten kuuluu, ei mua kiinnosta sen työn jälkeen mitä sille tapahtuu. Pitäiskö ihmisten lentää ilmassa ettei vaan kukaan sotke uudestaan kun JUST siivottu🤭

Siivooja

Noinhan just menee. Sä olet tehnyt mitä mitoitus sanoo ja sen jälkeen se on eilistä elämää. Seuraavan kerran asiaan palataan kun mitoitus niin sanoo, se voi olla huomenna, kolmen päivän päästä tai ensi viikolla.

Vierailija
18/87 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukutaitoa ihmiset, ap:han kirjoitti ettei ole elämänsä aikana tehnyt mitään muuta ja ei ole lukuihminen. Ja totta tuo että siivousfirmat riistää työntekijöitä eikä mikään kelpaa,koskaan.

Vierailija
19/87 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Laitoshuoltaja

Missä saa nykyään tehdä rauhassa? Ei ainakaan sairaaloissa. Tosin kukaan ei vaadi enää mitään ja kaikki on vain että no se jää tekemättä sitten. 

Kunnalla töissä

Vierailija
20/87 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivooja

Noinhan just menee. Sä olet tehnyt mitä mitoitus sanoo ja sen jälkeen se on eilistä elämää. Seuraavan kerran asiaan palataan kun mitoitus niin sanoo, se voi olla huomenna, kolmen päivän päästä tai ensi viikolla.

Silloin kun olin vielä aloittelija siivoustyössä niin tuo asia ahdisti ihan hirveästi ja kuljin aina pyyhe, moppi ja harja joka paikassa jos uudestaan likaantui. Vuosien aikana oppinut, kiitos hyvien työkavereiden, että se tehdään juuri niin kuin on mitoitettu, ei yhtään enempää. Ja nykyään rennompi eikä sitä kyllä kerkeäisikään toiseen kertaan siivota paikkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi