On niin ihanaa olla raskaana đ„°
...jos sitÀ alun pahoinvointia, ja loppuviikkojen tankkerivaihetta ei lasketa.
Rakastan tÀtÀ raskauden keskivaihetta!
Kommentit (50)
Loppu elÀmÀn pÀÀnvaiva
enkÀ tarkoita pahalla koska niin se vain menee ettÀ silloinkin kun on lÀhtenyt omilleen niin kyllÀ sitÀ miettiiyÀ tulee
Mulla koko raskausaika oli ihanaa. Raskauden alussa oli jonkun verran pahoinvointia.
Vierailija kirjoitti:
Onko seksi raskaana ollessa erilaista?
Mieheni iso kalu uppoutuu niin syvÀlle ettÀ menee kohtuun asti vain upotakseen syntymÀttömÀn lapseni perÀaukkoon, kaikki kolme siis nauttivat.
Apđ„°
MinÀ voi raskausaikana todella pahoin. Vaihtaisin kyllÀ nykyisen mukavan olotilan silmÀnrÀpÀyksessÀ siihen, jos vain olisin joskus saanut lapsen syliini asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko seksi raskaana ollessa erilaista?
Mieheni iso kalu uppoutuu niin syvÀlle ettÀ menee kohtuun asti vain upotakseen syntymÀttömÀn lapseni perÀaukkoon, kaikki kolme siis nauttivat.
Apđ„°
Vidun urpo.
Olen kahden lapsen Àiti, ja raskaana oleva nainen on mielestÀni groteski nÀky.
MinÀkin olin. Ruma ja vastenmielinen. Miksi sen pitÀÀkin olla niin rumaa?
Jos katsoo hevosta, tai koiraa tai kissaa tai mitÀ tahansa elÀintÀ ei ne ole sellaisia muodottomia valaita. Vain ihminen on.
Minua inhotti kun vieraat ÀijÀt kuolasi kun ne katseli minua. Todella ÀllöttÀvÀÀ ja perverssiÀ.
No, lapset on maailmassa, isoja ja enÀÀ ei mokomaa tarvitse kÀrsiÀ ja kestÀÀ. Ja ei, lapsiani vastaan minulla ei todellakaan ole mitÀÀn sanottavaa, syyttömoÀ he ovat siihen sen ajan turpeaan olemukseeni.
Onkohan tÀmÀ se sama, lapsellinen 19v., joka jo aiemmin kaipasi kehuja tÀysin luonnolisesta asiasta...
Voi laps parkaa...
Kiva, ettÀ osaat nauttia siitÀ! Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Se on nÀin ettÀ katkeruus on turhaa ja itsesÀÀli itse murhaa,vai mitÀ olette mieltÀ paskahousumiehet.Tulevalle Àidille onnea ja kaikkea hyvÀÀ.
Olispa kiva joskus harrastaa seksiÀ raskaana olevan naisen kanssa. TÀmÀ on vielÀ kokematta. Omaa naista ei nyt ole...tai siis se lÀhti.
Vierailija kirjoitti:
Onnea toivottavasti syntyy potra lapsi.
Noinko onnittelet? Noin tylysti? Ei pilkkua?
Vierailija kirjoitti:
Olen kahden lapsen Àiti, ja raskaana oleva nainen on mielestÀni groteski nÀky.
MinÀkin olin. Ruma ja vastenmielinen. Miksi sen pitÀÀkin olla niin rumaa?
Jos katsoo hevosta, tai koiraa tai kissaa tai mitÀ tahansa elÀintÀ ei ne ole sellaisia muodottomia valaita. Vain ihminen on.
Minua inhotti kun vieraat ÀijÀt kuolasi kun ne katseli minua. Todella ÀllöttÀvÀÀ ja perverssiÀ.
No, lapset on maailmassa, isoja ja enÀÀ ei mokomaa tarvitse kÀrsiÀ ja kestÀÀ. Ja ei, lapsiani vastaan minulla ei todellakaan ole mitÀÀn sanottavaa, syyttömoÀ he ovat siihen sen ajan turpeaan olemukseeni.
Muodottomia valaita? SiinÀhÀn nÀyttÀÀ ihan samalta kuin normaalisti, mutta edessÀ on pallo.
Vierailija kirjoitti:
En olisi missÀÀn tekemisissÀ sellaisen ihmisen kanssa, joka kirjoittaa noin.
Joo,onko nyt itstemurhan paikka,vai kÀÀnnÀnkö mieltÀni,painukoot tekemÀÀn abortin ja Àkki........toivottavast tulee keskenmeno,sitÀhÀn hu..ra toivot-...tuossa on pilkku ho..p,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ei ole ihme ettÀ huor.............a kuole
SyntymÀ on kuolemantuomio :(
Ei kukaan pysty hillitsemÀÀn sikiÀmistÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Loppu elÀmÀn pÀÀnvaiva
enkÀ tarkoita pahalla koska niin se vain menee ettÀ silloinkin kun on lÀhtenyt omilleen niin kyllÀ sitÀ miettiiyÀ tulee
TÀmÀ.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4300958/aitini-yrittaa-estaa-aikuistumiâŠ
Tulen kÀymÀÀ kahvilla,olehan valppaana.
MinÀkin olisin halunnut olla niin raskaana niin rakkaasta. Mutta ei suonut kohtalo sitÀ.
Itse tekisin vÀlittömÀsti abortin jos huomaisin olevani raskaana.