Meillä asuu kerrostalossa pitkävihaista porukkaa
Monet ovat riidoissa toistensa kanssa ja muista muistetaan valittaa kuuntelijalle.
Onko teillä samanlaista?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostaloläävissä asuvat vain typerykset ja typeryksillä on typerysten ongelmat. Mädäntykää niihin betonikuutioihinne ääliöt.
Provohan tämä on, mutta kysyn silti, oletko oikeasti noin rajoittunut ajatusmaailmaltasi?
No kyllä minäkin olen sitä mieltä, että vain ääliö muuttaa tavalliseen kerrostaloon. Poislukien jotkut vanhat ja arvokkaat miljoona-asunnot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostaloläävissä asuvat vain typerykset ja typeryksillä on typerysten ongelmat. Mädäntykää niihin betonikuutioihinne ääliöt.
Provohan tämä on, mutta kysyn silti, oletko oikeasti noin rajoittunut ajatusmaailmaltasi?
No kyllä minäkin olen sitä mieltä, että vain ääliö muuttaa tavalliseen kerrostaloon. Poislukien jotkut vanhat ja arvokkaat miljoona-asunnot.
Sama täällä, kerrostaloasuminen on minulle ihan nou, nou. Inhoan kolhooseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä rajoittunutta siinä on, jos ei tykkää betonikolhoosissa asumisesta. Yhtää hyvää asuntoa en ole nähnyt, tuttavat niiissä kituu ja kiroilee koko ajan ääliönaapureitaan.
Graavimmassa? Mitä tuo tarkoittaa?