Mikä on teidän lempi aikuislelukauppa?
Haluaisin kuulla mikä on teidän mielestä paras aikuislelukauppa, että onko minulla jäänyt jotain huomaamatta?
Kokeilin aikoinaan huippukivaa, jonka jälkeen aloin käyttämään kaalimatoa, mutta nyt oma suosikkini on exstoys.com.
Tähän mennessä en ole nähnyt mitään vastaavaa taikka lähelläkään vertailevaa exstoys.comin tuotevalikoimaan taikka ylipäätään palveluun.
Syy miksi pidän exstoys.comista on heillä yli 12000 tuotetta ja joka lähtöön oli hakusessa mikä tahansa tuote taikka fetissiin liittyvä lelu taikka asu.
Ja vielä suomalainen yritys vaikka englanniksi on.
Onkos kenelläkään mitään muita suositeltavaa jotta voisin vähän vertaila että löytyisikö parempaa kuin exstoys.
Kommentit (64)
Odottelen mieheni ostavan minulle LELO INEZ VIBRATOR GOLD, joka exstoyssissa on myynnissä 15 000€. 24 karaattista kultaa olisi parempi kuin vihkisormukseni ja enemmän hyötyä ainakin.
Poikaystäväni ei halunnut minun käyttävän normaaleja dildoja jostain syystä hän oli mustasukkainen , joten ostimme poikaystäväni kanssa exstoysilta dildon tekemispakkauksen, nyt minulla on dildo joka on aivan sama kuin hän, ihan paras ostos.
Exstoys.com tähän mennessä paras seksilelukauppa suosittelen!
on sinful aika vahva kilpailija exstoys.comille
keltainen ruusu samaa luokkaa melkein
Vierailija kirjoitti:
Antishop!
Kyllä exstoys voittaa!
exstoys paljon parempi kuin antishop!!!
Ei nyt Kaalimadot ja huippukivat tuollaisille pärjää, kaksi isointa seksilelu kauppaa, sanoisin että parempi kuitenkin exstoys ja toisena antishop
Jotenkin kun menee exstoysin sivuille tilaillemaan tulee semmonen fiilis että ois menossa lomalle nussimaan hiekkarannalla meren äärellä kuuman kesäpäivän auringonlaskun aikaan
vaikea sanoa en ole kuullut aikaisemmin exstoys.comista pitää tarkistaa
Pakko sanoa että exstoys ihan suosikki just tuli tilattua eilen sieltä SHUNGA - SOYO INTIMATE MASSAGER VIOLET, ihan mahtavan näkönen ja hyvät arvostelut ei muuta ku odotetaan innolla saapumista!
Minusta on kaikkein ihaninta käydä alan liikkeessä, eikä tilata netistä. Valikoimaa voi katsella, hypistellä ja sovittaakin, niin tulee varmasti mieleinen asu, tai väline. Myös myyjät ovat auttavaisia ja tietävät tuotteista paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kaikkein ihaninta käydä alan liikkeessä, eikä tilata netistä. Valikoimaa voi katsella, hypistellä ja sovittaakin, niin tulee varmasti mieleinen asu, tai väline. Myös myyjät ovat auttavaisia ja tietävät tuotteista paljon.
Olen samaa mieltä olin itse viime syksyllä espanjassa valenciassa ja siellä on niin monia kauppoja jossa älytön määrä näitä kyseisiä tuotteita ja se antaa ihan eri tunnelman kyllä, suomessa ei niin yleistä en tiedä miksi?
Tuo on totta muualla euroopassa paljon enemmän fyysisiä kauppoja, mitä olen itse nähnyt, mutta juurikin tuo exstoys kantaa näitä samoja tunnettuja brändejä mitä löytyy muualta mutta ei suomesta. mietin miksi muut maat niin edellä suomeen verrattuna
Antishop, koska sinne pääsee piipahtamaan ihan livenä eikä tarvitse ostaa netin kautta sikaa säkissä.
ovatko suomalaiset ujoja kenties seksuaalisuuden nautinnon suhteen?
Vierailija kirjoitti:
ovatko suomalaiset ujoja kenties seksuaalisuuden nautinnon suhteen?
Eivät, mutta tulee muistaa että Ruotsin väkiluku on paljon suurempi joten siellä on enemmän estotonta panemista.
itse tilasin sieltä bdsm lelu setin koska hinnat ovat joissain määrin halvempiakin kuin muilla kilpailijoilla ja toimituksessa meni suurinpiirtein viikko, ainoa huono puoli on hinta postikuluille