Mikä on teidän lempi aikuislelukauppa?
Haluaisin kuulla mikä on teidän mielestä paras aikuislelukauppa, että onko minulla jäänyt jotain huomaamatta?
Kokeilin aikoinaan huippukivaa, jonka jälkeen aloin käyttämään kaalimatoa, mutta nyt oma suosikkini on exstoys.com.
Tähän mennessä en ole nähnyt mitään vastaavaa taikka lähelläkään vertailevaa exstoys.comin tuotevalikoimaan taikka ylipäätään palveluun.
Syy miksi pidän exstoys.comista on heillä yli 12000 tuotetta ja joka lähtöön oli hakusessa mikä tahansa tuote taikka fetissiin liittyvä lelu taikka asu.
Ja vielä suomalainen yritys vaikka englanniksi on.
Onkos kenelläkään mitään muita suositeltavaa jotta voisin vähän vertaila että löytyisikö parempaa kuin exstoys.
Kommentit (64)
Keltainenruusu on oma suosikki sieltä olen monta sauvaa ostanut
motonet, kärkkäinen ja varusteleka, viimeksi ostin lumikengät
Varmasti aliexpressistä saa mitä haluaa mutta ei kyllä satisfyiereitä taikka muitakaan laatumerkkejä
Vierailija kirjoitti:
motonet, kärkkäinen ja varusteleka, viimeksi ostin lumikengät
Kävin katselemassa tuolla exstoys.com
niin jos kirjotat hakukenttään fisting boot pitäs löytyy kenkä sulle!
Keltainen ruusu oli minullakin pääputiikki, mutta tavarat tuntuu siellä nykyään olevan vähän vanhaa vuosimallia
Lemppari leluni ovat shunga sarjaa ja sitä ei löytynyt mistään Suomessa vain jokaisessa Euroopan muussa maassa mutta exstoysilla on se valikoimassa! Ihan best
Där kan du även hitta lyxvibratorer från LELO, exstoys, bästa sexleksaksbutiken
parhaimmasta päästä exstoys seksilelukauppa
sinkku mies
ostin itselleni sieltä banger babein ja pakko sanoa ollut jatkuvassa käytössä, laadukas tuote, parempi kuin oikea
Kyselläänkö täällä seksilelukaupasta vai mistä en usko että biltemasta mitään seksiin tarkoitettua saa
Vierailija kirjoitti:
sinkku mies
ostin itselleni sieltä banger babein ja pakko sanoa ollut jatkuvassa käytössä, laadukas tuote, parempi kuin oikea
Hyi saatana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinkku mies
Hyi saatana
sanoisin että jokaisen seksuaalisuus on herkkä ja yksityinen asia, eikä sitä saisi epäkunnioittaa millään tavalla. Jokaisella ihmisellä on fetissinsä oli sitten mikä tahansa. Itse olen non- bianery/ gender fluid
Vierailija kirjoitti:
Kyselläänkö täällä seksilelukaupasta vai mistä en usko että biltemasta mitään seksiin tarkoitettua saa
aloittaja ei mainitse sanaa seksi, joten eiköhän silloin käy kaikki aikuisten lelut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aloittaja ei mainitse sanaa seksi, joten eiköhän silloin käy kaikki aikuisten lelut
eiköhän aika selvää että kyseessä on aikuistenleluilla tarkoitettu seksileluja ja muuta seksuaalisuuteen liittyvää?
Tilasin exstoysilta muutaman lelun kun oli tarjous yli 100€ tilauksille ilmainen toimitus. Tavarat tulivat nopeasti 5 päivässä suosittelen!
34 v kotiäiti
Olen itse ostanut kaikki leluni sieltä sekä muut tuhmat asusteet ja varusteet sanoisin että ei ole muuta parempaa kuin exstoys.