Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koittakaa ymmärtää että treenaaminen ja terveellisesti eläminen on elämäntapa ensimmäisenä, tulokset tulee perässä

Vierailija
21.02.2024 |

Ne tulokset tulee jatkuvan toistamisen myötä. Periksantamattomuuden, itsekurin ja säännöllisyyden myötä. 

Ei ne tule heti. Kukaan treenannut ei ole aloittanut treenaamista ja heti seuraavana päivänä omannu lihakset ja hyvän kunnon fyysisest ja henkisesti. Nää ihmiset on tehny sitä vuosia, jotkut kymmeniä vuosia. 

Se säännöllisyys on se pointti, että toistaa kokoajan asioita. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/8 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia ei kannata aloittaa mitään kaalikeitto tai aamujuoksuja tyhjällä vatsalla tappotreenejä.

Itse oon huomannut että paras motivaatio on uimahallissa uimiseen, porrastreeniin ulkona ja kuntosaliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin siis olen treenannut jo kolme päivää, vartin kerrallaan. Sen jälkeen kirjoitan elämänohjeita teidän iloksenne, monta kertaa päivässä. Muistakaa että ne valaisevat ihmistä ja auttavat motivoimaan.

Ap

Vierailija
4/8 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ymmärsin, mutta mitä ne kokoajan asiat ovat?

Vierailija
5/8 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin siis olen treenannut jo kolme päivää, vartin kerrallaan. Sen jälkeen kirjoitan elämänohjeita teidän iloksenne, monta kertaa päivässä. Muistakaa että ne valaisevat ihmistä ja auttavat motivoimaan.

Ap

Niin https://veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=Kuntoilu

Vierailija
6/8 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaali ihminen ei ole kiinnostunut mistään tUlOksIstA. 

Vierailija
7/8 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan pitää olla sen verran kivaa, että ei tarvita itsekuria. Mä inhosin kaikkea liikuntaa monta vuotta, kokeilin eri lajeja ja aina ketutti lähteä treeneihin. Sitten aloin käydä salilla ja nyt ei ketuta ollenkaan, vaan liikunta on kivaa.

Vierailija
8/8 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi