Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Migreeni ja eka päivä palkaton aina

Vierailija
20.02.2024 |

Epätasa-arvoa. Jos sinulla on 6 päivää vuodessa sairaslomaa migreenistä, niin ne ovat sitten palkattomia aina kun kestävät vain päivän.

Selkäkipuinen jos on 6 päivää vuodessa sairaslomalla selästään ja yhteen pötköön, niin hän voi sairastaa 5 päivää palkallisena.

Tämä asettaa sairaudet epätasa-arvoon täysin.

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta; työnantaja maksaa sen ensimmäisen päivän, miksi hänen pitäisi maksaa vaikka sairaus ei ole hänen syytään?

Moni sairauspoissaolo on työnantajan syytä, kun työpaikalla on huonot työvälineet, sisäilmaongelmia ja liikaa hajusteita käyttäviä työntekijöitä.

Liikaa työtä yhdelle ja paska palkka vielä.

Vierailija
22/139 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oikein odotan seuraavaa migreenikohtausta. Voin jatkossa potea migreenit työpaikalla, huuto-oksennan työpaikan WC-tiloissa. Nauttikaa työtoverit ja työnantaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta; työnantaja maksaa sen ensimmäisen päivän, miksi hänen pitäisi maksaa vaikka sairaus ei ole hänen syytään?

On ne kummia työnantajia nykyään. Ne ei itse sairastele, ei niiden lapsetkaan eikä sukulaiset. Ei ikinä. 

Kyllä ne sairastelee, mutta eivät saa palkkaa ensimmäisiltä päiviltä (taitaa olla 4 päivää karenssia ennen kuin alkaa saada sairaspäivärahaa).

Vierailija
24/139 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni sairauspoissaolo on työnantajan syytä, kun työpaikalla on huonot työvälineet, sisäilmaongelmia ja liikaa hajusteita käyttäviä työntekijöitä.

Meillä ns. migreeniä sairastava lutraa eniten hajuvesien kanssa. Kumma homma

Meillä taas ASTMAA sairastava lutraa eniten hajuvesien ja hiuslakkojen kanssa.

Vierailija
25/139 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töistä poissaolot pitäisi vähentää lomapäivistä

Ja sinun lomapäivistäsi.

Vierailija
26/139 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein, jää nämä 1-2 päivää viikossa ns. migreeniä sairastavat kotiin palkatta. Ehkä se ns. migreenikin siitä ihmeparantuu.

Mikähän sairaus sinua vielä odottaakaan? Muista sitten tämä kommenttisi.

Ei ainakaan lorvikatarista johtuva migreeni.

Vierailija
27/139 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne kummia työnantajia nykyään. Ne ei itse sairastele, ei niiden lapsetkaan eikä sukulaiset. Ei ikinä. 

Kyllä ne sairastelee, mutta eivät saa palkkaa ensimmäisiltä päiviltä (taitaa olla 4 päivää karenssia ennen kuin alkaa saada sairaspäivärahaa).

Ne pitää ehdottomasti poistaa kaikilta työnantajilta ja myös kaikki muu yhteiskunnan tuki.

Vierailija
28/139 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas oli hajusteyliherkkä, joka veti röökiä ketjussa.

Vierailija
29/139 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein, jää nämä 1-2 päivää viikossa ns. migreeniä sairastavat kotiin palkatta. Ehkä se ns. migreenikin siitä ihmeparantuu.

Mikähän sairaus sinua vielä odottaakaan? Muista sitten tämä kommenttisi.

Ei ainakaan lorvikatarista johtuva migreeni.

Odotahan vaan

Vierailija
30/139 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun lomapäivistäsi.

No kyllä se minulle sopisi kun olen viimeksi sairauden takia ollut poissa -80-luvulla kouluikäisenä ja en harrasta mitään eikä minun elämän tavoissa muutenkaan ole kehumista ja siitä huolimatta kertaakaan en ole töistä ollut sairaslomalla 

Vierailija
31/139 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ns. migreeniä sairastava lutraa eniten hajuvesien kanssa. Kumma homma,

Siksi hajustekielto olisi teidänkin työpaikalla ihan aiheellinen. Ehdota tuota toimitusjohtajalle.

Vierailija
32/139 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas oli hajusteyliherkkä, joka veti röökiä ketjussa.

Ja sitten leimaatte kaikki muut? Lapsesi voi tulevaisuudessa kärsiä migreenistä tai astmasta tai hänen lapsensa. Sitten opit. Elämä opettaa. Muista se.

Vierailija
33/139 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun lomapäivistäsi.

No kyllä se minulle sopisi kun olen viimeksi sairauden takia ollut poissa -80-luvulla kouluikäisenä ja en harrasta mitään eikä minun elämän tavoissa muutenkaan ole kehumista ja siitä huolimatta kertaakaan en ole töistä ollut sairaslomalla 

Ehdit vielä tai ehkä se sairastunut onkin läheisesi. Kyllä elämä sinua vielä opettaa.

Vierailija
34/139 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun lomapäivistäsi.

Kyllä sä oot oikein maantoivo.

Vierailija
35/139 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun lomapäivistäsi.

Kyllä sä oot oikein maantoivo.

Taivaan portilla laulavat kiitosta ja ylistystä.

Vierailija
36/139 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mgreeninaiset ovat kyllä pahimman sortin saikuttajia. Kätevää, aina voi olla migreenissä

Oletko kateellinen toisten sairauksista? Annan mielelläni sinulle ihan kaikki omani. 

Vierailija
37/139 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkee täällä muillakin päätä mutta ei silti voi aina jäädä kotiin.

Vierailija
38/139 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tietämättömille tiedoksi, migreeni ei ole yhtä kuin päänsärky, harvalla migreeni myöskään menee ohi koskaan millään lääkkeellä niin kuin normaali päänsärky buranalla. Migreenikohtauksen pituus ei myöskään ole yhtä kuin kuinka kauan kipu kestää. Neurologiset oireet jatkuvat vielä kivun väistyttyäkin. Niinpä toivon kaikilla migreenistä kärsivillä olevan pokkaa tästä eteenpäin jäädä töistä pois niin kauaksi aikaa että se kohtaus ihan oikeasti on ohi, eikä vain pahin kipu. Vaikkapa sellaiset kolme päivää. Joka kerta. Haista paska Orpo. :)

Vierailija
39/139 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, kaikki sairaspoissaolot voisivat olla palkattomia. Jos ei tee töitä eli ei luo firmalle hyötyä, niin miksi pitäisi palkkaakaan saada.

Tähänhän te tietyt tahot pyrittekin. 

No se arvon luominen nyt on muutenkin niin ja näin tosi monessa työssä. Mitä arvoa luo lähihoitaja tai  opo? Toki luo, mutta jos haluaa olla kyyninen niin....

Vierailija
40/139 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, kaikki sairaspoissaolot voisivat olla palkattomia. Jos ei tee töitä eli ei luo firmalle hyötyä, niin miksi pitäisi palkkaakaan saada.

Parempi mennä työttömäksi, ei tarvitse sitten tuottaa kenellekään mitään ja saa sairastellakin ihan rauhassa, ei tule karensseja eikä tarvitse kuumeessa rynätillä pitkin kaupunkia lääkäreissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä