toiset naiset
Aloin miettimään kolmisen vuotta sitten sitä, että minkälainen nainen alkaa suhteeseen varatun miehen kanssa. Syy tähän pohdintaan on tietysti se, että mieheni petti minua erään tällaisen naisen kanssa.
Keskustelinkin tämän naisen kanssa tämän jälkeen pariin otteeseen ja mielikuva syntyi, mutta en halua koskaan yleistää.
Tätä palstaa seuranneena ei voi muuta sanoa kuin että samanlaisia taitaa kaikki olla. Aivokapasiteetti ei ole kovin kovassa käytössä. Lisäksi näillä naisilla on todella suuret luulot itsestään (eikä pakosti aiheesta), mutta pahinta on se välinpitämättömyys ja täysi pentumaisuus. Välinpitämättömyys siitä, että teoillaan tuhoaan toisen suhteen (tietysti mies on myös vastuussa, mutta nyt ei puhuta miehestä ollenkaan), pettäminen tulee yleensä aina ilmi tai epäilykset herää ainakin ja luottamus menee.
Pentumaisuus sen takia, että täälläkin nämä naiset selittelevät miten varattu mies tulee heidän luokseen ja sitten tehdään niin ja näin. Mitä ylpeilemistä aiheessa on???? En voi ymmärtää. Kukaan JÄRKEVÄ ihminen ei ole ylpeä siitä, että on suhteessa varattuun mieheen. Ei kukaan!
Toisaalta taas säälittää heidän naiviuus. He uskovat kaiken mitä mies puhuu vaikka suurin osa siitä yleensä on täyttä potaskaa. Mies on muka niin raukka, vaimo ei välitä yms. potaskaa. En väitä ettei joku joskus tottakin puhuisi. Meidän suhde oli hyvä. Seksiä oli, eikä mitään pimeässä peiton alla kerran viikossa.
Oli aika kova isku tuolle mieheni toiselle naiselle kun hänelle selvisi vähän heidän suhteen loppumisen jälkeen että minä olin raskaana! Raukka luuli tosiaan että meidän suhde oli seksitön ja rakkaudeton yms.
No rakkaudeton se nyt minun puolelta onkin, miehen ei. Hän rakastaa minua enemmän kuin koskaan ja kyllä näyttää ja sanoo sen. Ongelma vaan on, että se rakkaus kuoli minun puoleltani. Avioliittoon jäin lasten vuoksi ja sen pienen toivonkipinän, että tästä vielä noustaan ja rakkaus palaisi muuten niin hyvään liittoon.
Kommentit (37)
Kyllä nyt jokainen järkevä ihminen ymmärtää että syy on siinä miehessä eniten! Mutta ei sitä syytä voi VAIN sen miehen niskoille sysätä.
Ei mies ole raukka (vaikka näin ehkä sille toiselle antaakin ymmärtää).
T: ap, jonka mies ei siis mennyt ja pokannut naista baarista vaan rakastui lopulta naiseen joka vongasi häntä " innokkaasti" vaikka tiesi miehen olevan avioliitossa (istui minun kotonani, minun sohvalla eli oli tuttu ennestään). Faktana tiedän tämän naisen halunneen meidän eroa (kävi hänen puheistaan täysin selväksi) siksi se siitä raskaudesta vetikin herneet nenään.
Se on vain miehesi kertomus.
Sympatiani on sen toisen naisen puolella.
ja luvannut erota sinusta niin kyllä se niin on, että miehesi sitä sika on.
Sitä vain en ymmärrä, että roikut vielä miehessäsi ja syyttelet toisia naisia ja toivot, että kukaan ei enää hänelle antaisi. Et ole sinäkään kovin suurilla älynlahjoilla varustettu.
Et kyllä sinäkkään anna kovin älykästä kuvaa itsestäsi. Opettele ensin oikeinkirjoitus.
aikaa. Siinä sivussa hurmasi pari mieheni kaveriakin, käsittämätön nainen! luulisi, että kun on noin hurmaava niin löytäisi vapaitakin, mutta hän halusi mieheni ja sai...hetkeksi.
Sympatisoi vaan sitä naista. Se kertoo sinusta paljon!!! Ja nyt kannattaa sympatisoida lisää sillä hän on edelleen sinkku, raukka...
Jos luulet, että minä olen jotenkin naiivi, niin se naivius katosi minusta jo aikaa sitten. En ole mikään sinisilmäinen tyttönen (ikänikään puolesta), joka uskoo kaiken mitä mies suustaan suoltaa.
Ja jos tarkoituksesi oli satuttaa minua, niin se epäonnistui, sillä kaltaisesi naiset eivät minua voi enää satuttaa.
Sehän se suurin saavutus on naisella, että saa pidettyä pettävän miehen;D
Juu, ole sinä tyytyväinen, että et ole sinkku. Näitä tekstejäsi luettuani, en yhtään enää ihmettele, että miehesi käy vieraissa. Vaikutat aika yksinkertaiselta.
Ihmisiä on niin paljon erilaisia. On luonnollista, että toiset saavat kiksejä, siitä, että onnistuvat hajottamaan perheitä tai ns. onnellisia parisuhteita.
Henkilökohtaisesti tuomitsen tuollaisen toiminnan täysin, siis että tietoisesti vongataan ja piiritetään varattua miestä.
Olen juuri sellaisessa tilanteessa erään varatun miehen kanssa, että tällaisen normaalin ihmisen järki sanoo, että suhde olisi lopetettava tähän. Mies on tässä suhteessa se aktiivisempi osapuoli.
Suhde ei ole vielä fyysinen, muttei kuitenkaan kovin kaukana siitä. En voisi kuvitellakaan rikkovani toisen ihmisen parisuhdetta, ja uskon, että loppujen lopuksi jäisin itse kuitenkin yksin.
Tämä mies puhuu tosi nätisti vaimostaan ja on korostanut, että halua pahaa hänelle eikä minulle. Tällaista vaihtoehtoa ei vaan ole olemassa, johonkin aina sattuu.
Tilanne on siis todella vaikea, enkä ole vielä ratkaissut, kuinka sen hoitaisi parhaiten päin.
Sillä on selvästi oma lehmä ojassa, eikä pysty näkemään omaa sisäistä mätyyttään.
Tsemppiä teille ap. ja toivottavasti saatte liittonne toimimaan. Luottamuksen palauttaminen on vaan ihan tolkuttoman vaikeaa, tiedän sen. Meillä ei ole ollut pettämsitä, mutta muita vastoinkäymisiä on kyllä riittänyt.
Mutta en voi todellakaan ymmärtää tätä toisten naisten mollausta. Kun tämän naisen kultapuppeli miehestä ei saa edes puhua kun vain osallistua toisen naisen mollaukseen.
Jos oma mieheni pettäisi, lentäisi mies ulos, mutta ei tulisi mieleenkään lähetellä sille toiselle naiselle mouruamistekstareita.
Minä en ymmärrä niitä ap:n kaltaisia epäkypsiä aviovaimoja, jotka syyttää oman miehensä uskottomuudesta toista naista. Tulin itsekin moneen kertaan petetyksi avioliitossani, joka on taakse jäänyttä elämää, ja todellakin tiedän, mitä tuskaa se on, mutta en missään vaiheessa kyllä syyttänyt niitä toisia naisia (joista suurin osa varmasti tiesi minusta ja meidän lapsestamme). Eivät ne naiset minulle vastuussa olleet vaan yksin oma kelvoton mieheni.
Moni pettynyt vaimo keskittää kaiken vihansa siihen toiseen naiseen voidakseen pitää päänsä pensaassa ja jatkaa elämää tuttuun ja turvalliseen tapaan miehensä kanssa. Onhan se inhimillinen reaktio, mutta oikeasti, syyllinen SINUN pettämiseesi on se, joka on sinua pettänyt eli se mies.
Kaiken sen tuskan jälkeen, mitä oman mieheni ja lapseni isän petollisuus ja asian käsittely aiheutti kunnes kypsyin eroon, pystyn ihan hyvin kuvittelemaan, että saatan jonain päivänä olla itsekin vaikka toinen nainen. En kyllä itse ryhdy kenenkään miestä iskemään, mutta pitkään pelkästään työlle ja lapselle omistautuneena en jaksa vastustaa, jos sopiva mies päättäväisesti iskee minut.
puutteesta, kun olen löytänyt itseni elämäntilanteesta, jossa minua ei kiinnosta, onko mies varattu vai vapaa, kunhan olen kiinnostunut hänestä ihmisenä. En odota, että mies perustaa perheen kanssani, vaan olen hakenut hetkenkin läheisyyttä. Ja kyllä, joku on ollut tosiaan naimisissakin, mutta en ole mitenkään päin tuntenut mitään huonoa omatuntoa siitä.
Sen tosin tiedän, että en sellaista miestä itselleni mieheksi haluaisikaan, koska en halua itselleni pettäjämiestä ;-)
Eli... tästä voisi päätellä, että voin satunnaisesti olla varattujen pettäjämiehien kanssa, koska he ovat eri " rotua" kuin kunnolliset miehet.
Ja sellainen moraali minulla on että itse en voisi koskaan omaa puolisoani pettää enkä ole pettänyt.
Nyt kun olen vapaa, niin miehen status ei voisi vähempää kiinnostaa.
ettei petturia miehekseen ottaisi. Sitä tarkoitin itsekin, että mies tuskin haluasi vakavaan suhteeseen naisen kanssa, joka on valmis pettämään, vaikkakin itse juuri pettäisi.
Meilläkin mies oli tehnyt selväksi, ettei hänellä ole mitään aikomusta jättää perhettään. Törkeää sekin, todella, ,mutta kertoo kyllä, ettei arvosta naistakaan, joka lähtee tuollaiseen mukaan.
Eikä suhteessa todellakaan tarvitse olla yhtään mitään pielessä et mies lähtisi pettämään. Miehellä itsellään voi olla ongelmia, jotka eivät liity mitenkään parisuhteeseen, joten te av-psykologit voitte lopettaa siitä jauhamisen. Tosiaan, kyl on sellaisella ihmisellä löyhä moraali ja itsekunnioitus joka varattuihin sekaantuu. Luulisi olevan tässä maailmassa vapaita miehiä joiden kanssa pitää hauskaa. Mä en ikinä alentuisi toiseksi naiseksi. Ja vapaat suhteet...hohhoijjaa, pettäköön itseään ken haluaa.
Vierailija:
Minä en ymmärrä niitä ap:n kaltaisia epäkypsiä aviovaimoja, jotka syyttää oman miehensä uskottomuudesta toista naista.
Kirjoitin nimenomaan, että pääsyyllinen ON mies, mutta ei kaikkea voi laittaa pelkästään miehen niskaan jos nainen on vongannut vonkaamistaan. Eräs ystäväni sanoi, että jos tuo ko. nainen olisi vongannut hänen miestään tai ketä tahansa niin langennut olisi. Ulkonäöltään nainen oli hyvin sexikäs ja hän todella tiesi miten mies vietellään.
Kyllä, syytän sitä naista mieheni viettelemisestä, mutta mieheni on kuitenkin se, joka sen viimeisen päätöksen teki. Joten mieheni on se pääsyyllinen. Ilman vonkausta ei kuitenkaan olisi mitään tapahtunut ja piste. Nyt minä lähden nukkumaan.
Näyttää siltä, että moni teksteistä on osunut suoraan jonkun nilkkaan, kun niin kiivaasti hyökätään minua vastaan.
Eli että mies " unohtanut" kertoa vaimosta ja perheestä. Asuu muka toisella paikkakunnalla jne...
Minua ei sinun elämäsi kiinnosta eikä vastaavasti elämäni kuulu sinulle. Jos miehesi hakee seksiä toisaalta " vaikka teillä kovaa meneekin" niin se on teidän asia ja jos et sitä hyväksy niin se on teidän ongelma. Oletteko edes puhunut ongelmistanne? -Huono seksi on tosi huono yleistys; yleensä seksin tarve kasvaa sitä mukaan kun sitä saa..
Ei ole minun ongelma jos satun hurvittelemaan omasta vapaasta halustani ja miehesi halusta. En todellakaan kysy lupaa sinulta, aikuinenhan se sinun miehesi on ja pitäisi tietää mikä on sallittua. Voin luvata sinulle että jos ette hoida suhdettanne niin pian miehesi etsii lohduttajaa.
Parisuhde on kahden kauppa. Jos pettää luottamuksen niin sitten sen pettää. Mutta luottamukseen koko homma perustuu, ei mitenkään suhde säily jos ei luota toiseen.
Ymmärrän tuohtumuksesi. Jos kerran lastesi vuoksi haluat jäädä huonoon parisuhteeseen niin ongelmista pitää silloin puhua. Millaisen kuvan annat lapsillesi kun jäät huonoon tilanteeseen, mies " palvoo" sinua ja sinä olet nokka pystyssä ja muistutat virheistä??
Ei sinua miehesi rakasta enemmän kuin koskaan jos et kykene jatkamaan luottamusta tulevasta ja epäilen että pystyt -aiotko syyllistää ikuisesti miestäsi? Koska eipä ole silloin hääppösesti miehesi sinua silloin rakastanut kun kuulostat kovin kylmältä.
Juu, mieshän ei sitten ole miespuolinen hutsu.
Vaimot, olkaa itse solidaarisia naisille ja syyttäkää siitä pettämisestä miehiänne.