Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupasin myydä naapurille tytön vaatteita ja luistimet

Vierailija
11.12.2006 |

Vein monta kassillista hänelle katsottavaksi, mitä haluaa. Kasseissa oli tosi hyvää vaatetta ja melkein käyttämättömät luistimet. Ja varta vasten hänen kanssa keskustellessa sanoin, että varsinkin luistimista haluan hinnan, koska niillä ei ehditty luistella ennen kuin menivät pieneksi. Vaatteistakin perisin hiukan, koska mukana on melkein käyttämätöntä vaatetta.

Pyysin, että hän katsoo, mitä tarvitsee ja käy seuraavalla viikolla palauttamassa ne, mitä ei halua ja maksaa ne, mitä ottaa.

Kuukausi kulunut ja naista ei ole näkynyt. Lapsille kyllä näkyy vaatteet kelpaavan päälle.

Että hyvää joulua vain sillekin perheelle. Olis voinut sanoa suoraan, että otatte ilmaiseksi, ettekä edes yritä maksaa niistä mitään.

Kiitos purkauspaikasta. Kun sain tämän ulos niin ei se oikeastaan enää niin kamalasti harmitakaan. Pitätkööt vaatteet. Toista kertaa ei kyllä kannata enää meiltä vaatteita kysellä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyt vaikka että onko jo katsonut mitkä vaatteista ostaa? voit vaikka sanoa että joku toinenkin tuttusi on niistä kiinnostunut ja että veisin loput hänelle.... sitten kun saat loput takaisin tai jos et saa niin reippaasti sanot hänelle sen hinnan mitä vaatteista ja luistimista haluat pyytää. Ei kannata olla liian kiltti muuten kyllä käyttävät kiltteyttäsi hyväksi!

Vierailija
2/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin pyytää sen hinnan minkä haluan. Itsekkin alkuun myin yhdelle puistotutulle mutta kohta oli mun myymät vaatteet huutiksessa puolta kalliimmalla....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hävitöntä minusta on se, että kun vartavasten tehtiin minusta asiat selväksi, että ihan ilmaiseksi en raskisi antaa kun saisin muuallekin ne myytyä.

Huoh, pitää kai lähteä kerjäämään omiaan pois. Tuntuu vain niin inhottavalta.

Vierailija
4/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestänikin tuntuisi varmaan samalle kun susta että olisi noloa mennä kysymään vaatteita tai rahaa mutta oikeestihan naapurisi on se joka on käyttäytynyt typerästi. Kerää vaan rohkeutesi ja mene reippaasti ja ystävällisesti pyytämään omasi. Tsemppiä!

Vierailija:

Mutta hävitöntä minusta on se, että kun vartavasten tehtiin minusta asiat selväksi, että ihan ilmaiseksi en raskisi antaa kun saisin muuallekin ne myytyä.

Huoh, pitää kai lähteä kerjäämään omiaan pois. Tuntuu vain niin inhottavalta.

Vierailija
5/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saa olla pyytämässä takaisin. Viime kesänä annoin kaverille lainaan meidän lasten juhlavaatteita ison kasan. Montaa eri kokoa, että saavat sovittaa ja katsoa, mitä haluavat lainata. Sanoin, että haen ne sitten pari viikkoa juhlien jälkeen pois, koska minun siskolla on tarvetta niille vaatteille. Sovittiin hakupäivä ja homma periaatteessa ok... ongelma vaan siinä, että osa vaatteita oli lainattu eteenpäin ja niitä ei ole koskaan tullut takaisin. Pyytänyt olen.

Lainasin kaverin syysvauvalle pieniä syyshaalareita, pipoja yms. Mitään ei ole tullut takaisin, vaikka itse sanoi palauttavansa. Rintareppu on maailmalla, kaveri lainasi eteenpäin senkin.

Ystävät, tuttavat ja kadunmiehet! Meiltä on ihan turha pyytää mitään enää lainaksi. En lainaa.

Vierailija
6/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mä en kyllä lainailekaan, vaan annan vasta sit eteenpäin kun en satavarmasti itse enää tarvitse.

Vierailija
7/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittis ilmatteeks antaa

Vierailija
8/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienistä rahoistani olen halunnut ostaa lapsille esimerkiksi uudet vauvanvaatteet ja -tervikkeet. Mulla yks röyhkeä sukulaisakka (lääkäri eli rikas kuin kroisos mutta pirun pihi) kinusi sitteriä lainaan. En lainannut, mutta oli se mullekin noloa selitellä miksi en lainaa. Sanoin vaan että ne on ihan halpoja, maksaa vaan 40 euroa....

Vierailija
9/9 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, menisin kyllä hakemaan vaatteeni ja luistimeni takaisin, ei olisi epäselvyyttä! Tuo aika törkeää! Itse myin n.5 vuotta sitten lastenvaunut ja vaunullisen hyväkuntoisia vauvanvaatteita ystävälleni, hän maksoi ensin 200markkaa (siis 30e nykyrahassa) ja sanoi, että maksaa myöhemmin loput...(500 mk olin pyytänyt)eipä ole rahoja kuulunut!On tainnut kirpparilla myydä vaunut ja vaatteet...Vierailija:

Vein monta kassillista hänelle katsottavaksi, mitä haluaa. Kasseissa oli tosi hyvää vaatetta ja melkein käyttämättömät luistimet. Ja varta vasten hänen kanssa keskustellessa sanoin, että varsinkin luistimista haluan hinnan, koska niillä ei ehditty luistella ennen kuin menivät pieneksi. Vaatteistakin perisin hiukan, koska mukana on melkein käyttämätöntä vaatetta.

Pyysin, että hän katsoo, mitä tarvitsee ja käy seuraavalla viikolla palauttamassa ne, mitä ei halua ja maksaa ne, mitä ottaa.

Kuukausi kulunut ja naista ei ole näkynyt. Lapsille kyllä näkyy vaatteet kelpaavan päälle.

Että hyvää joulua vain sillekin perheelle. Olis voinut sanoa suoraan, että otatte ilmaiseksi, ettekä edes yritä maksaa niistä mitään.

Kiitos purkauspaikasta. Kun sain tämän ulos niin ei se oikeastaan enää niin kamalasti harmitakaan. Pitätkööt vaatteet. Toista kertaa ei kyllä kannata enää meiltä vaatteita kysellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä