Naapurin pesee keittiörätit sukkapyykin seassa!!
Meinasin ykätä, kun kehuskeli pesevänsä tiskirätit sukkapyykin kanssa
Kommentit (14)
En kyllä käytä enää uudestaan keittiössä, vaan muussa siivouksessa.
Silloin kun meillä vielä käytettiin kestovaippoja, pesin ne ihan samalla tavalla muun pyykin seassa. Meillä ainakin pyykki tulee pesukoneessa puhtaaksi.
Ja uusia keittiörättejä en muuten ole ostanut varmaan vuosiin - meillä nakataan kerran pari viikossa rätti pyykkiin, eikä niitä ole pitkään aikaan tarvinnut heittää roskiin, vaikka ihan niitä ohkaisia ovatkin. Minusta olisi kauheaa luonnon ja rahan tuhlausta heittää rätti aina käytön jälkeen roskiin...
yksi koneellinen tulisi, pesen väreittäin. Ja kyllä, pesen siivousrätit vaatteiden mukana. Konehan PESEE ne? Ei meillä lattialla ole sen kummempia juttuja kuin vaatteissakaan, eikä tämä mikään sairaala ole.
tosin se rätti menee parinkolmen päivän välein pesuun.
Siivousvälineet pesen kyllä koiran pyyhkeiden kanssa.
ja sitten tahdoimme pestä huonetoverini kanssa isäntäperheessä nyrkkipyykkiä englantilainen perheenäiti osoitti meille keittiön lavuaarin. Itse olisimme pesseet vessan lavuaarissa.
tosin, keittiöräteiksi ne eivät enää mene, vaan siivousräteiksi.
saati yököttävää tuossa on??
Koneehan pesee puhtaaksi sekä sukat että keittiörätit. Kun kone lopettaa pesun, sieltä voi nostaa puhdasta pyykkiä. Mikä siinä on kummaa?
Eipä ole sairauksia tai muitakaan ongelmia tullut.
Kyllä pyykki on puhdasta pesun jälkeen.
mä ainakin heitän roskiin! uusi rätti joka viikko. 5kpl paketti maksaa huimat 1¿. vai onko mulla mennyt jotain ohi, jos keittiössä tarkkee jotain muitakin rättejä =/
Kaikki ei heitä niitä roskikseen. Olen ollut laitoshuoltajanakin ja esim. päiväkodeissa pestään ne keittiörätit, tosin omana koneellisenaan, mutta niitä tuleekin aika paljon. Heitetään roskiin, kun menee rikki.
Chifonetit ja mitä merkkejä niitä onkaan. Ne pesen koneessa, sillä ne kestävät useamman pesukerran ja pesu pidentää niiden käyttöikää huomattavasti. En viitsi koko ajan olla ostamassa uutta pakettia keittiöliinoja, kun niitä voi pestäkin. Näin säästää myös luontoa.
meillä ainakin sellaisia ohuita. Repee kun jää johonkin kiinni. Ei tartte mitään syövyttäviä aineita. T:10
jonkun helvetin rätin takia. Ihan tavallisen pyykin kanssa rätit menee. Ei meillä sentäs mitään paskaa kyökkirätillä pyyhitä.