Tavio: Suomi myöntää Gazaan viisi miljoonaa euroa humanitaarista tukea
Suomi myöntää uutta humanitaarista tukea Gazan kriisiin viisi miljoonaa euroa, kertoo ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavio (ps) X-tilillään.
https://hs.fi/politiikka/art-2000010241601.html
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Missä panttivangit? Ei Gazaan pidä antaa mitään.
Naiset vapautettiin jo, miehillä ei niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioittakaa Israelia. Se tekee 100% oikein.
En todellakaan. Ne jutskut kieltävät Jeesuksen ja ovat käärmeitä niinkuin muslimitkin.
Niinkuin sua Jeesus kiinnostaisi. Kunhan käytät tätä korttia full blown antisemiittinä
Olen uudestisyntynyt kristitty. Tuo antisemismi kortilla ratsastamista monet oikeuttavat siihen että Israel saa tehdä mitä vain, ja kaikki jotka arvostelevat sitä että he pommittavat lapsia ja naisia ja sylkevät Jerusalemissa kristittyjen päälle, ovat antisemitistejä. Itse te, jotka vihaatte muslimeja vihaamisen ilosta, menette juutalaisten puolelle vain sen takia koska ne tappavat muslimeja. Menette jopa niin pitkälle että unohdatte Jeesuksen ja apostolien opet
Vierailija kirjoitti:
Kunnioittakaa Israelia. Se tekee 100% oikein.
KUNNIA ISRAELILLE! KUOLEMA HAMASILLE!
Vierailija kirjoitti:
Sionistit ovat vastenmielisiä rottia, joita Jumala vihaa.
Ole sinä jumalanpilkkaaja r y s sä HILJAA! Joka kääntää selkänsä Israelille, kääntää selkänsä Jumalalle. Valittu kansa, näin meille kertoo Raamattu
Vierailija kirjoitti:
Voi vttu täällä vanhukset makaa Paska vaipoissa samalla kun tuota persreikägazaa tuetaan 😡
Minua ei haittaisi vaikka koko Gaza laitettaisiin maan tasalle
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että Jumala vihaa niitä jotka kiroavat juutalaiset ja Israelin? Käänny sinäkin pahoista ajatuksista ja tee parannus
Jumala Siunaa valittua kansaa ikuisesti Joka kiroaa juutalaiset, se kiroaa itsensä eikä saa Jumalalta suosiota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole sinä jumalanpilkkaaja r y s sä HILJAA! Joka kääntää selkänsä Israelille, kääntää selkänsä Jumalalle. Valittu kansa, näin meille kertoo Raamattu
Näin se vaan menee. Ihme tyyppi tuo yksi joka on olevinaan kristitty mutta kiroaa juutalaisia. Varmaan joku harhaoppinen lahkolainen... Antise liitti ainakin
Vierailija kirjoitti:
Kuuleppas kun Herra vihaa sinua koska vihaat Hänen valittua kansaa
Jokainen HAMAS rotta ajettakoon pihalle koloistaan ja tapet takoon niin maailma on taas vähän parempi paikka
Kiitos hallitus! Mikä siinä on että omalle kansalle ei riitä rahaa mutta jotain persläpigazaa tuetaan miljoonilla. Perseestä se on tämäkin hallitus
Ihme tyyppi tuo yksi joka väittää olevansa kristitty ja puheet tuota luokkaa. Vielä uudestisyntynyt. Ei tee pilkkaa vain Israelista ja juutalaisista vaan myös saattaa oikeat kristityt huonoon valoon.
jokainen voi tietysti väittää olevansa mitä tahansa. Puheiden perusteella tuo ihminen ei ole kristittyä nähnytkään. Kristitty yhtä lailla kuin minä olen tomaatti.
Vierailija kirjoitti:
Ihme tyyppi tuo yksi joka väittää olevansa kristitty ja puheet tuota luokkaa. Vielä uudestisyntynyt. Ei tee pilkkaa vain Israelista ja juutalaisista vaan myös saattaa oikeat kristityt huonoon valoon.
jokainen voi tietysti väittää olevansa mitä tahansa. Puheiden perusteella tuo ihminen ei ole kristittyä nähnytkään. Kristitty yhtä lailla kuin minä olen tomaatti.
Ihmiset voivat väittää mitä sattuu. Mutta "hedelmistään puu tunnetaan"...
Herra siunaa Israelia, auta panttivangit vapaiksi, siunaa palestiinalaisia ja kukista Herra pahuus/terrorismi tuolta. 🙏
Hallitus lähettää Suomen kansan rahat terrrroristeille. Kiitos poliitikot!!!!