Tavio: Suomi myöntää Gazaan viisi miljoonaa euroa humanitaarista tukea
Suomi myöntää uutta humanitaarista tukea Gazan kriisiin viisi miljoonaa euroa, kertoo ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavio (ps) X-tilillään.
https://hs.fi/politiikka/art-2000010241601.html
Kommentit (136)
Mitä heidän Talmudinsa sanoo kristityistä, vauvoista ja mustista.
39He vastasivat Jeesukselle: Meidän isämme on Abraham. Jeesus sanoi: Jos olisitte Abrahamin lapsia, te myös tekisitte Abrahamin tekoja. 40Mutta nyt te haluatte tappaa minut miehen, joka on sanonut teille totuuden, sen, minkä on Jumalalta kuullut. Niin ei Abraham tehnyt. 41Te teette aivan samoin kuin isänne.
He sanoivat: Me emme ole porton poikia. Meillä on yksi isä, Jumala. 42Tähän Jeesus sanoi: Jos Jumala olisi teidän isänne, te rakastaisitte minua, sillä minä olen lähtöisin Jumalasta ja tulen hänen luotaan. Minä en edes päättänyt tulostani itse, vaan hän lähetti minut. 43Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella, mitä minä sanon. 44Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
Johanneksen evankeliumi 8 luku
Minä tiedän, miten sinua pilkkaavat ne, jotka sanovat olevansa juutalaisia, vaikka eivät ole vaan ovat Saatanan synagoga.
Ilmestyskirja 2
Pilatus sanoi heille: "Mitä minun sitten on tehtävä Jeesukselle, jota sanotaan Kristukseksi?" He sanoivat kaikki: "Ristiinnaulittakoon!"23. Maaherra sanoi: "Mitä pahaa hän sitten on tehnyt?" Mutta he huusivat vielä kovemmin sanoen: "Ristiinnaulittakoon!"24. Kun Pilatus näki, ettei mikään auttanut, vaan että meteli yhä yltyi, hän otti vettä, pesi kätensä kansan nähden ja sanoi: "Viaton olen tämän vanhurskaan miehen vereen. Katsokaa itse eteenne."25. Kaikki kansa vastasi ja sanoi: "Tulkoon hänen verensä meidän päällemme ja lastemme päälle."
sanotte: 'Jos me olisimme eläneet isiemme päivinä, emme olisi olleet osallisia heidän kanssaan profeettojen vereen'.31. Niin te itse tunnustatte olevanne niiden jälkeläisiä, jotka murhasivat profeettoja.32. Täyttäkää siis isienne mitta.33. Te käärmeet, te kyykäärmeiden sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?34. Kuulkaa siis! Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita ja kirjanoppineita. Joitakin heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia heistä te ruoskitte synagogissanne ja vainoatte kaupungista kaupunkiin,35. että te tulisitte syyllisiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu vanhurskaan Aabelin verestä Sakarjan, Barakjan pojan5, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välillä.36. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi on joutuva vastaamaan tästä kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioittakaa Israelia. Se tekee 100% oikein.
En todellakaan. Ne jutskut kieltävät Jeesuksen ja ovat käärmeitä niinkuin muslimitkin.
Niinkuin sua Jeesus kiinnostaisi. Kunhan käytät tätä korttia full blown antisemiittinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Ne jutskut kieltävät Jeesuksen ja ovat käärmeitä niinkuin muslimitkin.
Niinkuin sua Jeesus kiinnostaisi. Kunhan käytät tätä korttia full blown antisemiittinä
Olen uudestisyntynyt kristitty. Tuo antisemismi kortilla ratsastamista monet oikeuttavat siihen että Israel saa tehdä mitä vain, ja kaikki jotka arvostelevat sitä että he pommittavat lapsia ja naisia ja sylkevät Jerusalemissa kristittyjen päälle, ovat antisemitistejä. Itse te, jotka vihaatte muslimeja vihaamisen ilosta, menette juutalaisten puolelle vain sen takia koska ne tappavat muslimeja. Menette jopa niin pitkälle että unohdatte Jeesuksen ja apostolien opetukset ja vedätte vanhasta Testamentista jotain yksittäisiä kohtia Amalekilaisista jotka täytyy tuhota, vaikkei niitä ole ollut enää tuhansiin vuosiin. Kunhan vain saatte vihata muslimeja, niin silloin teille juutalainen on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen uudestisyntynyt kristitty. Tuo antisemismi kortilla ratsastamista monet oikeuttavat siihen että Israel saa tehdä mitä vain, ja kaikki jotka arvostelevat sitä että he pommittavat lapsia ja naisia ja sylkevät Jerusalemissa kristittyjen päälle, ovat antisemitistejä. Itse te, jotka vihaatte muslimeja vihaamisen ilosta, menette juutalaisten puolelle vain sen takia koska ne tappavat muslimeja. Menette jopa niin pitkälle että unohdatte Jeesuksen ja apostolien opetukset ja vedätte vanhasta Testamentista jotain yksi
Ei tuo muuta ole kuin antisemitismiä kristitty-kortilla ratsastamisella. Kun kerrat olet niin harras kristitty niin varmaan tiedät mitä raamatussa sanotaan Israelin kiroamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen uudestisyntynyt kristitty. Tuo antisemismi kortilla ratsastamista monet oikeuttavat siihen että Israel saa tehdä mitä vain, ja kaikki jotka arvostelevat sitä että he pommittavat lapsia ja naisia ja sylkevät Jerusalemissa kristittyjen päälle, ovat antisemitistejä. Itse te, jotka vihaatte muslimeja vihaamisen ilosta, menette juutalaisten puolelle vain sen takia koska ne tappavat muslimeja. Menette jopa niin pitkälle että unohdatte Jeesuksen ja apostolien opet
Ei ole enää mitään tuollaista käskyä että Israelia voisi kirota. Kaikki tuli täytetyksi ensimmäisellä vuosisadalla. Juutalaiset ovat itse kirottuja jos hylkäävät Mooseksen lain ja Kristuksen. Heitä ei pelasta mikään muu kuin Kristuksen vastaanottaminen. Kristityt ovat oikeita Aabrahamin lapsia, eivät juutalaiset jotka hylkäävät Jeesuksen eivätkä tee Aabrahamin tekoja. Oikea Israel on kristityt, hengen puolelta eikä lihallinen Israel.
Jokainen juutalainen joka kieltää Jeesuksen Kristuksen menee helvettiin. Tämän teki Jeesus ja apostolit täysin selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen juutalainen joka kieltää Jeesuksen Kristuksen menee helvettiin. Tämän teki Jeesus ja apostolit täysin selväksi.
Tämä pätee jokaiseen kieltäjään oli hän japanilainen, kreikkalainen, romani tai mikä hyvänsä, jos nyt tälle linjalle lähdetään. Oliko muuta?
Jotenki hauskaa kun joku saksalainen evankelisti menee länsimuurille iskemään ristiä pystyyn ja itkee sitten kun joku tulee sanomaan ettei se ole sopivaa.
Menisi Kaabaan tekemään saman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pätee jokaiseen kieltäjään oli hän japanilainen, kreikkalainen, romani tai mikä hyvänsä, jos nyt tälle linjalle lähdetään. Oliko muuta?
Totta. Sionistikristityt ovat saatanan asialla siunatessaan niitä juutalaisia jotka kieltävät Kristuksen. He eivät siunaa muslimeja, eivät ateisteja eivätkä niitä romaneja jotka kieltävät Jeesuksen. Mutta siunaavat sen, kun Israel pommittaa lapsia, ja vetoavat "hei, ne on juutalaisia ja valittu kansa!". Ei noin. Aabrahamin teot ovat hyvät teot, ei tappaminen. Jokainen joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu. Juutalaiset kautta historian rikkoivat Mooseksen lakia vastaan. Aina. Sitten tuli Jeesus ja vain jäännös otti hänet vastaan. Paavali selvensi asiaa "ei se ole juutalainen joka on lihan puolelta juutalainen vaan se, joka on hengestä juutalainen. Juutalainen on israelin heimosta, pakana tai kuka tahansa, joka on hengestä syntynyt." Jeesus sanoi fariseuksille "tiedän että olette Aabrahamin lapsia, mutta ette tee Aabrahamin tekoja. Te olette isästä perkeleestä". Tässä on kyse henki vs liha, ei perimällä ole mitään merkitystä. Jokainen joka kieltää Kristuksen on isästä perkeleestä, olkoon juutalainen tai pakana.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin Suomi lähettää rahaa sinne, missä sitä tarvitaan kaikista eniten! Te luuserit, jotka uskotte amerikkalaista Hamas-propagandaa, kertokaa millä oikeudella palestiinalaisten oikeuksia ajavaa Hamasia saa kutsua terroristiksi mutta palestiinalaisia siviilejä jo n. 70 vuoden ajan murhannutta Israelia ei?? Koko Israelin valtiohan on perustettu täysin laittomasti Palestiinan maahan, kertonee sekin aika paljon Israel rikkoo tässä sodassa kansainvälistä sotalakia todella pahasti ja puolet monista tuhansista sodan uhreista Gazassa on lapsia, siis tuhansia lapsia tapettu muutaman kuukauden sisällä!! Siihen vielä päälle tuhannet sodassa vahingoittuneet lapset, joista osalta on esim. jouduttu raajoja amputoimaan Ei voi kukaan normaalilla järjellä ja empatiakyvyllä varustettu tukea siviileihin kohdistuvaa sotaa!! Ja teille jotka tuette, ehkä karma vielä hoitaa loput
Niin tai näin, kaikki avustukset pitäisi laittaa tauolle nyt kun oman maan talous on niin kuralla kuin olla ja voi.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo todellista! Suoraan hamasin taskuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen uudestisyntynyt kristitty. Tuo antisemismi kortilla ratsastamista monet oikeuttavat siihen että Israel saa tehdä mitä vain, ja kaikki jotka arvostelevat sitä että he pommittavat lapsia ja naisia ja sylkevät Jerusalemissa kristittyjen päälle, ovat antisemitistejä. Itse te, jotka vihaatte muslimeja vihaamisen ilosta, menette juutalaisten puolelle vain sen takia koska ne tappavat muslimeja. Menette jopa niin pitkälle että unohdatte Jeesuksen ja apostolien opetukset ja vedätte vanhasta Testamentista jotain yksi
Kristittyä nähnytkään noilla puheilla.jokainen voi toki väittää olevansa mitä hyvänsä
Ennen Vapahtajan paluuta Israelissa tulee kääntymistä. Ottavat Hänet vastaan. Kaikki menee kuten on kirjoitettu.
Ei rahaa pellleille pelleillekoska opettavat valetta muiden kustannuksella saaaataanaat https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005648538.html
Vierailija kirjoitti:
Tuolle summalle on kyllä Suomen rajojen sisäpuolellakin tähdellistä käyttöä!
Meiltä lähtee terveysasema ja säästöt menee minne ?
He vainosivat apostoleja. He vainoavat edelleen kristittyjä.