Raskaana vko 32 enkä viitsi tehdä mitään
Olen ihan saamaton vätys, istun täällä kotona vaan tietokoneen ääressä ja lueskelen kaikkea sontaa. En jaksais tehdä yhtään mitään, vaikka kaikkea hommaa olisi. Pitäisi ommella verhot, siivota, pestä pyykkiä, käydä kaupassa, miettiä ruoat, täyttää jotain hakemuksia yms. Ei siis mitään maailmoja mullistavaa edes, mutta en vaan jaksa. Oon ihan jämähtänyt tähän ruudun eteen, välillä syön ja vedän päiväunet, siinä se. Sit kun mies tulee töistä ja kysyy että mitä oon tehnyt, pakko vaan sanoa etten mitään. Mistä saisin voimaa nostaa pyllyni ylös tästä tuolista ja toimia?
Kommentit (6)
Sulla sentään esikoinen, josta pidät huolta, mulla ei, kunhan laiskottelen vaan. Huono omatunto tulee...
Ehkä jos reipastuisit, niin sun mielikin paranisi hetkessä! Tsemppiä
nyt sain kolmiolääkkeet niin voin syyttää sitä, ennen olin vaan laiska.
Mä söin alussa kolmiolääkkeitä pahoinvointiin, nyt ei oo enää sitä syytä. Tosin voin vieläkin pahoin, vaikken enää yhtä paljon kuin alussa.
T. ap
joskus jaksan jotain tehdä, mutta yleensä en. Ja raskaana olen.
Kun en ole, olen ollut todella puuhakas, niin että muita läsnäolijoita on asia ärsyttänyt ("Etkö pysty olemaan hetkeäkään paikoillas tai tekemättä mitään hyödyllistä")...
Ei ole ollenkaan huono omatunto. Mietiskelen suuria filosofisia ajatuksia ja välillä lepäilen ;)
hmm... pitäisköhän mennä päikkäreille.
Istun vain lattialla ja leikitän esikoista, välillä käyn netissä. Ja siinä se. Pitäisi tehdä niin paljon, mutkun mutkun.
-toinen raskaana oleva-