Miesten pitäisi tajuta että maskuliinisuus ja itsevarmuus on out
Kommentit (28)
Sama myös ulkonäössä: mitä feminiinisempi, sen parempi. Ei lihaksia, vaatteissa esim. kukkia jne. Ap
Ohis Minusta itsevarmuus ja herkkyys eivät sulje toisiaam täysin pois.
Sinkkumies
Se on kova homma vaihtaa ulkonäköä, luonnetta ja käyttäytymistä trendien perässä. Varsinkin naisten tippaleipäaivojen tuottamien in ja out -listausten mukaan. Kovvoo hommoo sanoisi savolainenkin.
Olen kuullut tarinaa miehestä joka systemaattisesti alkoi baarissa aina itkeä ja aina pöytään ilmestyi joku nainen lohduttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ohis Minusta itsevarmuus ja herkkyys eivät sulje toisiaam täysin pois.
Sinkkumies
Eihän ne sulje toisiaan ylipäänsä pois.
Toxic masculinty is out, intoxicating masculinity is IN!
0/5. Tämä oli jo niin huono miesviha-aloitus, että melkein hyvä.
Miehen pitää olla MIES eikä mikään värisevällä äänellä puhuva hentoinen androgyyni kukkanen.
Mun mies on miehekäs, turvallinen, herkkä, päättäväinen, joskus itsepäinen, perhettään suojeleva, eläinrakas, joskus ajattelematon mutta valmis muuttamaan näkökulmaansa, luotettava.
Lumihiutaleen paskapuhetta taas aloitus. Kyllä miehen pitää olla mies eikä mikään mikkihiiri.
Ja tatuoinnit myös, nallet ja muumit on in
Myös kukkamerkit pilottitakissa on hot.
Itsevarma, maskuliininen mies on aina in. TJEU: Paul Newman - okei ehkä huono esimerkki ulkonäkönsä takia. Pehmeää maskuliinisuutta. Mutta ehkä Kalle Kinnunen? Leffatyyppi- maskuliininen, älykäs, lempeä, seksikäs ( olen heteromies ) ja kiinnostava.
Muita esimerkkejä. Ville Valokin on hyvin maskuliininen.
Joo , varmasti.. Ja sitten kun meen ohi mun hauiksilla niin ne seuraa ja heittää puhelinumeroa." Voisiks sä tulla vähän duunaa mua " , "Joo ei tarvii vakkarisuhdetta jos et haluaa mut sä voisit antaa jotain muuta"...Akat ovat aina puhuneet paskaa.
Loppuu se tyttöily / ransuilu jo.
Vierailija kirjoitti:
Itsevarma, maskuliininen mies on aina in. TJEU: Paul Newman - okei ehkä huono esimerkki ulkonäkönsä takia. Pehmeää maskuliinisuutta. Mutta ehkä Kalle Kinnunen? Leffatyyppi- maskuliininen, älykäs, lempeä, seksikäs ( olen heteromies ) ja kiinnostava.
Muita esimerkkejä. Ville Valokin on hyvin maskuliininen.
Paul Newman pehmeä ja Ville Valo maskuliininen? Mitä huumeita sinä oikein vedät?
Itsevarmat miehet ovat uhka tietyille yhteiskunnallisille suunnitelmille, joten sitä yritetään salakavalin keinoin syövyttää pois pikkuhiljaa. Silti naisiin tulee aina vetoamaan maskuliinisuus, joten se vähän haraa vastaan.
Patriarkaalinen yhteiskunta on historiaa. Nykypäivän mies painaa päänsä alas naisten ja muiden sorrettujen vähemmistöjen edessä.
Olet oikeassa, tosin itkupilleistä eivät naiset piittaa.