Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkivakuutuksen ehdoista

Vierailija
20.02.2024 |

Ex-mieheni on ottanut itselleen henkivakuutuksen, ja selvisi, että hakemuksessa oli kysytty mm. onko hakijalla korkea verenpaine. Hän on syönyt vuosikausia verenpainelääkkeitä, ja niiden ansiosta verenpaine on ok. Ilman lääkkeitä todennäköisesti todella korkea. Hän oli vastannut kysymykseen, että hänellä ei ole korkea verenpaine. Itse olen sitä mieltä, että tuossa kohtaa olisi pitänyt mainita lääkitys. Onko tietoa: Jos ukkeli keikahtaa, evätäänkö vakuutusrahat tuon kohdan perusteella? Itse en ole mitään hyötymässä, mutta jäi kiinnostamaan! 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaukselle ei ole perusteita, jos asiakas on tahallaan antanut väärää tietoa terveysselvityksen yhteydessä, vaikka syy vahinkotapahtumassa olisikin joku muu. Tyhjästä maksaa. 

Vierailija
2/5 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti lääkityksen aloituksen ajankohdasta menee joka tapauksessa tieto vakuutusyhtiöön. Mikäli kupsahtaa, ei rahoja tuu. Jos olisi ilmoittanut lääkityksen ja kuolisi muusta syystä,  olisi rahat tullut, verenpaineen vaikuttaessa ei..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnosoidut sairaudet kuuluu ilmoittaa.

Vierailija
4/5 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Näin minäkin olen yrittänyt tolkuttaa, mutta herra vaan messussa että hänellä ei ole korkea verenpaine (koska lääkitys), eikä lomakkeessa muuta kysytty. 🙄

Ap

Vierailija
5/5 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se exää haittaa vaikkei mitään maksetakaan, kun se on kuitenkin lakannut olemasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme