Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on nolompaa - olla eronnut vai leski

Vierailija
20.02.2024 |

Aina kaikissa virallisissa papereissa kysytään siviilisäätyä ja siellä on vaihtoehdot, eronnut, leski, työtön, eläkkeellä. Itse olen sekä leski ja eronnut. Mutta virallisiin juttuihin laitan aina leski, koska se on jotenkin "kunniallisempaa". Sillä keinoin sain viimeksi lainaakin, jos olisin laittanut työtön ja vielä eronnut, taatusti ei olisi lainaa irronnut.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen voi olla yhtä aikaa leski ja eronnut. Tietysti on voinut elämänsä aikana sekä jäädä leskeksi että erota, mutta siviilisääty riippuu siitä kumman kanssa oli viimeksi naimisissa, sen kanssa josta erosi vai sen kanssa joka kuoli.

Vierailija
22/25 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eronnut on kokenut ison epäonnistumisen elämänsä ihmissuhteessa. Se ei vielä noloa ole. Noloa on se jos lähtee muiden suhteita rikkomaan

Ei avioero ole mielestäni sen isompi epäonnistuminen kuin seurustelun päättyminen eroon. Ja mikä se epäonnistuminen siinä edes on. Sekö, että on itse mennyt naimisiin väärän ihmisen kanssa, vai se, että ei ole etukäteen arvannut, ettei itse ole puolisolleen se oikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on nolompaa luomi vai tatuointi ??

Vierailija
24/25 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noloa on siinä, että on elänyt?

Vierailija
25/25 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien työtön tai eläkkeellä ovat olleet siviilisäätyjä?

Mutta kysymykseesi, niin mikään siviilisääty ei ole nolo. Etenkään leskeys, kun sille asialle ei ole itse voinut mitään. Sinun tapauksessa itse laittaisin sen uudemman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä