Pitkät naiset eivät kiinnostu lyhyistä miehistä
Mistä tämä johtuu. Haluaisin näin 172 cm miehenä kovasti 185-190 cm pitkän naisen mutta he eivät kiinnostu minusta.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Brittney Griner on myös minun unelmien nainen. Olen itse bi-nainen.
N50/179 cm
Ai että kun tuota touhua pääsisi kärpäsenä katossa todistamaan.................
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin pitkät naiset ovat niin harvinaisia, ettei heitä riitä edes pitkille miehille.
On kyllä komea näky tuollainen pitkä nainen.
Tule tänne Hollantiin, täällä maailman toiseksi pisimmät naiset. Ensimmäisenä Latvia ja kolmantena Viro. Ja hoikkia myös.
Tule sinä Suomeen täällä on lyhyimmät miehet, isoimmat mahat, pienimmät munat ja ikuinen talvi.
Olen 170cm ja seurustelin 180cm-pituisen naisen kanssa. Taisimme kumpikin nauttia siitä että se näytti siltä niinkuin kummallakaan ei olisi ollut itsetunto-ongelmia. Vaikka onhan niitä kaikilla.
Nyt mulla on sentin pari lyhempi vaimo.
Olen 180 cm pitkä nainen, ja olen aina tykännyt eniten suht lyhyistä miehistä, sellaisista 160-170 cm. Siskoni samanlainen, hänen aviomiehensä on 165 cm. Olen ajatellut että olisi yleistäkin, että jotenkin vaistomaisesti sitä etsii itsensä vastakohtaa jotta geneettisesti mentäisiin kohti pituuden keskiarvoa kun toinen on lyhyempi ja toinen pidempi. Mutta en minä nyt siitä varsinaisesti yllättävänä jos moni ei kiinnostu, jotkut haluaa olla siroja miehen rinnalla tai kaipaa "voimakasta puolustajaa". Itse olen aina tykännyt olla se amatsooni suhteessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä Stallone,se tanskalainen Red Sonjahan oli syltty päätä pitempi,Tom Cruisen entinen vaimo huomattavasti pitempi, ei ollut rahasta kiinni,kummallakin naisella on mania.Mutta sitten köyhä lyhyt miesparka ei mitään toivoa jos nainen on pitempi.
Se Red Sonja oli tanskalainen Brigitte Nielsen 185cm. Tom Cruisen ex-vaimo Nicole Kidman on myös 180cm ja hänellä on aina ollut itseään lyhyempiä miehiä. Käyttää myös usein korkokenkiä siitä huolimatta. Uma Thurman yli 180cm oli naimisissa lyhyemmän Ethan Hawken kanssa jne. Onhan noita varmaan vaikka kuinka paljon. Suurin pituusero Hollywoodissa naisen eduksi on varmaan Tina Feyllä ja hänen puolitoistametrisellä aviomiehellään.
Mies on kyllä ns. "puolitoistametrinen" (157), mutta Fey on vain 3 tuumaa miestään pidempi, 165 cm.
Mä tiedän useampia pariskuntia jossa mies on naista lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän useampia pariskuntia jossa mies on naista lyhyempi.
Oho! Sähän varsinainen itämaan tietäjä olet
Tule tänne Hollantiin, täällä maailman toiseksi pisimmät naiset. Ensimmäisenä Latvia ja kolmantena Viro. Ja hoikkia myös.