Pitkät naiset eivät kiinnostu lyhyistä miehistä
Mistä tämä johtuu. Haluaisin näin 172 cm miehenä kovasti 185-190 cm pitkän naisen mutta he eivät kiinnostu minusta.
Kommentit (48)
Hassua kylläkin, niillä pitkillä naisilla on sitten oma kompleksinsa pituudensa suhteen.
Ja osin siksi haluavatkin pitkän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Noin pitkät naiset ovat niin harvinaisia, ettei heitä riitä edes pitkille miehille.
On kyllä komea näky tuollainen pitkä nainen.
Harvemmin ovat koska kyseessä on usein joku hormonivika.
Varmaan naisella tulisi sellainen olo kuin olisi poikansa kanssa kävelyllä kun kaupungilla liikkuisi itseään päätä lyhyemmän miehen kanssa.
Mä haluaisin suunnilleen itseni mittaisen miehen. Olen 175 cm.
Ei se pituudesta ole kiinni jos mies on muuten kiinnostava
Mitenkä Stallone,se tanskalainen Red Sonjahan oli syltty päätä pitempi,Tom Cruisen entinen vaimo huomattavasti pitempi, ei ollut rahasta kiinni,kummallakin naisella on mania.Mutta sitten köyhä lyhyt miesparka ei mitään toivoa jos nainen on pitempi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan naisella tulisi sellainen olo kuin olisi poikansa kanssa kävelyllä kun kaupungilla liikkuisi itseään päätä lyhyemmän miehen kanssa.
Pitkän miehen haluava nainen haluaa kokea olevansa kävelyllä isänsä kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkän miehen haluava nainen haluaa kokea olevansa kävelyllä isänsä kanssa?
Mahdolisesti, onhan naisilla salaisia isäkomplekseja kun muutenkin vanhemmat miehet kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä Stallone,se tanskalainen Red Sonjahan oli syltty päätä pitempi,Tom Cruisen entinen vaimo huomattavasti pitempi, ei ollut rahasta kiinni,kummallakin naisella on mania.Mutta sitten köyhä lyhyt miesparka ei mitään toivoa jos nainen on pitempi.
Homman juju taitaa olla se että vaikka kummallakin oli rahaa niin miehellä oli silti muutama miltsi enemmän ja sekös herätti naisen alitajuisen provider-geenin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan miehellä tulisi sellainen olo kuin olisi tyttärensä kanssa kävelyllä kun kaupungilla liikkuisi itseään päätä lyhyemmän naisen kanssa.
Mä olen 180 cm nainen. Puoliso vajaa 170 cm. En tiedä, miltä tuntuisi olla poikansa kanssa kävelyllä, kun meillä ei ole lapsia. Yhdessä jo yli 25 vuotta. :)
Pitkät naiset on vihaisia feministejä. Ketään ei halua boss ladya omaan sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin pitkät naiset ovat niin harvinaisia, ettei heitä riitä edes pitkille miehille.
Harvemmin ovat koska kyseessä on usein joku hormonivika.
esiim Astmaläääkkeet sisältää kasvuhormoneja
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin suunnilleen itseni mittaisen miehen. Olen 175 cm.
Itse haluaisin suunnilleen itseni pituisen naisen, olen 176 cm.
Aiheesta ohi menevä kommentti.
Itse olen pitkä mies ja nuorempana tuli tietysti baareissa käytyä ja naisten juttusille pyrittyä. Tuollaiset pitkät naiset olivat minun näkökulmastani erityisen kiinnostavia.
Minulla oli kuitenkin sellainen kompleksi, etten kehdannut mennä heidän juttusilleen, koska se meitä yhdistävä tekijä oli jotenkin liian ilmeinen.
Pelkäsin naisten ajattelevan jotenkin tähän tapaan... "taas joku pitkä urpo tunkee juttusilleni ja kuvittelee minun olevan hänestä kiinnostunut vain koska hän sattuu olemaan pitkä".
Oon 180 cm ja ihastunut itseäni muutaman sentin lyhyempään ja paljon hoikempaan mieheen. En uskalla ilmaista kiinnostustani, koska itsellä on joku kompleksi tästä koostani. Pieni mies saattaisi pelästyä enkä halua olla iso pelottava hirviö.