Kumilla vai ilman
Ehdottomasti luotettavien kanssa ilman kumia ja loppuun asti parasta jos saa laueta sisään😊
Kommentit (22)
Vakipanon kanssa ilman ja jos muita panokavereita löytyy, niin heidän kanssaan tietenkin kortsu.
Jos muija antaisi niin kummin vaan.
Kohta vieraisiin niin kumilla
Mistä tiedät, kenen kanssa ne tutut ja luotettavat panee ilman kumia? Jos vaan sinun kanssasi, niin sitten ei ongelmaa.
Tietenkin ilman. Tuntuu sata kertaa paremmaltakin. Lisäksi saa spermaa päästellä mihin haluaa....
Aina kumilla paitsi testien jälkeen. Eipähän tarvitse roiskia minne sattuu
Olin jo poikasena tytön kanssa ilman kumia. Parasta suhteessa on niin, tuntuma on ihan eri! Olin kyllä varustautunut ja valmiina laittamaan sen päälle. Olin siinä iso teinikulli ulokkeena kuin kanki. Farkut ja pikkuhousut olivat jo lentäneet jonnekin paidat päällä, koska pelättiin tytön porukoiden tuloa kotiin. Runkkailen lisää nestettä kullin päähän ja kollaan Nirvana-hupparin taskuja. Yhtäkkiä tyttö sanoo, tuu muhun ilman. Menin kunnolla päälle ja pitkin liu'uin, lopussa nopeasti ja mehut miehekkäästi sisään. Oli varmaan kiihkein kerta ikinä ja olin nuoresta iästä huolimatta valmistautunut myös isäksi tuloon jos niin olisi käynyt. Ajattelin, tän tytön haluan pitää. Oltiin lukiossa ja olin töissä viikonloppuisin ja iltaisin, jotenka rahaakin oli.
Mä nussin aina ilman. Toisaalta oon nussinu samaa tyttöä 14-vuotiaasta nyt parikymppiseksi. Perhe olis jo toivottavaa mut joo riskillä mentiin silloin ihan kersoina kun ei ollu mitään ehkäisyä. Tuntu vaan nii taivaalliselta minusta ja hänestä. Hän halus kokeilla ilman heti kun vähän aikaa oli nussittu kortsulla ekalla kerralla ja halus että laukeen pilluun. Tollasta pyyntöö ei pysty vastusteleen pojan teiniaivoilla.
Jos saisi valita niin ilman ehdottomasti. Siinä on ihan eri tunne kun emättimessä kullia hyväilee kuin tuhat sormea yhtäaikaa. Mutta tyttis on kovin herkkä hormonaaliselle ehkäisylle joten kumilla mennään.
Vierailija kirjoitti:
Olin jo poikasena tytön kanssa ilman kumia. Parasta suhteessa on niin, tuntuma on ihan eri! Olin kyllä varustautunut ja valmiina laittamaan sen päälle. Olin siinä iso teinikulli ulokkeena kuin kanki. Farkut ja pikkuhousut olivat jo lentäneet jonnekin paidat päällä, koska pelättiin tytön porukoiden tuloa kotiin. Runkkailen lisää nestettä kullin päähän ja kollaan Nirvana-hupparin taskuja. Yhtäkkiä tyttö sanoo, tuu muhun ilman. Menin kunnolla päälle ja pitkin liu'uin, lopussa nopeasti ja mehut miehekkäästi sisään. Oli varmaan kiihkein kerta ikinä ja olin nuoresta iästä huolimatta valmistautunut myös isäksi tuloon jos niin olisi käynyt. Ajattelin, tän tytön haluan pitää. Oltiin lukiossa ja olin töissä viikonloppuisin ja iltaisin, jotenka rahaakin oli.
Hoh hoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä nussin aina ilman. Toisaalta oon nussinu samaa tyttöä 14-vuotiaasta nyt parikymppiseksi. Perhe olis jo toivottavaa mut joo riskillä mentiin silloin ihan kersoina kun ei ollu mitään ehkäisyä. Tuntu vaan nii taivaalliselta minusta ja hänestä. Hän halus kokeilla ilman heti kun vähän aikaa oli nussittu kortsulla ekalla kerralla ja halus että laukeen pilluun. Tollasta pyyntöö ei pysty vastusteleen pojan teiniaivoilla.
Hoh hoijaa 2.
Ilman, ilman ja ilman. Tuntuu naisenakin paremmalta. Mutta vain vakisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, viiskymppiä taisi olla käteisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, viiskymppiä taisi olla käteisenä?
Vähän enemmän. Olin hikipinko paitsi koulussa myös töissä.
En ole 8 vuoteen käyttänyt kumia, sen jälkeen kun vaimon kanssa niistä luovuttiin. Ei ole ollut ikävä.
Vauvoja ei saa kuin ilman kumeja. Siis ilman.
Kumin kanssa ei ole seksiä vaan kuminnussimista.
Viimeiset 23 vuotta ilman kumia. Nykyinen nainen silloin ehdotti, että jätetään kumi pois.
Vakisuhteessa ilman kumia, mutta silloinkin molemmat testien kautta varmuuden vuoksi. Kukaan mies ei ole kieltäytynyt menemästä testiin. Satunnaisissa panoissa aina kumilla.
N25
Tuttujen Kaa ilman ja uuden kumilla