Kivimäki sitten karkasi. Soittakaa poliisille heti jos näätte.
Eiköhän se tissiposki ole jo EU:n ulkopuolella. Mutta koska se on aika tollo, saattaa se vielä olla Suomessa. Muistakaa tehdä se mitä tarttee jos näätte.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010240241.html
Kommentit (46)
Jos sattui tulemaan täällä eteläisessä Euroopassa vastaan niin tarjoan oluen, en soita poliiseille. Mielenkiinnolla seuraan täällä palmujen alla tyypin pakomatkaa ja naureskelen Suomen oikeuslaitoksen toilailuja.
Suomi ei enää kykene käsittelemään rikollisuutta juuri ollenkaan. Mitä järkeä meidän veronmaksajien on maksaa tyhjästä?
Vierailija kirjoitti:
Terapiassa ravaavien akkojen itkettäminen ei ole rikos vaan komediaa!
Meinasitko, että kaikki maksulliset ovat heikkoja ja tyhmiä, mt-ongelmista kärsiviä, jotka käyvät terapiassa?
Hah hah haa, senkö takia haukut palstoilla, että menisi sitten terapiaan?
Mä en ymmärrä miksi on nyt niin tärkeää etsiä häntä? Tuomio tulee aikanaan. Jos on syyllinen, sitten haetaan lusimaan. Jos on syytön, jatkaa elämäänsä.
En oo kuullu mitään
Jos multa kysytään
En ala sekaantumaan
Toisten elämään
En oo kuullu
Mä en oo kuullu mitään
Jokainen kai pitää huolta itsestään
En soita. Sen sijaan hallitus aikoo varastaa kansalta rahaa leikkausten takia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi on nyt niin tärkeää etsiä häntä? Tuomio tulee aikanaan. Jos on syyllinen, sitten haetaan lusimaan. Jos on syytön, jatkaa elämäänsä.
Hän ei tule istumaan enää päivääkään linnassa, ellei hän jää kiinni ulkomailla jostain toisesta rikoksesta.
Oliko se elävänä tai kuolleena? Saako ampua?
Syytöntä miestä turha jahdata. Mitäs menitte päävaivoista muille juoruamaan. Häpeälliset jutut on parempi vaan unohtaa.
En tiedä miksi, mutta mä tunnen jotain sympatiaa tuota kohtaan. En mäkään haluaisi mennä ilmoittautumaan jos oisin vapaalla jalalla ja pitkä linnatuomio edessä. Ja Suomen oikeuslaitoksen tuntienhan tuosta tulee lähinnä toruja ja joku parin viikon armahduslyhennys jää saamatta, eli riskit aika pienet yrittää pakoa.
Vierailija kirjoitti:
Itse soitin tänään poliisille naapuritalon päiväkodin hoitajasta (?) joka karjui lapsille (tai ainakin yhdelle lapselle muiden läsnäollessa)
Käskivät seurata tilannetta ja ilmoittaa tarvittaessa uudelleen. Mitään kansalaispidätystä tai omankädenoikeutta ei kuulemma sallita moiseen henkiseen pahoinpitelyyn puuttumiseksi. Pellevaltio, kyllä...
Karjuuhan poliisikin.
Juu, kyllähän ne kaikki syyttömät lähteekin pakomatkalle..
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllähän ne kaikki syyttömät lähteekin pakomatkalle..
Eliittisyyttömät karkaa Brysseliin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hänet otettaisiin lentokentällä kiinni jos meinaisi karata ulkomaille.
Laivalla Viroon ja siitä vaikka liftaamalla rekka-autojen kyydissä etelään. Ei olisi vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
En oo kuullu mitään
Jos multa kysytään
En ala sekaantumaan
Toisten elämään
En oo kuullu
Mä en oo kuullu mitään
Jokainen kai pitää huolta itsestään
Tää jätkä kyllä sekaantui aika monen elämään. Voisiko tuomarilta vaatia jotain vahingonkorvausta, jos tuolle ei edes jotain pantaa osattu laittaa?
Enpä taitaisi ilmoittaa viranomaisille, vaikka näkisin ja tietäisinkin, missä hän on. Jostakin syystä tunne vähän sääliä kaikkia vankikarkureita ja Kivimäkeäkin kohtaan. Vaikka hän typerehtikin aika tavalla elämänsä aikana. Omat kykynsä ja lahjansa pitää aina käyttää yhteiskunnan rakentamiseen ja hyvinvoinnin edistämiseen. Eikä lapselliseen kepposteluun ja vahingon tuottamiseen. Pentuhan se oli ajatusmaailmaltaan, toivottavasti ymmärtää tekonsa seuraukset, oppii ja aikuistuu myös tunnetaitojen osalta.
Kivimäellä on lisäksi vielä yksi ongelma. Karkaaminen ja vastuunpakoileminen eivät koskaan kannata. Hän tulee joka tapauksessa vielä jäämään kiinni, oli sitten tällä hetkellä missä tahansa. Ja tuomio tulee entisestään sen kun vaan kovenemaan ja lisää vuosia tulee kakkua istuttavaksi.
Ottaisim vaikka mun luokse asumaan jos näkyy.
Mitä, jos on mennyt laivalla Ruotsiin ja sieltä jatkanut Norjaan, Tanskaan tai vaikka suoraan Ruotsista ulos EU:sta? Luulisin, että EU:n sisällä saattaisi olla vielä joku riski, mutta EU:n ulkopuolella sitten enää ei.
Voi voi, tuskin enää nähdään juliusta. Käräjäoikeus oli pikkusen hyväuskoinen kyllä. Ihmetyttää vähän, kun sillähän oli niitä feikkipassejakin. Selkeästi tottunut kaikenlaiseen lieroiluun. Nytkin varmaan lähettelee jotain s-posteja muka Suomesta, että näyttää, että kyllä se varmaan kiinni saadaan eikä viranomaiset hötkyile. Pelaa aikaa päästäkseen entistä kauemmas.