Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko tekee sellaista työtä, jossa on tärkeää kokoontua toimistolle yhdessä ideoimaan?

Vierailija
20.02.2024 |

Kysyn vain, koska yleensä ihmiset menevät toimistolle, koska työnantaja on niin määrännyt. Työ itsessään on sinällään yleensä ihan samaa itsenäistä työskentelyä kuin etänä, mutta vain eri paikassa. Päivä alkaa sillä, että etsit jonkun vapaan työpisteen jostakin ja ihmettelet miksi toimistolle edes piti saapua.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nähdä ketään, en halua tutustua kehenkään enkä halua tulla kenellekään paritetuksi. 

Vierailija
22/36 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhöni ei kuulu lainkaan ideointia. Ei väliä, missä ja milloin teen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä joo. Mutta pääsääntöisesti työ on tuota AP:n kuvaamaa. Ja palaveritkin pääasiassa Teamsilla, myös ne "yhdessä ideoinnit" ihan puhtaasti matkustamisen vähentämiseksi. Meillä kun ihmiset työskentelevät eri paikkakunnilla...

t. tänään yksin toimistolla

(meillä sentään on omat paikat, mutta olen työskennellyt myös tuollaisessa AP:n kuvaamassa toimistossa aiemmalla työnantajalla. Silloinkin olin ainoana tiimistäni asuinpaikkakunnallani, joten tarvetta toimistolla olemiseen ei ollut. Eikä sitä oikeastaan edes vaadittu. Tämä vuosia sitten jo, IT-alalla)

Meillä saattaa palaverissa olla paikalla pari ihmistä ja loput linjoilla etänä. Vaikea käsittää, miksi kenenkään on silloin tarpeen syytä tulla toimistolle, koska käytännössä se menee silloin täysin etänä osallistuvien ehdoilla.

On ihan tutkimuksin todistettu että tuo on paskapuhetta. 

Vierailija
24/36 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#naistentyöt

Vierailija
25/36 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN HALUA TULLA KENELLEKÄÄN PARITETUKSI!!!! 

Eikö mene perille!?

Vierailija
26/36 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tuntuu, että menee toimistolle turhaan. Kukaan ei tule syömään eväitä samaan aikaan, tai jos tulee, niin tapittaa vakavana kännykkää nostamatta katsettaan. Jotkut syövät tietsikan äärellä. Kollegat vastaavat pakollisiin kysymyksiin, muuten on hiirenhiljaista. Yritä siinä sitten tsempata itseä sosiaaliseen kanssakäymiseen. 

Vierailija
27/36 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#naistentyöt

Täh? Meillä on ihan tasainen sukupuolijakauma. Kaikissa töissä nyt vain ei ole ideointia. Mitä luulet, paljonko esim. peruspoliisit tai uo-tarkastajat tai verovirkailijat ideoivat? 

Vierailija
28/36 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä joo. Mutta pääsääntöisesti työ on tuota AP:n kuvaamaa. Ja palaveritkin pääasiassa Teamsilla, myös ne "yhdessä ideoinnit" ihan puhtaasti matkustamisen vähentämiseksi. Meillä kun ihmiset työskentelevät eri paikkakunnilla...

t. tänään yksin toimistolla

(meillä sentään on omat paikat, mutta olen työskennellyt myös tuollaisessa AP:n kuvaamassa toimistossa aiemmalla työnantajalla. Silloinkin olin ainoana tiimistäni asuinpaikkakunnallani, joten tarvetta toimistolla olemiseen ei ollut. Eikä sitä oikeastaan edes vaadittu. Tämä vuosia sitten jo, IT-alalla)

Meillä saattaa palaverissa olla paikalla pari ihmistä ja loput linjoilla etänä. Vaikea käsittää, miksi kenenkään on silloin tarpeen syytä tulla toimistolle, koska käytännössä se menee silloi

Mistä tutkimuksista selität?

Vierailija
29/36 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN HALUA TULLA KENELLEKÄÄN PARITETUKSI!!!! 

Eikö mene perille!?

?

Vierailija
30/36 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse käyn kerran parin viikossa toimistolla, jotta tulee ihmiskontakteja :) Itse duunin kannalta ei ole mitään väliä missä sen teen. Kivaa juoda aamukahvit aikuisten kanssa ja ihan vaan höpistä. Kotona on toki mies ja lapset, mutta ei niitä kavereita kovin usein ehdi nähdä, kun kaikilla perheet ja harrastukset ja lasten harrastukset. 

Vierailija
31/36 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen toimistolle koska kampaviinerit ja kahvi. 

Ja saa toimiston tyttösiltä pillua.

t. Julle varaston king

Vierailija
32/36 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suvussa/perheessä pienehkö yritys. Minä en ole töissä siinä. Aika usein ideointipäivänä saan puhelun heti aamusta, missä olet, tule nyt.... Kyllä ideoiden esittäminen & kehittely kasvokkain on tietyllä tavalla helpompaa. 

Vierailija
33/36 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse käyn kerran parin viikossa toimistolla, jotta tulee ihmiskontakteja :) Itse duunin kannalta ei ole mitään väliä missä sen teen. Kivaa juoda aamukahvit miesten kanssa ja ihan vaan kunnolla naida. Kotona on toki mies ja lapset, mutta ei niitä kavereilta kovin usein ehdi ottaa suihin, kun kaikilla perheet ja harrastukset ja saa nussia välillä vierastakin gullia.

Etä pimppi 

Vierailija
34/36 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä suvussa/perheessä pienehkö yritys. Minä en ole töissä siinä. Aika usein ideointipäivänä saan puhelun heti aamusta, missä olet, tule nyt.... Kyllä ideoiden esittäminen & kehittely kasvokkain on tietyllä tavalla helpompaa. 

Eikö sinulla ole omia töitä tehtävänä?

Vierailija
35/36 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse käyn kerran parin viikossa toimistolla, jotta tulee ihmiskontakteja :) Itse duunin kannalta ei ole mitään väliä missä sen teen. Kivaa juoda aamukahvit aikuisten kanssa ja ihan vaan höpistä. Kotona on toki mies ja lapset, mutta ei niitä kavereita kovin usein ehdi nähdä, kun kaikilla perheet ja harrastukset ja lasten harrastukset. 

Ehtivätkö ihmiset kahvitella toimistolla? Meillä väki on aikamoisessa palaveriputkessa. Yksi etäkokous päättyy ja heti alkaa toinen perään.

Vierailija
36/36 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä ideoidaan tiiminä yhdessä, mutta mainiosti onnistuu etänä. Eli ketään ei pakoteta minnekään toimistoille sitä varten. Tiimissä onkin porukkaa niin Suomesta eri puolelta maata, Portugalista ja Puolasta, joten vaikeapa sitä olisi fyysisesti yhteen kokoontuakaan. Onneksi sellaista ei tarvita, kun täällä it-alalla on totuttu hoitamaan asioita etätyökaluja hyödyntäen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi