Miksi hallitus ei eroa?
Kommentit (67)
Noora, ensin on pikkasen töitä kun pitää edellisen hallituksen velkojen korkoihin järkätä rahaa. Töihinkin pitää patistaa 200 000 tuhatta jne. Eli ei nyh ehi eroileen.
Vierailija kirjoitti:
Eroaisitko itse, jos saisit mahdollisuuden vittuilla köyhille, leikata köyhiltä ja järjestää Mobopoly-bileitä veronmaksajien piikkiin?
En kehtaisi katsoa itseäni peilistä. Tosin olen empaattinen ihminen, minulla on omatunto.
Käsittämätöntä touhua. Mietityttää onko tuolla joku narsisti päättämässä asioista, kun ei näe tekemiään virheitä. Tällä menolla hallitus ennen pitkää erotetaan.
Miksi pitäisi erota? Hallituskautta on vielä jäljellä yli kolme vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroaisitko itse, jos saisit mahdollisuuden vittuilla köyhille, leikata köyhiltä ja järjestää Mobopoly-bileitä veronmaksajien piikkiin?
En kehtaisi katsoa itseäni peilistä. Tosin olen empaattinen ihminen, minulla on omatunto.
Huomaan sen kirjoituksestasi. Itse olen toista maata ja mies. Minulla on Orpon selkäranka, Satosen sydän sekä Rydmanin tahdikkuus. Vaimoni irvistelee kuin Riikka hymyillessään.
Se on nyt sellainen juttu, että vassareiden fanittajilta leikataan etuudet pois. Oikeisto jyrää laiskat vassarit kumoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empatia on heikkoutta ja muutenkin jotain äm mien juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaan sen kirjoituksestasi. Itse olen toista maata ja mies. Minulla on Orpon selkäranka, Satosen sydän sekä Rydmanin tahdikkuus. Vaimoni irvistelee kuin Riikka hymyillessään.
Sulla mitään vaimoa oo, incel 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla mitään vaimoa oo, incel 🤭
No joo myönnetään. Ex-vaimo on ja naisystävä. Olin eronnut ennen nykyistä suhdetta.
Kuinkahan paljon hallitus ehtii tehdä hallaa, ja pystyykö seuraava paikkaamaan yhtään tilannetta?
Tarvitaan monta toimivaa hallitusta ennen kuin homma taas toimii.
Koska maapallon diktatuuri paljastuu juuri nyt, kaikissa maissa. Herätään ajoissa.
MInusta hallitus pilkkaa demokratiaa. Ensin kaappaa vallan valheilla ja sen jälkeen valehtelee valehtelemistaan joka välissä. Sylkee äänestäjiä silmille koko ajan.
Oikeisto takertuu valtaan ja haaveilee diktatuurista. Mikä muu on uutta oikeistolta?
Vierailija kirjoitti:
Noora, ensin on pikkasen töitä kun pitää edellisen hallituksen velkojen korkoihin järkätä rahaa. Töihinkin pitää patistaa 200 000 tuhatta jne. Eli ei nyh ehi eroileen.
200,000 työtöntä tulee.
Persut on autoritaarisen johtajansa johdolla pilkanneet demokratiaa jo pitkän aikaa. Äänestäjien olisi pitänyt tajuta olla uskomatta noiden valheita, mutta kansa on tyhmää ja hyväuskoista tässä maassa.
Odotan, että Stubb hajottaa hallituksen.
Vierailija kirjoitti:
Odotan, että Stubb hajottaa hallituksen.
Älä pidätä hengitystä odotellessasi.