Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko löytänyt UFF:sta hyviä vaatteita halvalla?

Vierailija
19.02.2024 |

Itse ostin tänään neljä takkia kolmen hinnalla. Välillä siellä on hyvälaatuisia vaatteita halvalla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, tasarahapäiviltä. Pari ihanaa mekkoa 3€/kpl, käyttämättömät korkokengät 2€, eurolla neuletakkeja jne. Ei yhdessäkään vaatekappaleessa mitään vikaa.

Vierailija
22/29 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niilläkin vaatteiden taso laskenut kymmenessä vuodessa huomattavasti. Ennen löysin alepäiviltä vaikka mitä perusvaatetta ja nykyään ei edes normipäivinä löydä mitään.

Koska nykyisin pikamuoti on lisääntynyt ja vaatteiden laatu huonontunut.

Ja ihmiset pitävät kiinni kynsin ja hampain noista puhkikuluneista vaatteistaan. Näkeehän sen kirppareilla yleisestikin, että on paljon ylihinnoittelua nykyään ja myyntiin on työnnetty vaatteita, jotka jo joutaisi roskikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen löysin, viime vuonna en mitään. Eipä sillä, kaapit on jo aika täynnä. Parhaat löydöt on kierrätyskeskuksen ilmaislaareista nykyään, esim. italialainen kasmirvillakangastakki, joka oli ilmeisesti nakattu sinne, koska yksi nappi puuttui. No, hyvä mulle, siinä loppuelämäksi hyvä takki, jos pysyn nykykoossani.

Vierailija
24/29 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisia pitäisi olla, muuten on näiden kommenttien perusteella kallista.

Ei pidä, mutta esim. joku 8€ h&m housuista on aika paljon. Muut kirppikset huomattavasti parempia, uff on kallistunut liikaa. 

Vierailija
25/29 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laatu on heikentynyt vuodessa parissa selvästi muissakin kierrätyspaikoissa.

Ihmiset ostavat halpaa pikamuotia jonka kierrättävät kun ei kestä aikaa. Hyvästä, laadukkaasta ei noin vain luovuta.

Vierailija
26/29 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut uffista kaksi vaatetta: toppatakin ja paidan. Molemmat maksoivat kaksi euroa. En käyttänyt kumpaakaan yhtään kertaa. Takin annoin muutaman vuoden jälkeen ukrainalaisille ja paita on edelleen kaapissani.

En enää koskaan osta uffista mitään.

Vierailija
27/29 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Haltin takin 10 eurolla heti kun tasarahapäivät alkoivat. Uffin hintalappu oli 47€.

Vierailija
28/29 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman hyvän ja edullisen löydön tehnyt tasarahapäiviltä. Tasarahapäivillä käyn toisinaan selaamassa rekkejä, mutta muulloin on sen verran kallis etten silloin käy. 

Vierailija
29/29 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olen löytänyt, esim. nyt istun sohvalla päälläni 100% ohutta puuvillatrikoota oleva poolo, muistaakseni Tom Tailor. Maksoi 2€ ja hyvin on säilyttänyt muotonsa 40 asteen hienopesuissa. Muut kuin sukat ja alusvaatteet ostan lähinnä kirppiksiltä ja niissä ykköskohteeni on juurikin UFFin tasarahapäivät.