Mikä yleisesti negatiiviseksi mielletty asia on ollut sinulle hyväksi?
Esimerkiksi itse tajusin miten uupunut olin työhöni kun korona-aikana meidän osasto suljettiin. Vaihdoin työpaikkaa ja nyt jaksan työelämässä paljon paremmin.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka elää huonossa parisuhteessa ovat siihen päätyneet tietenkin koska eivät omista kristallipalloa. Ja syitä taas miksi pysyy huonossa parisuhteessa on lukemattomia.
Tiedän parin jolla on hirveä suhde, mutta nainen ei voi erota koska uskonto. Kuulemma miehen pitää hänet hylätä. Ja sitähän mies ei tee koska hyötyy tästä naisesta kaikin tavoin.
Naisten kokemana eritavoin loukattuna ja satutettuan on tietysti aina väärin . Mutta toisinaan vaikuttaa sille, että osa -en väitä, että sinä- haluaa kokonaan ummistaa silmänsä sille, että myös mies voi olla se, joka parisuhteessa on väkivallan ja julman ja epäinhimillisen kohtelun uhri, Harvinaissempaa varmasti mutta se ei poista sitä, etteikö miehetkin voisi olla myös uhrin asemassa. - Johon tietysti osa huokaa, että se on niille ihan oikein kun niin moni mies on historian aikana ollut se joka on tominut julmast
Minä tiedän yhden miehen joka oli huonossa suhteessa. Nainen oli sairaalloisen mustasukkainen ja kilahti milloin mistäkin. Olin miehen ystävä joten kysyi usein multa että tekeekö jotain väärin kun nainen suuttui milloin mistäkin (ajatteli jos naisena tiedän paremmin).
Oli hirveää nähdä miten niin itsevarma elämäniloinen kaveri parissa vuodessa kuihtui täysin joksikin muuksi. Erosivat kun nainen petti, kas kummaa.
kertominen kuntouttaville, aktivoiville sun muille joutavuuksille, että taidan kieltäytyä ja jäädä toimeentulotuelle.
Myös toisinaan tapahtuva kaljoittelu.