Mikä yleisesti negatiiviseksi mielletty asia on ollut sinulle hyväksi?
Esimerkiksi itse tajusin miten uupunut olin työhöni kun korona-aikana meidän osasto suljettiin. Vaihdoin työpaikkaa ja nyt jaksan työelämässä paljon paremmin.
Kommentit (43)
Biologinen isä kuoli kun olin lapsi. Jos olisin joutunut elämään koko lapsuuden hänen kanssaan, olisi lapsuuteni varmasti ollut hyvin ankea.
Työttömyys. Motivoi aloittamaan opiskelut.
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys. Motivoi aloittamaan opiskelut.
Mulla sama. Mutta motivoi pitämään huolta terveydestä. Koskaan en ole voinut näin hyvin. En mene enää kokopäiväisiin töihin, tähtään osa-aikahommiin tai lyhennettyyn työaikaan. En tekisi noitakaan mutta haluan itse ansaita elantoni.
Ero. Mutta tää on varmaan lähes kaikilla (naisilla) sama juttu: elämä on hienoa eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Biologinen isä kuoli kun olin lapsi. Jos olisin joutunut elämään koko lapsuuden hänen kanssaan, olisi lapsuuteni varmasti ollut hyvin ankea.
Miten kukaan voi sanoa näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi sanoa näin?
Sinähän et tiedä mitä tämä biologinen isä on tehnyt...
Vierailija kirjoitti:
Masturbointi
Epäilen vahvasti, että yleinen mielipide pitää tätä myönteisenä asiana, kuten syytä onkin.
Ero ja työttömyys. Sain elämäniloni takaisin ja aloitin kuntoilun. Nyt on uusi työpaikka, uusi mies ja timmi kroppa.
Tupakkatauot rauhoittaa mun mielen.
Toksinen suhde ja ero siitä. Opetti arvostamaan hyvää suhdetta todella paljon.
Psyykelääkityksen lopettaminen itsenäisestä päätöksestä, katkaisi syrjäytymiskierteeni. Tästä on nyt 12 vuotta aikaa ja on paras ratkaisu mitä olen tehnyt koko elämäni kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Tupakkatauot rauhoittaa mun mielen.
Niin, lieventävät nikotiinin vieroitusoireita.
Elämä ilman ystäviä ja sukua. Riittää puoliso. Varsinkin täällä palstalla tätä elämää pidetään todella negatiivisena. "Entäs sitten kun eroatte??"
No sitten erotaan, so what?
Olen hyvin erakko ja kärsin ihmispaljoudesta enkä ole oikeastaan yhtään kiinnostunut muista ihmisistä. Tämä elämä ei olisi mahdollista ilman rahaa. Mihinkään muuhun en ole koskaan tarvinnut lähipiiriä kuin sellaisiin asioihin mitkä voi hoitaa rahalla: Lemmikin hoito, muutto jne.
Ajatusten vaihtoa en koe tarpeelliseksi kenenkään kanssa. Ja jos puhutaan henkisestä tuesta vaikeissa elämäntilanteissa niin silloin menen yksityiselle psykiatrille ja varaa on maksaa hoidosta.
Ja sitten tullaan siihen että moni ajattelee että koen näin koska on kuitenkin se puoliso. Väärin. Olen jo vuosikymppinen ja tapasin puolisoni viisi vuotta sitten, elämäni ei ole muuttunut muuten kuin että tämmöinen ihminen on elämässäni.
Lopuksi, rahat ovat omiani, ei miehen.
Kiusatuksi joutuminen koulussa sekä aika karu työpaikka.
Ensimmäinen kohta opetti muutaman elämän peruskohdan, kuten että mikäli et pysty itse pitämään puoliasi tuskin kukaan muukaan pitää. Väkivalta on myös aliarvostettu ongelmanratkaisukeino ääritapauksissa.
Työpaikka antoi melkoisen motivaatiolisän opiskeluun ja johan alkoi sujua.
Parsakaali ja höyrystetyt kasvikset. Paino kuosissa+terveellistä. Tietoinen alisuoriutuminen opinnoissa - suoraan yolle pääsykokeilla ja minipanostuksella gradu. Kunhan valmistui. Keskivertoarvosana siitäkin.
En ole kunnianhimoinen töissä, suorastaan lusmu, mutta ei ole stressiäkään. Nukun hyvin ja voin hyvin. Ihan sama.
Hammaslanka. Hampaat pysyneet kuosissa.
Venyttely iltauutisia katsoessa. Pysynyt notkeana.
En täysin vastannut kysymykseen, mutta monet inhoavat terveellistä ruokaa, venyttelyä ja hammaslankaa.
Lisäksi suorittavat, kunnianhimoiset ihmiset voivat huonosti. Itse tosiaan vedän laiskanpulskeasti rennosti. En myöskään ole koskaan yrittänyt iskeä tyttöä/naista.Ihan rennosti vain, niin ihmissuhderintamallakin on mennyt hyvin. Myöskään suhteita en suostu suorittamaan- ihan omalla painollaan vain.
Vierailija kirjoitti:
Parsakaali ja höyrystetyt kasvikset. Paino kuosissa+terveellistä. Tietoinen alisuoriutuminen opinnoissa - suoraan yolle pääsykokeilla ja minipanostuksella gradu. Kunhan valmistui. Keskivertoarvosana siitäkin.
En ole kunnianhimoinen töissä, suorastaan lusmu, mutta ei ole stressiäkään. Nukun hyvin ja voin hyvin. Ihan sama.
Hammaslanka. Hampaat pysyneet kuosissa.
Venyttely iltauutisia katsoessa. Pysynyt notkeana.
En täysin vastannut kysymykseen, mutta monet inhoavat terveellistä ruokaa, venyttelyä ja hammaslankaa.
Lisäksi suorittavat, kunnianhimoiset ihmiset voivat huonosti. Itse tosiaan vedän laiskanpulskeasti rennosti. En myöskään ole koskaan yrittänyt iskeä tyttöä/naista.Ihan rennosti vain, niin ihmissuhderintamallakin on mennyt hyvin. Myöskään suhteita en suostu suorittamaan- ihan omalla painollaan vain.
Ei kukaan pidä venyttelyä negatiivisena vaikkakin inhoavat sitä
Kalsarikännit