Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiesin, että vihdoinkin olin päässyt exästä yli

Vierailija
19.02.2024 |

Takana oli ensin 17 vuoden suhde mieheeni kun hän jätti minut kuin salama kirkkaalta..... 1.5 vuotta "puhuin" hänelle mielessäni kaikki asiani. Siis vaikka häntä en siis nähnyt, enkä ollut missään tekemisissä. Autossa, joka paikassa puhuin asioita ja huoliani, aivan kun hän olisi vielä elämässäni. Palasimme yhteen n.2 vuodeeksi, jolloin aloin tajuta että enhän minäkään tätä enää halua oikeasti. Eli yhdesssäolo oli ollut vain tottumusta, vaikka olimme täysin erilaisia. Kun hän sitten taas lähti, niin olin todella helpottunut. En itkenyt hetkeäkään ja huomasin, että en ole "puhunut" hänelle enää mitään mielessäni.  Erosta on vuosi. Olen vihdoin vapaa. 

N.48

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 2 vuotta eron jälkeen lapseni sanoi minulle: Isä on muuten taas sen Erjan kanssa yhdessä.

Ilmeisesti sanoin siihen vain suunnilleen että Jassoo tai Ai niinkö, ja paria minuuttia myöhemmin vasta tajusin, ettei uutinen ollut heilautranut minua mitenkään. 

Eli: kun tunteita ei enää ollut. 

Vierailija
2/6 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tajusin, kun ekan kerran tuli voimakas ihastus toiseen ja halu harrastaa seksiä tämän ihastuksen kanssa :) Seksi oli tosi kivaa eikä tullut yhtään ikävä exää tai morkkista tms. Seksiä harrasteltiin paristi viikon sisällä ja sitten jatkettiin eri teille. Eikä ollut kumpaakaan miestä yhtään ikävä, oli vaan ihana sinkkuuden vapaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tajusin, kun ekan kerran tuli voimakas ihastus toiseen ja halu harrastaa seksiä tämän ihastuksen kanssa :) Seksi oli tosi kivaa eikä tullut yhtään ikävä exää tai morkkista tms. Seksiä harrasteltiin paristi viikon sisällä ja sitten jatkettiin eri teille. Eikä ollut kumpaakaan miestä yhtään ikävä, oli vaan ihana sinkkuuden vapaus!

Ei tuo vielä sitä tarkoita, etteikö ikävä voisikin vielä iskeä. Itselle kävi niin, kun voimakas ihastuminen ja seurustelusuhde tulivatkin hyvän alun jälkeen päätökseensä, että aloinkin kaivata pitkäaikaista exääni vain enemmän. Ymmärsin vielä paremmin kuin ennen, minkä kultakimpaleen olin menettänyt.

En enää tiedä, miten yli pääseminen määritellään. Luulen, että minussa asuu joku pysyvä kaipaus sitä ihmistä kohtaan, jota aikanaan niin paljon rakastin. Toisaalta en voisi enää yhteenkään palata, liian paljon on välissä tapahtunut ja minuun liikaa sattunut. Voisin silti aloittaa uuden suhteen ja rakastaa jotakuta yhtä paljon kuin tuota exääni, vaikka ex olisikin ikuisesti kipeä kohta muistoissani.

N44

Vierailija
4/6 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei edes valokuvista enää muista millainen hän oli

Vierailija
5/6 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkun kansi suljettiin.

Vierailija
6/6 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oli helpottunut että pääsi eroon. Että olikin vaarallinen tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan