Kun valmistun sairaanhoitajaksi, niin aion tehdä paljon töitä
Toivon saavani edes pitkäaikaisen sijaisuuden jos ei heti vakipaikkaa löydy. Lisäksi aion tehdä muissa paikoissa keikkatyötä vaikka sitten lähihoitajana. Olen siis entuudestaan lähihoitaja ja vanhuspuolella riittää keikkatyötä perushoidossa.
Talous tiukilla näin opiskeluiden aikaan kun yksin maksan omakotitalon kuluja. Haluan selkeästi paremmat tulot ja aion painaa töitä reilusti valmistumisen jälkeen, että saan talouden tasapainoon ja saa rahaa säästöön, että voin ostaa tämän talon missä asutaan vuokralla.
Sitten kun säästöt lainan omarahoitusta varten on kasassa voi vähän himmata ja vähentää töitä normaaliin määrään. Toki säästämistä täytyy jatkaa, että on pesämuna jos jotakin talossa hajoaa.
Kommentit (20)
Mikähän häirikkö täällä alapeukuttaa mun aloitusta ja seuraavaa viestiä?! Mitä väärää tässäkin nyt muka oli??
Ap
Joo, saat painaa pitkää päivää ihan rauhassa. Eikä kai kukaan estä keikkailemasta. Laitoshuollossakin tarvitaan joskus keikkalaisia ja lomittajia.
Kun valmistut, oletko miettinyt millainen osasto kiinnostaisi pysyvään paikkaan?
Hienoa, oikea asenne. Tulet pärjäämään ja töitä varmasti riittää. Positiivisena eteenpäin.
Muista myös mielenterveys eli älä tee liikaa ettei tule loppuunpalaminen.
Vierailija kirjoitti:
Kun valmistut, oletko miettinyt millainen osasto kiinnostaisi pysyvään paikkaan?
Varmaan joku tk:n akuuttiosasto voisi olla sellainen.
Ap
Kiva maksaa tälläisten henkilöiden sairaanhoitokulut.
Vierailija kirjoitti:
Muista myös mielenterveys eli älä tee liikaa ettei tule loppuunpalaminen.
Toki muistan ja tarvittaessa pidän lomaakin.
Ap
Onneks me saatiin laina just ennen omarahoitusta. Laitoshuoltaja, omakotitalo uudellamaalla, oma lainaosuus n. 600e kk.
Kirkasotsaisen opiskelijan aloitus. Työ tekijäänsä neuvoo,
Vierailija kirjoitti:
Joo, saat painaa pitkää päivää ihan rauhassa. Eikä kai kukaan estä keikkailemasta. Laitoshuollossakin tarvitaan joskus keikkalaisia ja lomittajia.
Jotkut työnantajat edellyttävät sivutoimiluvan anomista jos tekee toista työtä oman lisäksi, tosin en ole kuullut moisesta hoitoalalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kuule ollut hoitoalalla jo reilun 10 vuotta, että en todellakaan ole mikään kirkasotsainen opiskelija. Olen tehnyt hyvinkin paljon töitä ennen opiskeluja. Olen ihan 40+ ikäinen ihminen enkä mikään nuori ja sinisilmäinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa tälläisten henkilöiden sairaanhoitokulut.
Mitkä sairaanhoitokulut?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut työnantajat edellyttävät sivutoimiluvan anomista jos tekee toista työtä oman lisäksi, tosin en ole kuullut moisesta hoitoalalla.
No todella moni tekee hoitoalalla töitä monessa paikassa. Vakipaikka yhdessä ja keikkaa sitten muualla.
Ap
On tämä palsta kyllä huvittava. Huudetaan pää punaisena toisille, että mene töihin. Sitten kun joku kertoo tekevänsä paljon töitä tai suunnittelee sellaista valmistumisen jälkeen, niin sekään ei ole hyvä. Koittakaa jo päättää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onneks me saatiin laina just ennen omarahoitusta. Laitoshuoltaja, omakotitalo uudellamaalla, oma lainaosuus n. 600e kk.
No voi kun kiva. Eipä tuo mua olisi silti auttanut koska kyllähän takaajat piti silti olla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kuule ollut hoitoalalla jo reilun 10 vuotta, että en todellakaan ole mikään kirkasotsainen opiskelija. Olen tehnyt hyvinkin paljon töitä ennen opiskeluja. Olen ihan 40+ ikäinen ihminen enkä mikään nuori ja sinisilmäinen.
Ap
Kummallista. Aloituksesi vain antoi niin tavattoman typerän vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kummallista. Aloituksesi vain antoi niin tavattoman typerän vaikutelman.
Itse olet typerä. Ap haluaa tehdä jotakin elantonsa eteen ja sä tulet vain viisastelemaan.
Toki olen valmis tekemään keikkatyötä myös esim. siivoojana. Kunhan vain saan tuloja kasvatettua.
Ap