Naiset pitävät hankalia miesten keksimiä korkokenkiä vain siksi että se miellyttää miehen silmää
Olen aina ihmetellyt kun naiset pitää noita ilmeisen vaikeita korkokenkiä vain siksi koska he näyttävät seksikkäämmiltä miesten silmissä niiden kanssa, aika erikoista?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkokengät on ihan sitä varten että naisen vartalo tulisi oikeuksiinsa. Sopii joihinkin tilanteisiin, lenkille ei.
No, niinpä justiin, mies teki kengän jossa nainen näyttää paremmalta ja seksikkäämmältä ja naiset pitää niitä vaikka ei kuulemma mitkää mukavat ole käyttää.
Vai että mies teki kengän tuosta syystä. Paitsi että ei. Tuo on se syy miksi naiset tykästyivät kenkätyyliin erityisesti, etenkin piikkikorkoihin.
Yhtä validi väite kuin se, että meikkaus johtuu siitä, että miehet tykkäävät.
Tosiasiassa sitä vastustettiin yleisesti länsimaissa, mutta naiset saivat lopulta kulttuuria muutettua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisen omalla silmällä ole mitään merkitystä?
Vain perssilmällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkokengät on ihan sitä varten että naisen vartalo tulisi oikeuksiinsa. Sopii joihinkin tilanteisiin, lenkille ei.
No, niinpä justiin, mies teki kengän jossa nainen näyttää paremmalta ja seksikkäämmältä ja naiset pitää niitä vaikka ei kuulemma mitkää mukavat ole käyttää.
Vai että mies teki kengän tuosta syystä. Paitsi että ei. Tuo on se syy miksi naiset tykästyivät kenkätyyliin erityisesti, etenkin piikkikorkoihin.
Täh? Tietenkin teki ja aivan kuten miehet kehittävät meikitkin että nainen näyttää miehen silmään paremmalta ja naisethan menee lankaan, koska bimboja ovat ja haluavat miellyttää miehen silmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisen omalla silmällä ole mitään merkitystä?
Vain perssilmällä
Ja sillä on suurempi merkitys kuin moni ymmärtääkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä nykyään juuri kukaan käytä.
Käy matkalla esim. Pariisissa niin huomaat että kyllä käytetään. Suomi ei ole koko maailma.
Tärkeissä julkisissa esiintymisistä korkokengät kuuluvat naisen "univormuun". Esim. Jakkupuvun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeissä julkisissa esiintymisistä korkokengät kuuluvat naisen "univormuun". Esim. Jakkupuvun kanssa.
Niin, siksi että näyttävät naisellisemmilta ja seksikkäämmiltä, juuri noin mies halusi!
No onpas taas. Minä rakastan korollisia kenkiä ja käytän niitä ympäri vuoden, ainoastaan lenkille laitan lenkkarit. Arkikäytössä menee 7 cm jykevät vagabondit, juhlissa mielellään siroja 7-10 cm korkokenkiä. Mielestäni ne ovat naisellisia ja kauniita.
Miten niillä korkkareilla menet jään liukkaita portaita ylös tai alas? Esim.
Vierailija kirjoitti:
No onpas taas. Minä rakastan korollisia kenkiä ja käytän niitä ympäri vuoden, ainoastaan lenkille laitan lenkkarit. Arkikäytössä menee 7 cm jykevät vagabondit, juhlissa mielellään siroja 7-10 cm korkokenkiä. Mielestäni ne ovat naisellisia ja kauniita.
Niin, ne tekee sinusta miesten silmiin paremman ja haluttavamma näköisen, aivan kuten mies on halunnut tehdessään teille naisille nuo kengät.
Voidaan vetää yhtäläisyysmerkit ja kuvaaja sille välille, kun suomalaiset naiset alkoivat läskityä, lopettivat korkokenkien käytön ja naisellisen pukeutumisen, sekä syntyvyys romahti ja yh-epidemia ampui katosta läpi. Ja naisten MT-diagnoosit sekä MT-lääkkeiden käyttö myös meni katosta läpi samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ne tekee sinusta miesten silmiin paremman ja haluttavamma näköisen, aivan kuten mies on halunnut tehdessään teille naisille nuo kengät.
Ja se on sinulta pois millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se on sinulta pois millä tavalla?
Ei millään tavalla tietenkään, mutta et nyt ymmärrä koko jutun pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset eivät ole enää naisia.
Menkää Saksaan, Italiaan, Yhdysvaltoihin, Ranskaan niin naiset käyttävät.
Toki eivät kaikki käytä niitä kaikkialla mutta jokaiselta löytyy iso kokoelma merkki korkokenkiä.
Nyt on puhe naisellisista naisista. Niitäkin Suomessa on muttei enää niin paljoa, enemmistö mallina tms.
Tarkoitat varmaan, että Suomessa naisilla on samat oikeudet kuin miehilläkin, kun taas noissa maissa ei ole.
Olen asunut kahdessa noista, joten tiedän, mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Voidaan vetää yhtäläisyysmerkit ja kuvaaja sille välille, kun suomalaiset naiset alkoivat läskityä, lopettivat korkokenkien käytön ja naisellisen pukeutumisen, sekä syntyvyys romahti ja yh-epidemia ampui katosta läpi. Ja naisten MT-diagnoosit sekä MT-lääkkeiden käyttö myös meni katosta läpi samaan aikaan.
Varmaan noinkin!
Naiset ovat keskimäärin lyhempiä kuin miehet, siksi käyttävät korkoja. Se on osa modernia naiseutta kun ollaan tasavertaisia miesten kanssa ihan jopa pituuden tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi lopettaa meikkaaminen, ihon hoito yms. ja hommata bokserit ja mukavat isohkot vaatteet. Miksi olla tiukoissa vaatteissa tai stringeissä?
Tukan tarvitse olla pitkä kun on helpompi hoitaa siilinä tai kaljuna tai miksei pottatukkana.
Luonto kiittää ja naisten lompakko.
Aivan, toimin juuri näin, paitsi että pitkä tukka on helppo. Pesen, pidän. Olen tyytyväinen, ja niin miehenikin on.
En oo käyttänyt enää yli kymmeneen vuoteen. Parikymppisenä mulla oli aina korot. Sitten aloin tarkemmin miettiä asiaa, kun kuuntelin kun äiti valitti aina vaivasenluista. Se käytti nuorena paljon korkokenkiä. Minä päätin etten vaivaisenluita vaivoikseni halua joidenkin korkokenkien takia. Siirryin mataliin kenkiin. Paljon mukavempikin. Voi kävelllä pitkiäkin matkoja ihan hyötykävelyä ja saa enemmän liikuntaa. Korkokengissä se oli tuskaa.