Naiset pitävät hankalia miesten keksimiä korkokenkiä vain siksi että se miellyttää miehen silmää
Olen aina ihmetellyt kun naiset pitää noita ilmeisen vaikeita korkokenkiä vain siksi koska he näyttävät seksikkäämmiltä miesten silmissä niiden kanssa, aika erikoista?
Kommentit (95)
Noup. Eivät kaikki pidä vempaimia ja vetimiä miesten mieliksi.
Suomessa naiset eivät ole enää naisia.
Menkää Saksaan, Italiaan, Yhdysvaltoihin, Ranskaan niin naiset käyttävät.
Toki eivät kaikki käytä niitä kaikkialla mutta jokaiselta löytyy iso kokoelma merkki korkokenkiä.
Nyt on puhe naisellisista naisista. Niitäkin Suomessa on muttei enää niin paljoa, enemmistö mallina tms.
Idiootti kirjoitti:
On niillä ihan funktiokin.
Tekee höpöä kun tallaa koron ääliömiehen jalkapöydästä läpi.
Saisit nyrkistä jos mun jalkaa talloisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkokengät on ihan sitä varten että naisen vartalo tulisi oikeuksiinsa. Sopii joihinkin tilanteisiin, lenkille ei.
No, niinpä justiin, mies teki kengän jossa nainen näyttää paremmalta ja seksikkäämmältä ja naiset pitää niitä vaikka ei kuulemma mitkää mukavat ole käyttää.
Ei, kun jotkut meistä jossain vaiheessa ja tilanteessa ihan haluaa näyttää paremmalta ja seksimmäältä.
Olen mies, ja kysyn, miksi ei saisi haluta miellyttää miehen silmää? Miksi monen täytyy lisäksi vakuutella, ettei todellakaan koskaan miellytä kenenkään silmää, vaan ihan 100% omaksi ilokseen pimeässä vaatekomerossa yksin pukee korkokengät jalkaansa?
Vierailija kirjoitti:
En käytä enää. Kamalia ovat jaloille.
Olet järkevä ihminen 👍
Naisten pitäisi lopettaa meikkaaminen, ihon hoito yms. ja hommata bokserit ja mukavat isohkot vaatteet. Miksi olla tiukoissa vaatteissa tai stringeissä?
Tukan tarvitse olla pitkä kun on helpompi hoitaa siilinä tai kaljuna tai miksei pottatukkana.
Luonto kiittää ja naisten lompakko.
Oiskohan aika perehtyä korkokenkien historiaan ettei tarvitsisi muodostaa ajatuksia fiktion pohjalta?
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan aika perehtyä korkokenkien historiaan ettei tarvitsisi muodostaa ajatuksia fiktion pohjalta?
Tässä mitään historiaa tarvita, vaan mielipiteitä nykyajasta.
Korkokengät suunniteltiin yläluokkaisten miesten käyttöön alunperin, ei naisille.
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi lopettaa meikkaaminen, ihon hoito yms. ja hommata bokserit ja mukavat isohkot vaatteet. Miksi olla tiukoissa vaatteissa tai stringeissä?
Tukan tarvitse olla pitkä kun on helpompi hoitaa siilinä tai kaljuna tai miksei pottatukkana.
Luonto kiittää ja naisten lompakko.
Näin aikalailla elänkin. En edes sheivaa koska en miellytä miehiä. Elän itseni takia.
T. N24
Vierailija kirjoitti:
Korkokengät suunniteltiin yläluokkaisten miesten käyttöön alunperin, ei naisille.
No, naiset niitä nykyään käyttää, ei miehet!
Kummallista. Kun olin deittimarkkinoilla mm vuosina 2001-2013 en kelvannut koska olen vain 172 cm pitkä. Kuulemma naiset käyttivät 10 cm korkoja ja halusivat niidenkin kanssa olla minua vähintään 10 cm lyhyempiä. Ikäluokasta aika harva on alle 162 cm. Siksi sain elää elämäni sinkkuna. Nyt ne kulkee lattapohjakengissä kun vaivasen luu vaivaa? En jaksa enää välittää vähääkään.
M57
Vierailija kirjoitti:
Kummallista. Kun olin deittimarkkinoilla mm vuosina 2001-2013 en kelvannut koska olen vain 172 cm pitkä. Kuulemma naiset käyttivät 10 cm korkoja ja halusivat niidenkin kanssa olla minua vähintään 10 cm lyhyempiä. Ikäluokasta aika harva on alle 162 cm. Siksi sain elää elämäni sinkkuna. Nyt ne kulkee lattapohjakengissä kun vaivasen luu vaivaa? En jaksa enää välittää vähääkään.
M57
En nyt mitenkään usko,että pelkästä pituudestasi johtui
Vierailija kirjoitti:
M57
Oho laskin väärin, siis pituudeltaan harva on alle 152 cm.
Kyllä vain, kymmeniä kertoja kuulin että olet kiva mutta kun haluan käyttää korkokenkiä...
Eikö naisen omalla silmällä ole mitään merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisen omalla silmällä ole mitään merkitystä?
No, ei kai se nyt omaa persettään näe, vai onko naisella silmä sielläkin?
On niillä ihan funktiokin.
Tekee höpöä kun tallaa koron ääliömiehen jalkapöydästä läpi.