Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset pitävät hankalia miesten keksimiä korkokenkiä vain siksi että se miellyttää miehen silmää

Vierailija
18.02.2024 |

Olen aina ihmetellyt kun naiset pitää noita ilmeisen vaikeita korkokenkiä vain siksi koska he näyttävät seksikkäämmiltä miesten silmissä niiden kanssa, aika erikoista?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä ihan funktiokin. 

Tekee höpöä kun tallaa koron ääliömiehen jalkapöydästä läpi.

Vierailija
22/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup. Eivät kaikki pidä vempaimia ja vetimiä miesten mieliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa naiset eivät ole enää naisia. 

Menkää Saksaan, Italiaan, Yhdysvaltoihin, Ranskaan niin naiset käyttävät.

Toki eivät kaikki käytä niitä kaikkialla mutta jokaiselta löytyy iso kokoelma merkki korkokenkiä.

Nyt on puhe naisellisista naisista. Niitäkin Suomessa on muttei enää niin paljoa, enemmistö mallina tms. 

Vierailija
24/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti kirjoitti:

On niillä ihan funktiokin. 

Tekee höpöä kun tallaa koron ääliömiehen jalkapöydästä läpi.

Saisit nyrkistä jos mun jalkaa talloisit.

Vierailija
25/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkokengät on ihan sitä varten että naisen vartalo tulisi oikeuksiinsa. Sopii joihinkin tilanteisiin, lenkille ei.

No, niinpä justiin, mies teki kengän jossa nainen näyttää paremmalta ja seksikkäämmältä ja naiset pitää niitä vaikka ei kuulemma mitkää mukavat ole käyttää.

Ei, kun jotkut meistä jossain vaiheessa ja tilanteessa ihan haluaa näyttää paremmalta ja seksimmäältä.

Vierailija
26/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja kysyn, miksi ei saisi haluta miellyttää miehen silmää? Miksi monen täytyy lisäksi vakuutella, ettei todellakaan koskaan miellytä kenenkään silmää, vaan ihan 100% omaksi ilokseen pimeässä vaatekomerossa yksin pukee korkokengät jalkaansa?

Vierailija
27/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä enää. Kamalia ovat jaloille.

Olet järkevä ihminen 👍

Vierailija
28/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitäisi lopettaa meikkaaminen, ihon hoito yms. ja hommata bokserit ja mukavat isohkot vaatteet. Miksi olla tiukoissa vaatteissa tai stringeissä? 

Tukan tarvitse olla pitkä kun on helpompi hoitaa siilinä tai kaljuna tai miksei pottatukkana. 

Luonto kiittää ja naisten lompakko. 

Vierailija
29/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan aika perehtyä korkokenkien historiaan ettei tarvitsisi muodostaa ajatuksia fiktion pohjalta?

Vierailija
30/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan aika perehtyä korkokenkien historiaan ettei tarvitsisi muodostaa ajatuksia fiktion pohjalta?

Tässä mitään historiaa tarvita, vaan mielipiteitä nykyajasta.

Vierailija
31/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengät suunniteltiin yläluokkaisten miesten  käyttöön alunperin, ei naisille.

Vierailija
32/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi lopettaa meikkaaminen, ihon hoito yms. ja hommata bokserit ja mukavat isohkot vaatteet. Miksi olla tiukoissa vaatteissa tai stringeissä? 

Tukan tarvitse olla pitkä kun on helpompi hoitaa siilinä tai kaljuna tai miksei pottatukkana. 

Luonto kiittää ja naisten lompakko. 

Näin aikalailla elänkin. En edes sheivaa koska en miellytä miehiä. Elän itseni takia.

T. N24

Vierailija
33/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkokengät suunniteltiin yläluokkaisten miesten  käyttöön alunperin, ei naisille.

No, naiset niitä nykyään käyttää, ei miehet!

Vierailija
34/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista. Kun olin deittimarkkinoilla mm vuosina 2001-2013 en kelvannut koska olen vain 172 cm pitkä. Kuulemma naiset käyttivät 10 cm korkoja ja halusivat niidenkin kanssa olla minua vähintään 10 cm lyhyempiä. Ikäluokasta aika harva on alle 162 cm. Siksi sain elää elämäni sinkkuna. Nyt ne kulkee lattapohjakengissä kun vaivasen luu vaivaa? En jaksa enää välittää vähääkään.

M57

Vierailija
35/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista. Kun olin deittimarkkinoilla mm vuosina 2001-2013 en kelvannut koska olen vain 172 cm pitkä. Kuulemma naiset käyttivät 10 cm korkoja ja halusivat niidenkin kanssa olla minua vähintään 10 cm lyhyempiä. Ikäluokasta aika harva on alle 162 cm. Siksi sain elää elämäni sinkkuna. Nyt ne kulkee lattapohjakengissä kun vaivasen luu vaivaa? En jaksa enää välittää vähääkään.

M57

En nyt mitenkään usko,että pelkästä pituudestasi johtui

Vierailija
36/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M57

Oho laskin väärin, siis pituudeltaan harva on alle 152 cm.

Vierailija
37/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain, kymmeniä kertoja kuulin että olet kiva mutta kun haluan käyttää korkokenkiä...

Vierailija
38/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä pakottaa käyttämään? 

Vierailija
39/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisen omalla silmällä ole mitään merkitystä?

Vierailija
40/95 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naisen omalla silmällä ole mitään merkitystä?

No, ei kai se nyt omaa persettään näe, vai onko naisella silmä sielläkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän