Naiset pitävät hankalia miesten keksimiä korkokenkiä vain siksi että se miellyttää miehen silmää
Olen aina ihmetellyt kun naiset pitää noita ilmeisen vaikeita korkokenkiä vain siksi koska he näyttävät seksikkäämmiltä miesten silmissä niiden kanssa, aika erikoista?
Kommentit (95)
Ei naiset nykyään korkokenkiä käytä. En edes muista koska olisin viimeksi nähnyt naiset korkokengät jalassa.
Vaimo käyttää minun iloksi kotona aina välillä.
Hah. Eipä paljon kiinnosta miesten mielipiteet. Käytän korkokenkiä koska pidän niistä. Piste.
Naiset hakee luonnostaan miehen huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Naiset hakee luonnostaan miehen huomiota.
Kyllä minullekin miehenä naisten huomio kelpaa. Ja saatanpa sitä välillä jopa hakeakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisen omalla silmällä ole mitään merkitystä?
No, ei kai se nyt omaa persettään näe, vai onko naisella silmä sielläkin?
Kyllä, naisten rektumissa, tarkemmin spinksterissä, on introspektiivinen syväluotaava linssi joka auttaa heitä hahmottamaan hanurinsa moniulotteiset dimensiot. Tämän vuoksi naiset voivat heittää yllättäen kysymyksiä kanssaihmisille tyyliin "Näyttääks mun perse liian isolta?".
lol täällä oli just pari pv sitten aloitus "miksei suomalaiset naiset käytä korkonkenkiä" :D ai nyt niit sit käytetään, he heh
Mulle lyhyt mies v*ttuili korkokengistä ja sanoi ettei mun pitäisi käyttää niitä koska olen niin pitkä.
Ja sitten lyhyet miehet ihmettelee, miksi naiset haluaa mieluummin pitkän miehen. Eipä ole yksikään pitkä mies ivaillut mulle pituudestani :)
Mitä hankalaa on korkokengissä? Mulla on lenkkarit ilman korkoa, kaikissa muissa kengissäni on korko, seitsemän ja kolmentoista sentin välillä. En koe yksiäkään kenkiäni mitenkään hankaliksi, en kai muuten niitä käyttäisi.
Tai voisiko olla, että pidän itse niitä kauniina. Ei sillä tarvitse olla mitään tekemistä miesten kanssa. Voiko olla, että minä ja jotkut miehet voisimme pitää samoja asioita kauniina? Tosin minun asioissa ja pukeutumisessa ainoastaan minun mielipiteellä on merkitystä, ei kenenkään muun.
Ei kaikki miehet pidä korkokengistä,. Mun mies sanoi että ne näyttää typerältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan vetää yhtäläisyysmerkit ja kuvaaja sille välille, kun suomalaiset naiset alkoivat läskityä, lopettivat korkokenkien käytön ja naisellisen pukeutumisen, sekä syntyvyys romahti ja yh-epidemia ampui katosta läpi. Ja naisten MT-diagnoosit sekä MT-lääkkeiden käyttö myös meni katosta läpi samaan aikaan.
Jostain kummasta syystä tuon jälkeen on ilmaantuneet muotisanat "misogyniä" ja "naisviha". On varmaan ihan vain sattumaa....
Noista muotisanoista ennen tuota kukaan ei ollut kuullutkaan. Liekö niitä edes ollut olemassakaan? Tuskin on ollut.
Katsopa elokuva Kaasua komisario Palmu vuodelta 1961. Sen dialogista kuulet sanan misogyyni.
Se oli kyllä silloin ollut tunnettu vain ns. 'sivistyssa
Mutta siitähän ei ollut kyse, siis onko misogyyni sivistyssana vai ei. Oli väite siitä, että sitä sanaa suomen kielessä ei edes ollut olemassa kuin vain vasta ihan viime aikoina, siis 2020-luvulla. Ja minä vihjasin, että helposti pääsee nykyihminenkin tarkistamaan, että ainakin kuusikymmentä vuotta aikaisemmin se sana jo oli suomen kielessä.
Se luetun ymmärtäminen, se luetun ymmärtäminen...
🙄🙄🙄
Enpä ole vielä kertaakaan ajatellut miehiä kenkiä ostaessani, kyllä minä ne ihan omaksi iloksi ostan.
Ap, miten ajattelit ratkaista asian? Isketkö korkokenkäteollisuutta vastaan?
Ylipainoiset ovat kipujen takia rajoitettu mataliin korkoihin ja eihän se levinnyt jalkaterä naisellisen siroon jalkineeseen mahdukaan. Joutuvat muilla tavoin miellyttämään.