Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset pitävät hankalia miesten keksimiä korkokenkiä vain siksi että se miellyttää miehen silmää

Vierailija
18.02.2024 |

Olen aina ihmetellyt kun naiset pitää noita ilmeisen vaikeita korkokenkiä vain siksi koska he näyttävät seksikkäämmiltä miesten silmissä niiden kanssa, aika erikoista?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoiset ovat kipujen takia rajoitettu mataliin korkoihin ja eihän se levinnyt jalkaterä naisellisen siroon jalkineeseen mahdukaan. Joutuvat muilla tavoin miellyttämään.

Vierailija
82/95 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset nykyään korkokenkiä käytä. En edes muista koska olisin viimeksi nähnyt naiset korkokengät jalassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo käyttää minun iloksi kotona aina välillä.

Vierailija
84/95 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Eipä paljon kiinnosta miesten mielipiteet. Käytän korkokenkiä koska pidän niistä. Piste. 

Vierailija
85/95 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hakee luonnostaan miehen huomiota.

Vierailija
86/95 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset hakee luonnostaan miehen huomiota.

Kyllä minullekin miehenä naisten huomio kelpaa. Ja saatanpa sitä välillä jopa hakeakin.

Vierailija
87/95 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö naisen omalla silmällä ole mitään merkitystä?

No, ei kai se nyt omaa persettään näe, vai onko naisella silmä sielläkin?

Kyllä, naisten rektumissa, tarkemmin spinksterissä, on introspektiivinen syväluotaava linssi joka auttaa heitä hahmottamaan hanurinsa moniulotteiset dimensiot. Tämän vuoksi naiset voivat heittää yllättäen kysymyksiä kanssaihmisille tyyliin "Näyttääks mun perse liian isolta?".

Vierailija
88/95 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol täällä oli just pari pv sitten aloitus "miksei suomalaiset naiset käytä korkonkenkiä" :D ai nyt niit sit käytetään, he heh

Vierailija
89/95 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lyhyt mies v*ttuili korkokengistä ja sanoi ettei mun pitäisi käyttää niitä koska olen niin pitkä. 

Ja sitten lyhyet miehet ihmettelee, miksi naiset haluaa mieluummin pitkän miehen. Eipä ole yksikään pitkä mies ivaillut mulle pituudestani :) 

Vierailija
90/95 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hankalaa on korkokengissä? Mulla on lenkkarit ilman korkoa, kaikissa muissa kengissäni on korko, seitsemän ja kolmentoista sentin välillä. En koe yksiäkään kenkiäni mitenkään hankaliksi, en kai muuten niitä käyttäisi.

Vierailija
91/95 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voisiko olla, että pidän itse niitä kauniina. Ei sillä tarvitse olla mitään tekemistä miesten kanssa. Voiko olla, että minä ja jotkut miehet voisimme pitää samoja asioita kauniina? Tosin minun asioissa ja pukeutumisessa ainoastaan minun mielipiteellä on merkitystä, ei kenenkään muun.

Vierailija
92/95 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet pidä korkokengistä,. Mun mies sanoi että ne näyttää typerältä.  

Vierailija
93/95 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaan vetää yhtäläisyysmerkit ja kuvaaja sille välille, kun suomalaiset naiset alkoivat läskityä, lopettivat korkokenkien käytön ja naisellisen pukeutumisen, sekä syntyvyys romahti ja yh-epidemia ampui katosta läpi. Ja naisten MT-diagnoosit sekä MT-lääkkeiden käyttö myös meni katosta läpi samaan aikaan.

Jostain kummasta syystä tuon jälkeen on ilmaantuneet muotisanat "misogyniä" ja "naisviha". On varmaan ihan vain sattumaa....

Noista muotisanoista ennen tuota kukaan ei ollut kuullutkaan. Liekö niitä edes ollut olemassakaan? Tuskin on ollut. 

Katsopa elokuva Kaasua komisario Palmu vuodelta 1961. Sen dialogista kuulet sanan misogyyni. 

Se oli kyllä  silloin ollut tunnettu vain ns. 'sivistyssa

Mutta siitähän ei ollut kyse, siis onko misogyyni sivistyssana vai ei. Oli väite siitä, että sitä sanaa suomen kielessä ei edes ollut olemassa kuin vain vasta ihan viime aikoina, siis 2020-luvulla. Ja minä vihjasin, että helposti pääsee nykyihminenkin tarkistamaan, että ainakin kuusikymmentä vuotta aikaisemmin se sana jo oli suomen kielessä. 

Se luetun ymmärtäminen, se luetun ymmärtäminen... 

🙄🙄🙄

Vierailija
94/95 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vielä kertaakaan ajatellut miehiä kenkiä ostaessani, kyllä minä ne ihan omaksi iloksi ostan.

Vierailija
95/95 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten ajattelit ratkaista asian? Isketkö korkokenkäteollisuutta vastaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän