Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aviomies vaatii jokaisen synnyttämäni lapsen kohdalla isyystestiä

Vierailija
18.02.2024 |

Onko tämä punainen lippu.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heh heh vaan. Aika paska liitto jos on syytä epäillä että vaimo pettää ja valehtelee. Varmaan parempi vaan olla sinkku ja lapseton niin ei tarvitse pelätä.

Vierailija
22/84 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oma mies ei ole noin vainoharhainen. Eikä ole mitään syytäkään olla. Miehesi luultavasti itse pettää niin ei voi luottaa sinuunkaan.

Vainoharhainen? Onko jokainen nainen joka epäilee miestään pettämisestä vainoharhainen? Tässä on vielä vähän vakavammista seurauksista kyse. On aika uskomatonta naiselta alkaa saivarrella luottamuksesta.

Siksi kannatankin isyystestiä pakolliseksi, parantaisi isän asemaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pistää lusikkaansa tuohon soppaan. Jos tulee positiivinen tulos niin sitten alkaa vänkääminen miten testi on tehty väärin jne.

Vierailija
24/84 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu olosuhteista. Jos lapsi on saanut alkunsa esimerkiksi aviokriisin ja asumuseron aikoihin, ymmärrän pyynnön.

Mutta jos on yhdessä sovittu että nyt yritetään pullaa uuniin ja näin on käynyt, ja lapsen isä alkaisi vaatia isyystestiä, katsoisin kyllä että nyt iskällä heittää iso pyörä, eikä hän ole enää sopiva vanhemmaksi.

Vierailija
25/84 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No heh heh vaan. Aika paska liitto jos on syytä epäillä että vaimo pettää ja valehtelee. Varmaan parempi vaan olla sinkku ja lapseton niin ei tarvitse pelätä.

Arvaapa montako sellaista perhettä on, jossa kaikki lapset eivät ole sen isän joka isäksi itseään luulee...monta. 

Hyviä liittoja kun on luottamusta?

Vierailija
26/84 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle lapselleni kävi niin, että hän tunnusti lapsen joka ei ollut hänen. Me ehdimme olemaan isovanhempia 9 kuukautta ja sitten isyys kumottiin, kun parille tuli ero ja lapsen äiti tunnusti tilanteen. 

Vierailija
27/84 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu olosuhteista. Jos lapsi on saanut alkunsa esimerkiksi aviokriisin ja asumuseron aikoihin, ymmärrän pyynnön.

Mutta jos on yhdessä sovittu että nyt yritetään pullaa uuniin ja näin on käynyt, ja lapsen isä alkaisi vaatia isyystestiä, katsoisin kyllä että nyt iskällä heittää iso pyörä, eikä hän ole enää sopiva vanhemmaksi.

No sinähän et sitä päätä kuka on sopiva vanhemmaksi. Hän olisi edelleen sen lapsen vanhempi.

Vierailija
28/84 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ei petä ja puoliso ei millään usko niin on epäilijä vainoharhainen oli mies tai nainen.

Vierailija
29/84 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjävaimo kirjoitti:

Tolla perusteella 99% liitoista on paskoja

Vierailija
30/84 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalle lapselleni kävi niin, että hän tunnusti lapsen joka ei ollut hänen. Me ehdimme olemaan isovanhempia 9 kuukautta ja sitten isyys kumottiin, kun parille tuli ero ja lapsen äiti tunnusti tilanteen. 

Heillä oli hyvä liitto, kun oli isällä luottamusta äitiin.

T. palstamamma

Vierailija
31/84 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään salattavaa. 

Vierailija
32/84 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oma mies ei ole noin vainoharhainen. Eikä ole mitään syytäkään olla. Miehesi luultavasti itse pettää niin ei voi luottaa sinuunkaan.

Vaikka sinullakin hame on noussut useammalle sapelimestarille..

Vierailija
33/84 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen ei petä ja puoliso ei millään usko niin on epäilijä vainoharhainen oli mies tai nainen.

Isyystestillä se selviää, ei tarvitse jankata. Lapsen ollessa kyseessä se on vähän toisen kertaluokan asia kuin pelkkä pettämiskysymys.

Vierailija
34/84 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jokainen mies saa tehdä testit jos haluaa. Ei se ole luvanvaraista. Mutta ei niitä verorahoilla maksella. Tee ja maksa itse.

Vierailija
35/84 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on paras:onko tämä punainen lippu.

Kiitos nauruista 🤣🤣

Vierailija
36/84 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyyden selvittäminen tulisi olla lakisääteinen, kun lapsi syntyy. Yli 20% on väärä isä. 

Vierailija
37/84 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vainoharhainen? Onko jokainen nainen joka epäilee miestään pettämisestä vainoharhainen? Tässä on vielä vähän vakavammista seurauksista kyse. On aika uskomatonta naiselta alkaa saivarrella luottamuksesta.

Olen eri, mutta en ainakaan minä ole loskaan epäillyt miestäni pettämisestä, ja jos hän alkaisi täysin vastoin kaikkia järkisyitä epäillä minua, epäilisin hänen järkeään. 

Vierailija
38/84 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kukaan mies tekee naisen kanssa lapsia. Naiset ovat todella itsekeskeisiä mulkkuja näissä asioissa.

Vierailija
39/84 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lapsen asemaa. 

Vierailija
40/84 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Eiköhän tuollainen isyystesti vaadita yleensä heti lapsen synnyttyä eikä vuosien päästä, jos on tarvetta asioita varmistella.