Aviomies vaatii jokaisen synnyttämäni lapsen kohdalla isyystestiä
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oma mies ei ole noin vainoharhainen. Eikä ole mitään syytäkään olla. Miehesi luultavasti itse pettää niin ei voi luottaa sinuunkaan.
Vainoharhainen? Onko jokainen nainen joka epäilee miestään pettämisestä vainoharhainen? Tässä on vielä vähän vakavammista seurauksista kyse. On aika uskomatonta naiselta alkaa saivarrella luottamuksesta.
Siksi kannatankin isyystestiä pakolliseksi, parantaisi isän asemaa.
Olen eri, mutta en ainakaan minä ole loskaan epäillyt miestäni pettämisestä, ja jos hän alkaisi täysin vastoin kaikkia järkisyitä epäillä minua, epäilisin hänen järkeään.
No sulla ei olekaan lasta jonka äitiydestä et ole varma. Olet ehkä vähän jäävi kommentoimaan.
Ovatko lapset selvästi päivettyneitä talvellakin?
Minä suostuin heti ,sillä ehdolla että mies maksaa elarit kiltisti kun hänen isyytensä on todettu ja eromme on voimaan astunut.
Hänelle epäluottamus oli muuten hyvää liittoamme tärkeämpi.
Mies on patologinen pettäjä ja luulee samaa sinusta.
Eikun, ihanan mustasukkainen hän on.
En ole ikinä epäillyt miestäni pettämisestä ja jos mies synnyttäisi, en todellakaan tuollaisia testejä olisi vaatinut. Ihan hullu suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu olosuhteista. Jos lapsi on saanut alkunsa esimerkiksi aviokriisin ja asumuseron aikoihin, ymmärrän pyynnön.
Mutta jos on yhdessä sovittu että nyt yritetään pullaa uuniin ja näin on käynyt, ja lapsen isä alkaisi vaatia isyystestiä, katsoisin kyllä että nyt iskällä heittää iso pyörä, eikä hän ole enää sopiva vanhemmaksi.
No sinähän et sitä päätä kuka on sopiva vanhemmaksi. Hän olisi edelleen sen lapsen vanhempi.
Tekisin kyllä tuossa tilanteessa parhaani, ettei harhainen ihminen viettäisi lapsen kanssa kahden kesken. Mistä sen tietää, mistä teoista alkaisi lasta epäillä, ja vaikka kävisi väkivaltaiseksi?
Vaadi siltä 50 tonnia käteistä ennen kuin alat raskaaksi. Joka kerta.
Vähän väliä tämä testihullu täällä vainoharhailee. Tee testi. Helppoa. Ei tarvitse epäillä enää. Näköjään sekin jää naisten tehtäväksi kun munattomat ukot ei saa tätäkään itse tehtyä.
Fiksu mies. Maailmanlaajuisesti joka viidennellä ihmisellä on eri isä kuin heille on kerrottu. Naiset pettää ja valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä epäillyt miestäni pettämisestä ja jos mies synnyttäisi, en todellakaan tuollaisia testejä olisi vaatinut. Ihan hullu suhde.
Joo, jospa et kommentoisi asioita joissa olet etuoikeutetussa asemassa.
Palstamamma kirjoitti:
Minä suostuin heti ,sillä ehdolla että mies maksaa elarit kiltisti kun hänen isyytensä on todettu ja eromme on voimaan astunut.
Jos olisin ollu sun mies niin olisin tän jälkee vaatinu eka avioehdon sitten isyystestit ja päälle vielä tehnyt kaikkeni ettet saa multa senttiäkään rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu olosuhteista. Jos lapsi on saanut alkunsa esimerkiksi aviokriisin ja asumuseron aikoihin, ymmärrän pyynnön.
Mutta jos on yhdessä sovittu että nyt yritetään pullaa uuniin ja näin on käynyt, ja lapsen isä alkaisi vaatia isyystestiä, katsoisin kyllä että nyt iskällä heittää iso pyörä, eikä hän ole enää sopiva vanhemmaksi.
No sinähän et sitä päätä kuka on sopiva vanhemmaksi. Hän olisi edelleen sen lapsen vanhempi.
Tekisin kyllä tuossa tilanteessa parhaani, ettei harhainen ihminen viettäisi lapsen kanssa kahden kesken. Mistä sen tietää, mistä teoista alkaisi lasta epäillä, ja vaikka kävisi väkivaltaiseksi?
Mistä se isä tietää millainen hullu se lapsen äiti on ja ties ketä nussinut?
Ihan oikein ettei joudu maksaa toisen miehen lapsen elatusmaksuja.
Naiset on kyllä todella toksisia, itsekeskeisiä kusipäitä. Laki on jäänyt jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oma mies ei ole noin vainoharhainen. Eikä ole mitään syytäkään olla. Miehesi luultavasti itse pettää niin ei voi luottaa sinuunkaan.
Vainoharhainen? Onko jokainen nainen joka epäilee miestään pettämisestä vainoharhainen? Tässä on vielä vähän vakavammista seurauksista kyse. On aika uskomatonta naiselta alkaa saivarrella luottamuksesta.
Siksi kannatankin isyystestiä pakolliseksi, parantaisi isän asemaa.
Olen eri, mutta en ainakaan minä ole loskaan epäillyt miestäni pettämisestä, ja jos hän alkaisi täysin vastoin kaikkia järkisyitä epäillä minua, epäilisin hänen järkeään.
No sulla ei olekaan lasta jonka äitiydestä et ole varma. Olet ehkä vähän jäävi kommentoimaan.
Merkillinen kehäpäätelmä. Minulla on kolme lasta, joiden isyydestä ja äitiydestä luonnollisestikin olen varma.
En ole koskaan elämässäni pettänyt ketään, ja jos olisin koskaan saanut pienimpiäkään viitteitä siitä, että puolisoni pitäisi minua petturina, ei suhteeseen taatusti olisi tullut lapsia.
Pöljä kirjoitti:
Vaadi siltä 50 tonnia käteistä ennen kuin alat raskaaksi. Joka kerta.
Suostuisin heti jos se takaisi etten maksa lapsesta mitää sen jälkeen. Lapsiha kuluttaa tuon verran pelkästään ruokaan 18 vuodessa.
Näitä kommentteja kun lukee niin on kyllä isän asema huono.
Vierailija kirjoitti:
Palstamamma kirjoitti:
Jos olisin ollu sun mies niin olisin tän jälkee vaatinu eka avioehdon sitten isyystestit ja päälle vielä tehnyt kaikkeni ettet saa multa senttiäkään rahaa.
Saahan sitä vaatia vaikka kuuta taivaalta. Mutta nämä asiat menevät lakiteitse, ja tuollaisen vaatijan kanssa ei kannata edes keskustella kuin juristin välityksellä.
-eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamamma kirjoitti:
Saahan sitä vaatia vaikka kuuta taivaalta. Mutta nämä asiat menevät lakiteitse, ja tuollaisen vaatijan kanssa ei kannata edes keskustella kuin juristin välityksellä.
-eri.
Kyllä maksuista eroon pääsee. Katoaa vaikka ulkomaille loppuiäkseen.
Juu siitä vaan testiä tekemään. Ei tarvita lupaa av:ltä.