Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette bonganneet aprillipiloja esim. lehdistä?

Vierailija
01.04.2023 |

En ole itse vielä niin tarkkaan jaksanut selata että olisi tullut mitään ilmiselvää vastaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuo naton juhlaliputus ja se, että suomalaiset etsivätitselkeen naton lippuja.

Vierailija
2/18 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulehdessä oli juttu keskustaan sunnitellusta kelluvasta parkkipaikasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun sanomien aprillipila oli ihan liian ilmiselvä tänä vuonna.

Vierailija
4/18 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin kaupunki uutisoi tuovansa Esplanadeille ens kesäks apinoita, liskoja ja muita eksoottisia eläimiä ja Stara (Helsingin rakentamisen liikelaitos), että Ähtärin pandat siirtyvät Haltialaan, ja siellä ruvetaan viljelemään niille bambua

Vierailija
5/18 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kunnan nettisivulla oli.

Vierailija
6/18 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni kautta aikojen paras aprillipila oli se kun Koskenkorvan viinatehtaalta sai ilmaiseksi ylijäämäviinaa. Oli lehdessä kuvia kun ihmiset olivat aamulla jonottamassa omien astioiden kanssa. Tämä siis joskus 90- luvulla.

Vierailija
7/18 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tuo naton juhlaliputus ja se, että suomalaiset etsivätitselkeen naton lippuja.

Taatusti ei ole mikään aprillipila.

Jo Naton pääsihteeri sanoi, että Naton päämajassa ollaan hommaamassa Suomen lipulle omas paikkaa.

Lisäksi Puolustusvoimat on tähänkin asti Nato-liputtanut Nato lipulla, kun on ollut taisteluharjoituksia, Nato maiden kanssa.

En tiedä, onko mitään yleistä Nato lipusta Suomessa, päivänä jolloin Suomi on lopullisesti Naton jäsen.

Eihän niitä Nato lippuja Suomessa juuri olekaan.

Vierailija
8/18 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset eivät etsiskele itselleen mitään Nato lippuja, kun niitä ei ole.

Ne pitää valmistuttaa, itse tilaamalla.

Vierailija
9/18 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taatusti ei ole mikään aprillipila.

Jo Naton pääsihteeri sanoi, että Naton päämajassa ollaan hommaamassa Suomen lipulle omas paikkaa.

Lisäksi Puolustusvoimat on tähänkin asti Nato-liputtanut Nato lipulla, kun on ollut taisteluharjoituksia, Nato maiden kanssa.

En tiedä, onko mitään yleistä Nato lipusta Suomessa, päivänä jolloin Suomi on lopullisesti Naton jäsen.

Eihän niitä Nato lippuja Suomessa juuri olekaan.

Mikä juhlaliputus se on, kun suomi pääsee natoon?

Se lippu on ihan tavallinen lippu, ei mikään juhlalippu.

Vierailija
10/18 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daily Mailissa oli juttu kissasta, joka muistuttaa Ace Venturaa. Koko juttu oli kirjoitettu kieli poskessa ja sisälsi mahdollisimman paljon kirjoitus- ja asia-virheitä. Ihmiset ottivat tosissaan ja kommentoivat närkästyneinä lehden luokattoman huonoa journalismia.

Vierailija
11/18 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin Natoon niin vauhdilla ettei ehditty saada Naton lippuja? Hyvä uutinen. Ei ole enää pelkoa että jouduttaisiin Venäjän etupiiriksi.

Vierailija
12/18 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku lopettaa uransa ja siirtyy tärkeään työhön (en muista titteliä enää) Natoon.

Vierailija
13/18 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Tuisku lopettaa uransa ja siirtyy tärkeään työhön (en muista titteliä enää) Natoon.

Eikös se vaan ole miettinyt, olisko sillan alla vai Sillanpäällä.

Vierailija
15/18 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turun sanomien aprillipila oli ihan liian ilmiselvä tänä vuonna.

Ai ilmiselvä vai? Tämähän on vihervassumaailman ilmeinen tulevaisuuden kuva: vessapoliisi.

Vierailija
16/18 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttaliiton nimi pitää muuttaa, koska on niin paljon mieskäseniä. Mä mietin miksi hemmetissä muuttuu Marteiksi tai Maureiksi.

Vierailija
17/18 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marttaliiton nimi pitää muuttaa, koska on niin paljon mieskäseniä. Mä mietin miksi hemmetissä muuttuu Marteiksi tai Maureiksi.

Tässä liberalismin voittokulkueessa olin jopa valmis uskomaan. Ihmettelin miksei tule neutraalia nimeä jos tuollaiseen hölmöilyyn mennään.

Vierailija
18/18 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä liberalismin voittokulkueessa olin jopa valmis uskomaan. Ihmettelin miksei tule neutraalia nimeä jos tuollaiseen hölmöilyyn mennään.

Kukaan ei enään ihmettele nykymaailmassa aprillipiloja, koska ne voisivat kaikki olla todellisia uutisia. Näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä