Ai että kohta lähdetään kanarialle kuinka kateelinen olet
Kaikki on maksettu, ruoka ja juomiset kuuluu pakettiin. Vähän ekstraa maksettiin.
Kommentit (110)
En oo "kateelinen" sori siitä. 😅
Itse lähden syksymmällä. Maltan kyllä odottaa. 😎
Hyvää matkaa. Mekin ollaan lähdössä maaliskuussa Gran Canarialle. Mille saarelle menette?
Mukavaa reissua teille. En ole kateellinen. Kanaria ei kiinnosta pätkääkään eikä myöskään muut turistikohteet.
Minulla on varaa matkustaa enkä kadehdi ketään. Jos olisit sanonut, että osaat puhua sujuvasti kiinaa, koreaa ja japanin kieltä ja kirjoittaa niitä, sitten voisi jo vähän kehuskella.
En ole kateellinen vaan iloinen kaikkien niiden puolesta, jotka nyt pääsevät lämpöön. Ei ole minulta pois, joku toinen kerta menen itsekin. Hyvää reissua :)
Onko siellä edes lämmin? Toivottavasti on hyvät kelit, aurinkoista. Olen itse haaveillut matkasta pitemmän aikaa, mutta taloudellinen tilanne ei ole antanut periksi.
Olen kyllä kateellinen, että jollain on lomaa, ja pääsee valoon ja lämpöön.
Kanaria on täynnä Afrikan turisteja Ap pitää sen jälkeen Helsingin rautatieasemaa turvallisena paikkana keskellä yötä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko sillä "reissullasi" kirjoitella aamusta iltaan tänne?
Toivottavasti ei kirjoita. Kanarian saaret eivät kuulu Euroopan roamingsoppariin saa mojovan laskun.
Kanarialle? kateellinen?
menette lomalle tusinaturistikohteeseen ja kysyt että onko kateellisia?
Kanaria ei kiinnosta mutta loma kelpaisi. Hyvä että jollain sujuu edes hyvin vaikka luulisi että sujuisi muutenkin että täällä kysyy moista asiaa.
Mielikuvitusmatka Kanarialle. Hyvää matkaa.