Onko ihminen laiska jos ei jaksa palkkatöissä?
Mutta työttömänä kun on niin jaksaa tehdä sitä sun tätä, asuu oktalossa. Touhottaa menemään ja ei ikinä saa häntä kiinni kun on pihatöissä ja aina jotain projektia meneillään. Jos työllistyy niin irtisanoutuu heti koska ei kuulemma "jaksanut"
Ystäväni on tämmöinen
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveystarkastuksessa ja tutkimuksissa paljastuu sitten joku syy, jonka vuoksi on osatyökykyinen. Kuka muka palkkaa osatyökykyisen, kun täysin työkykyisilläkin on vaikeaa työllistyä jos työttömäksi jää? Työnantajilla on todella korkeat vaatimukset ihan mihin tahansa kikkarehommaan.
Pakkoko sitä osatyökykyään kertoa työhaastatteluissa ja työtä hakiessa? En itsekään toitota sairastavani kroonista masennusta, jos kertoisin niin en todellakaan saisi töitä
No ilmeneehän se osatyökyky sitten jossain vaiheessa kuitenkin, eli koeajalla pihalle. Ei ole kovinkaan reilua valehdella työnhaussa, että voi tehdä kokoaikatyötä ja palkattomat ylityöt päälle, jos väsähtää tahtiin jo viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveystarkastuksessa ja tutkimuksissa paljastuu sitten joku syy, jonka vuoksi on osatyökykyinen. Kuka muka palkkaa osatyökykyisen, kun täysin työkykyisilläkin on vaikeaa työllistyä jos työttömäksi jää? Työnantajilla on todella korkeat vaatimukset ihan mihin tahansa kikkarehommaan.
Pakkoko sitä osatyökykyään kertoa työhaastatteluissa ja työtä hakiessa? En itsekään toitota sairastavani kroonista masennusta, jos kertoisin niin en todellakaan saisi töitä
No ilmeneehän se osatyökyky sitten jossain vaiheessa kuitenkin, eli koeajalla pihalle. Ei ole kovinkaan reilua valehdella työnhaussa, että voi tehdä kokoaikatyötä ja palkattomat ylityöt päälle, jos väsähtää tahtiin jo viikossa.
No sitten hakee osa-aikatyötä jos ei homma toimi eikä halua valehdella. Kyllä näitäkin töitä on. Itse en jaksaisi kokoaikatyötä mutta pakko sitä hakea koska ei ole "oikeaa" syytä. Olisinpa onnellinen kun saisin luvan kanssa hakea vaan osa-aikaista, mutta ei. Menettäisi työttömyystuet jos hakisi.
Ei kuulosta laiskalta, vaan valaistuneelta työelämän älyttömyydestä.
Töissä käynti on raskasta vain ihmisten takia. Olen laiska sosiaalisesti mutten muuten.
Vierailija kirjoitti:
Ei työpaikalla ja laiskuudella oo mitään tekemistä toistensakkaa.
Kumpi on laiskempi?
-Rekkaa ajava 200 kilonen pömppömaha joka vaan istuu auton ratissa ja syö eikä tee muuta
-Liikunnallinen hyväkroppainen jannu kellä ei vaan satu olemaan työpaikkaa
Jep
Entä jos kyseessä olisi ulkonäkökeskeinen nainen ulkonäkökeskeisen miehen sijasta? Onko kaiken päivää meikkaava, vaatteita shoppaileva nainen sinun mielestäsi ahkerampi kuin rekkakuski?
Jep
Minä olen palkkatyöni uuvuttama. Jaksan kyllä puuhastella kotona kaikenlaista, mutta henkinen väsymys on niin suurta, etten esimerkiksi jaksa puhua puhelimessa kenenkään kanssa tai tavata ystäviä.
Joissakin työpaikoissa on käytäntö että tehdään terveystarkastus ennenkuin pääsee aloittamaan työt, voi kaatua diagnoosin sitten työpaikan saanti