Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihminen laiska jos ei jaksa palkkatöissä?

Vierailija
17.02.2024 |

Mutta työttömänä kun on niin jaksaa tehdä sitä sun tätä, asuu oktalossa. Touhottaa menemään ja ei ikinä saa häntä kiinni kun on pihatöissä ja aina jotain projektia meneillään. Jos työllistyy niin irtisanoutuu heti koska ei kuulemma "jaksanut"

Ystäväni on tämmöinen 

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksaisi jos ei oli rahan takia aivan välttämätön pakko. Olisipa mukavaa jos saisi vaan touhuta omiaan kotona. 

Vierailija
2/68 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Se on hänen tapansa elää. Työttömänä saa tehdä niitä asioita mistä ilmeisesti tylkkää kun niin paljon puuhastelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työpaikalla ja laiskuudella oo mitään tekemistä toistensakkaa. 

Kumpi on laiskempi?

-Rekkaa ajava 200 kilonen pömppömaha joka vaan istuu auton ratissa ja syö eikä tee muuta

-Liikunnallinen hyväkroppainen jannu kellä ei vaan satu olemaan työpaikkaa

Jep

Vierailija
4/68 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.On ihminen,joka toimii sisäisestä motivaatiosta käsin eikä siis selvästikään koe niitä töitä, mitä on tehnyt,sisällöltään kiinnostaviksi.

Vierailija
5/68 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska. Itse asun omakotitalossa ja teen 3 vuorotyötä. Kyllä se vaan pitää aamulla yövuorosta kotiin tullessa lapioda lumiauran tekemä lumivalli pois jos kotiin mielii nukkumaan ja ajaa auto omalle pihalle parkkiin. Ja nyt on loma menossa. Alkaa remppa hommat kotona. Lomilla sellaisia isompia hommia mitä arkena ei jaksa. 

Vierailija
6/68 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin työttömänä on kyllä aikaa harrastella ja vaan nauttia elämästä. Joilllekin se rahan tienaaminen ei ole niin tärkeää kuten minulle. Mulle riittää ne rahat mitä saan. Ei ole tylsää vaan nautin! Ainiin, olen +30v.

Vierailija
7/68 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole sinun ystäväsi, ei sinulla ole ystäviä.

Vierailija
8/68 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus on ihmistä arvottava termi. Se ei ole objektiivisesti mitattavissa oleva asia. On olemassa hyvin paljon erilaisia syitä sille miksi jokin työ saattaa olla liian raskasta tai muuten haastavaa jollekin ihmiselle. Ystävälläsi ei ole velvollisuutta kertoa sinulle hänen haasteidensa yksityiskohtia.

Vierailija
9/68 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt jaksaa pihatöitä tehdä aamusta iltaan, jos ei muuta ole. Laiska on.

Vierailija
10/68 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei työpaikalla ja laiskuudella oo mitään tekemistä toistensakkaa. 

Kumpi on laiskempi?

-Rekkaa ajava 200 kilonen pömppömaha joka vaan istuu auton ratissa ja syö eikä tee muuta

-Liikunnallinen hyväkroppainen jannu kellä ei vaan satu olemaan työpaikkaa

Jep

Jälkimmäinen.

Vierailija
11/68 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääosin istun töissä tekemättä mitään, että itseeni verrattuna kaverisi ei kyllä kuulosta laiskalta:D

Vierailija
12/68 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin työttömänä on kyllä aikaa harrastella ja vaan nauttia elämästä. Joilllekin se rahan tienaaminen ei ole niin tärkeää kuten minulle. Mulle riittää ne rahat mitä saan. Ei ole tylsää vaan nautin! Ainiin, olen +30v.

Ei häiritse elää muiden rahoilla...?

Vierailija
13/68 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos hän ei jaksa käydä palkkatöissä, silloin hän ei jaksa käydä palkkatöissä. Laiska ihminen jaksaisi. Jos ihminen ei jaksa, hän ei siis ole laiska. Jos joku väittää jaksamatonta ihmistä laiskaksi. hän on epäempaattinen ja ilkeä. Jos ihminen vielä paheksuu lisäksi vauvapalstalla ystäväänsä jolla on haasteita jaksaa töissä, takanapäin puhumisen paheksuttavuus nousee ainekin potenssiin kymmeneen.

Vierailija
14/68 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ajatus on, ettei mulla ole oikeutta laiskotella toisten kustannuksella, jos pystyn töihin. Paskatöihinkin.

Jos joku ei pysty, niin ei pysty. Rehellisesti sanottuna toimin näin, vaikka ei aina ole kyllä mukavaa.

Vierailija
15/68 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa ? Olisko syy jossain muualla ? Haluaa tehdä mitä itse haluaa, tehkööt mutta jättää ne tuet nostamatta. Kyllä työ vie vapaa-aikaa ja palkka on korvaus menetetystä vapaa-ajasta 

Vierailija
16/68 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain henkilöllä saattaa olla psyykkisiä ongelmia jotka aiheuttavat haasteita työelämässä pärjäämiselle. Psyykkisillä sairauksilla voi kuitenkin vielä nykypäivänäkin olla vahva stigma. Siksi jokin ihminen saattaa ystävälleen valehdella että hän ei jaksanut käydä töissä, koska sellaisella syy saattaa olla vähemmän paheksuttava kuin todellinen työkyvyttömyyden syy. Niin tai näin, juoruaminen vasta rumaa onkin.

Vierailija
17/68 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ajatus on, ettei mulla ole oikeutta laiskotella toisten kustannuksella, jos pystyn töihin. Paskatöihinkin.

Jos joku ei pysty, niin ei pysty. Rehellisesti sanottuna toimin näin, vaikka ei aina ole kyllä mukavaa.

Annas kun veikkaan mitä puoluetta äänestit.

Vierailija
18/68 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta mikä työ on p*työtä?

Vierailija
19/68 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta mikä työ on p*työtä?

Esim. siivous, kassatyö?

Vierailija
20/68 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain henkilöllä saattaa olla psyykkisiä ongelmia jotka aiheuttavat haasteita työelämässä pärjäämiselle. Psyykkisillä sairauksilla voi kuitenkin vielä nykypäivänäkin olla vahva stigma. Siksi jokin ihminen saattaa ystävälleen valehdella että hän ei jaksanut käydä töissä, koska sellaisella syy saattaa olla vähemmän paheksuttava kuin todellinen työkyvyttömyyden syy. Niin tai näin, juoruaminen vasta rumaa onkin.

Juuri näin. Itse saan kuulla vähän väliä siitä kuinka olen laiska kun en ole töissä, jopa oma veli haukkuu selän takana. Oikeastaan koko suku. Oikeasti en käy töissä koska on monenlaista henkistä ongelmaa ja näistä ei todellakaan voi puhua kun viimeksi vähän vihjailin niin tuli luento siitä kuinka esimerkiksi masennusta ei ole, se on vain laiskojen ihmisten tekosyy.

Teen paljon asioita enkä makaa sohvalla räkien kattoon, mutta on melkein mahdotonta olla ihmisten kanssa ja siksi olen työtön. Voisipä vaikka hoitaa pelkkiä kanoja 8h/pvä näkemättä yhtään ihmistä ja saada palkkaa siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi