Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisestä, joka hymyilee lapsille/koirille?

Vierailija
17.02.2024 |

Eli henkilöstä joka hymyilee vastaantuleville/lähistöllä oleville lapsille/koirille? Millaisen vaikutelman saat tällaisesta henkilöstä?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen hyviä ajatuksia sellaisesta ihmisestä. Muuten en mitään. Pahoja jos vaihtoehtoisesti nyrpistelee eläimille tai lapsille. Paitsi jos siihen on oikea syy, kuten kysymättä nilkkoihin laskettu koira, räksyttävä pikkurakki jota ei edes yritetä kouluttaa vaan koira killuu hihnassa puoliksi ilmassa yleensä jonkun lihavan ja kyvyttömän omistajan edessä. Lapsissa paikkoja sotkeva, hajottava tai kiusaaja kauhukakara myös saakin nyrpistyttää.

Vierailija
42/59 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tällainen ja minusta tämä on luonnollinen reaktio, tarkoittaa että ihminen on empaattinen ja yhteydessä luontoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ymmärtävät hymyn, koirat eivät - ainakaan vieraan ihmisen hymyä.

Hymyilevä ihminen merkitsee koiralle irvistelevää ja hampaitaan näyttävää, uhkailevaa koiraa.

Siksi stubulla on vaan kissoja.

Vierailija
44/59 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tänään hymyilin kaupassa pienille lapsille. Sain käsityksen, että tyyliin ekaa kertaa kaupassa ja kyselivät paljon: mikä toi ääni on, mikä toi on, kuka toi on. Lapsien vanhemmalla tuntui olevan ilme, ei kai lapset tiellä ole. Ei ainakaan minun tiellä, ihanaa että tutustuvat kauppaan ja mikä mikäkin on ja miten tää maailma toimii.

Mut vastaan kävelevät koiraihmiset pienien koiriensa kanssa. Ne vasta hymyilevätkin: huomaatko kuinka lutunen, söpö mussukka koira mulla on.

En, ei koirat kiinnosta. Hymy niillä hyytyykin, kun en vastaa niiden hymyihin, enkä pysäytä kysyäkseni söpöstä ja lutusesta koirasta. 

Mulla taas ihan päinvastoin. En ymmärrä miksi hymyillä minkään ikäisille tuntemattomille ihmisille ohi mennessä. Usein näkee esim bussissa kun kyytiin könyää mamma lapsensa kanssa ja katsoo muita kyytiläisiä hymy pyllyssä sellaisella "katsokaapas mikä se täältä tulee pieni ihminen!" Ilmeellä. Miksi joku haluaa että muut hymyilevät heidän lapselleen?

Koirille hymyilen jos sattuvat katsomaan mua kohti.

Vierailija
45/59 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hymyilisin koiralle? Hyvin harvoin hymyillen edes ihmisille, tuntemattomille vielä vähemmän.

Vierailija
46/59 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Hymyillen olisit jo perillä " 

Vierailija
47/59 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on varmasti sairas. Naama yrmyssä pitää olla. Nih!

Vierailija
48/59 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että henkilöllä on sydän paikallaan. 

Vierailija
49/59 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen ihminen on ystävällinen ja NORMAALI. Kertoo paljon suomalaisista, että tollasta pitää edes kysyä. Normaalimpaa Suomessa lienee umpimielinen ilme ja katsekontaktin välttely. Koskakohan siellä opitaan eurooppalaiset käytöstavat, eikä ihannoida sisäänpäinkääntyneisyyttä, epäkohteliaisuutta ja käytöstapojen puutetta?

Vierailija
50/59 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. En tiedä mitä muut ajattelee, mutta hymyilen siksi koska pidän lapsista sekä koirista. Ei ole tullut ennen mieleenkään, että tästä pitäisi jonkun jotain ajatella.

Vierailija
51/59 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ymmärtävät hymyn, koirat eivät - ainakaan vieraan ihmisen hymyä.

Hymyilevä ihminen merkitsee koiralle irvistelevää ja hampaitaan näyttävää, uhkailevaa koiraa.

Hymyillessä ei näytetä hampaita. Jos hampaat näkyy niin silloin on kysymyksessä nauraminen.

Vierailija
52/59 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinäinen

Vierailija
53/59 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä kuljeskele tuolla hymyilemässä ja vilkuttelemassa ventovieraille  huh

54/59 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hymyilen koirille, lapsille, teineille ja jopa naapureille ja bussikuskillekin, mutta olenkin vähän hullu. 

Vierailija
55/59 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedofiili. Mikäpä muu? 

Tiedoksi, että joka kymmenes pedofiili on nainen. Varokaa niitä lapsillenne hymyileviä naisia ihan oikeasti!

Niin, eli kaikista pedareista naisia on 10%. Se ei silti tarkoita että kaikista naisista pedareita on 10%. Pitäisi tietää paljonko maailmassa on pedareita ja sieltä sitten laskea se 10% osuus, ja sitten laskea kuinka suuri todennäköisyys on että juuri se sun lapselle hymyilevä nainen olisi yksi niistä. Se on melko pieni todennäköisyys.

Vierailija
56/59 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hymyilen ihan oudoissakin tilanteissa. Terapeutti ihmetteli, kun hymyilin puhuessani kuolemasta... 

Että hymy voi periaatteessa olla ihan tahatontakin.

Vierailija
57/59 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan innolla vastauksia; täällä juuri tuollainen mamma 😆

Hymyilen suloisille lapsille, mutta en rääkkyville räkänokille. Koirille en hymyile juuri koskaan tai jos hymyilen niin väkinäistä kohteliasuushymyä. Toki joku pieni koira voi näyttää niin suloiselta, että irtoaa aitokin hymy. 

Vierailija
58/59 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

normaali ihminen? ei toki tarvitse hymyillä jos ei pidä lapsista/koirista.

Normaali ihminen hymyilee lapsille, ei koirille 

Vierailija
59/59 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen eläimille usein koska pidän niistä, samoin, jos joku pieni lapsi ottaa katsekontaktia hymyilen takaisin. Ja en tarkoita hammashymyä. Vihaiset ihmiset ne lapsia ja eläimiä pelottaa. Ja en ole setämies vaan aikuinen nainen jolla itsellä jo isoja lapsia ja elämiä hoidan ammatikseni.